Citat:
Ursprungligen postat av GuldhedenMasive
Vad då skämt? Vill du har motorcykelrövhål som åker runt i ditt bostadsområde och väsnas?
Du gör McQueens efterlevande en stor otjänst genom att framhärda i ditt PW hat. Steve, hade vi haft honom här, hade direkt sett PWs poäng och fattat det hela. Bullet eller no bullet.
Vi skall inte ha blådårar som MULLRAR runt på stan i sina jävla motorcyklar och stör. Var fan bor du föresten? Har du hört "pojk-asen"(40+ ibland) som mullrar fram och tror att de äger ljudmiljön?
Jag vet inte om du minns det, men Steve körde både bil och hoj så han hade antagligen sett det som ljuv musik!
Jag bor i stockholms innerstad ca 200m från stureplan, jag praktiserar en leva låt leva-devis när det gäller dessa saker, jag ser ner på människor som flyttar till exempelvis Bromma och sen gnäller på att det ligger en flygplats där!
Anledningen till att PW är ett skämt är att han knappast lever som han lär!
Låt mig ge dig en anekdot: För sisådär 6-7 år sedan medans Hubbe och Binne fortfarande regerade den nu avsomnade eightball bar (rockbaren) på Sture kommer jag dit. Vänd från bardisken med fingret pekandes mot mig och en påtänt stirrig blick står nämnde Wahlbeck, han följer mig med sitt pekande finger och sina plirande grisögon i ungefär en kvart innan jag tröttnar och sonika går fram och griper tag i nämnda finger. Jag vrider om tills han ligger på rygg nedanför bardisken och skriker med sin hordialekt: Aje vaed faeeen gjöeeer du!
Jag frågar honom då om det här var reaktionen han var ute efter eller om han ville någonting mer, han svarar med att hulkande som ett flickebarn be om ursäkt ända tills vakterna släpar ut honom och för alltid portar honom från nämnda bar, detta pga utav :
1. Att han bedömdes som störande
2. Att han bedömdes vara påverkad av annat än alkohol
Nåja:
Han är en jävla fjolla
Han har inte varit rolig sen han lekte taxichaufför
Han är en miljökommunist
Han är en jävla hycklare.Han gafflar om att vara andlig och vegetarian samtidigt som han mumsar psykedeliska droger (ja) och trycker i sig hamburgare!
Kort sagt: Karln är en fjant, och hans ord bär ungefär lika mycket tyngd som BB-Lindas!