2023-01-23, 13:53
Medlem
Idioten har alltså startat en välgörenhetsinsamling för att betala sitt födelsedagskalas...
Citera
2023-02-21, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Jag är inte övertygad om att han ens VILL ha någon mecenat. Jag tror att han trivs ganska bra med att utmåla sig som martyr. Alla vet att han är tjenis med fruktansvärt rika människor, men han är ju så förbannat otrevlig att ingen vill ha med honom att göra.

Få människor har fått och sumpat så många chanser som Peter Wahlbeck. Han verkar tvångsmässigt bita den hand som föder honom. Han är sitt eget största fan och klarar inte av att gömma sitt hat gentemot alla det gått bättre för (vilka är de flesta).

Han älskar pengar och är extremt bitter för att han inte har några.

Ingen förstår vad han försöker förmedla och inte heller de som köper hans konst, de tror väl att han är för bra för att de ska förstå hans talang

Hade Peter haft frem miljarder på banken så hade han kanske varit en riktigt trevlig typ.
Citera
2023-07-12, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herbert.Spencer
Idioten har alltså startat en välgörenhetsinsamling för att betala sitt födelsedagskalas...

Han får nog skaffa ett vanligt jobb då hans tid som komiker sedan länge är förbi, vad jag hört från säker källa törs ingen anlita honom pga hans alkoholmissbruk
Citera
2023-08-07, 01:22
Medlem
snillet_1s avatar
Vilket oerhört självförtroende Wahlbeck hade när han gjorde det här numret på Norra Brunn på 90-talet:

Peter Wahlbeck Släng Dig I Brunnen

https://www.youtube.com/watch?v=mDRkWhRrAr0&ab_channel=magicaldog
Citera
2023-12-10, 19:22
Medlem
Brukar inte tycka riktigt illa om människor, men Peter Wahlbeck tillhör undantagen. Otroligt korkad och ännu mer, om möjligt, smaklös. Så jag blir inte förvånad.
Citat:
Komikern Peter Wahlbeck fick sparken – efter julshowen
Citat:
Under helgen arrangerade Eksjö julshow sitt event där komikern Peter Wahlbeck, 60, var tänkt som huvudakt.

Men hans nummer fick avbrytas i förtid och han fick inte heller uppträda dagen därpå.

Smålands-tidningen har varit i kontakt med flera besökare som menar att Peter dragit ”sexistiska och rasistiska” skämt och att han ska ha hånat folk i publiken för deras utseenden.
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/q1944O/peter-wahlbeck-fick-sparken-fran-julshowen

Hur kunde någon ens anlita dåren?
Citera
2023-12-10, 19:49
Medlem
systems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pillerarm
Brukar inte tycka riktigt illa om människor, men Peter Wahlbeck tillhör undantagen. Otroligt korkad och ännu mer, om möjligt, smaklös. Så jag blir inte förvånad. https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/q1944O/peter-wahlbeck-fick-sparken-fran-julshowen

Den showen hade jag velat se.

Om någon här på FB såg den, vänligen lämna referat.
Citera
2023-12-10, 19:50
Bannlyst
Citat:
Brukar inte tycka riktigt illa om människor, men Peter Wahlbeck tillhör undantagen. Otroligt korkad och ännu mer, om möjligt, smaklös. Så jag blir inte förvånad. https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/q1944O/peter-wahlbeck-fick-sparken-fran-julshowen

Han är ju bästa komikern 🤣🤣✌️
Citera
2023-12-10, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av system
Den showen hade jag velat se.
Jo, i och för sig jag också, med en enorm skämskudde. Kan inte annat än att tycka Wahlbeck är otroligt pinsam, med precis allt han gör och säger.

Samma skämt hade kunnat sägas av någon annan komiker, men då krävs det att den förstår vad den säger. Den egenskapen saknar Peter totalt.
Citera
2023-12-10, 19:54
Medlem
Retsinas avatar
Citat:

Ja det kan man verkligen undra. Han är helt slut i hjärnan.
Citera
2023-12-10, 19:57
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Retsina
Ja det kan man verkligen undra. Han är helt slut i hjärnan.

Har han ens en hjärna?
Citera
2023-12-10, 19:58
Medlem
Retsinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snurresprettis
Har han ens en hjärna?
Nej det tror jag inte.
Citera
2023-12-10, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snurresprettis
Har han ens en hjärna?
Hjärna har han, så att han kan andas och stå på benen, men jag tvivlar på att frontalloben är intakt.

Fan, inser att jag blir förbannad bara jag skriver om honom. Jag som brukar kunna hålla mig skapligt lugn. Snart klagar grannarna på att jag dunkar i mitt tangentbord.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in