2022-07-12, 00:52
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joe Blow
Bara det gör Peter till en hjälte. Svenska komiker bör alltid få veta att dom är usla ur vilket perspektiv som helst. Undantagen Jonas Inde.
Där har du bra komiker, tycker de båda borde slå sina kloka huvuden ihop och skapa något tillsammans.
Citera
2022-07-12, 01:53
Medlem
Xedomes avatar
Peter Wahlbeck var med i ett avsnitt av Ullared. Skulle zappa förbi kanalen. Försökte packa på folk T-shirts o dyl. Ingen köpte. Tyckte synd om bsrnen, som var med. Tragiskt att ha en farsa som är über-alle-narcissist. Hoppas att de revolterar & kommer bort från det så småningom.
Citera
2022-07-12, 10:52
Medlem
AfroCondomFactorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xedome
Peter Wahlbeck var med i ett avsnitt av Ullared. Skulle zappa förbi kanalen. Försökte packa på folk T-shirts o dyl. Ingen köpte. Tyckte synd om bsrnen, som var med. Tragiskt att ha en farsa som är über-alle-narcissist. Hoppas att de revolterar & kommer bort från det så småningom.
Ja, han har väl flera barn i olika åldrar, och man undrar om de skäms eller är stolta över sin berömda riksdåre till far..?
Citera
2022-07-29, 22:45
Medlem
Kontextuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herbert.Spencer
Nästan? Han är helt tydlig om att han anser sig vara en av de få "upplysta". Han säger så rakt ut. Ofta. Kolla hans privata FB-sida t.ex.

Ja man undrar ju verkligen var gränsen går mellan seriositet och ironi. Han tar utan tvekan sig själv på stort allvar och har ogenerat kallat sig intellektuell och tänkare etc. som om han är en stor profet
Citera
2022-07-30, 08:51
Medlem
AfroCondomFactorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kontextus
Ja man undrar ju verkligen var gränsen går mellan seriositet och ironi. Han tar utan tvekan sig själv på stort allvar och har ogenerat kallat sig intellektuell och tänkare etc. som om han är en stor profet
Extremt pinsam och enerverande denna psyksjuka gamle "guru"..
Citera
2022-08-08, 14:44
Medlem
Jag ska definitivt rösta på Wahlbeck i valet.

Jimmie är en landsförrädare utan dess like!! Det enda han gör är att hacka på muslimer, han skiter fullständigt i att han gått med i den globalistiska rörelsen där överstatligheten tagit kontrollen
Citera
2023-01-05, 15:59
Medlem
Kikade lite på hans Instagram-konto. De senaste inläggen handlar om att han tigger pengar. Runt 400 000 behöver han för att ta sig in i finrummet på kontinenten med sin konst. Ingen av hans rika polare vill låna ut pengar till honom dock.

https://www.instagram.com/peterwahlbeck/

Dessutom kränger han tavlor med fel momssats och benämner sig själv som "utvald".
Citera
2023-01-05, 16:13
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cunundrum
Kikade lite på hans Instagram-konto. De senaste inläggen handlar om att han tigger pengar. Runt 400 000 behöver han för att ta sig in i finrummet på kontinenten med sin konst. Ingen av hans rika polare vill låna ut pengar till honom dock.

Dessutom kränger han tavlor med fel momssats och benämner sig själv som "utvald".
Jag är inte övertygad om att han ens VILL ha någon mecenat. Jag tror att han trivs ganska bra med att utmåla sig som martyr. Alla vet att han är tjenis med fruktansvärt rika människor, men han är ju så förbannat otrevlig att ingen vill ha med honom att göra.
Citera
2023-01-05, 16:16
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cunundrum

Utvald att vara rikstölp och -dåre möjligtvis.
Citera
2023-01-05, 16:21
Medlem
Manjakiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spelbolag
Jag ska definitivt rösta på Wahlbeck i valet.

Jimmie är en landsförrädare utan dess like!! Det enda han gör är att hacka på muslimer, han skiter fullständigt i att han gått med i den globalistiska rörelsen där överstatligheten tagit kontrollen

Gör du det, det är en helt avgörande röst😂
Citera
2023-01-05, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Jag är inte övertygad om att han ens VILL ha någon mecenat. Jag tror att han trivs ganska bra med att utmåla sig som martyr. Alla vet att han är tjenis med fruktansvärt rika människor, men han är ju så förbannat otrevlig att ingen vill ha med honom att göra.

Det kan nog ligga något i vad du säger. Därför han sätter ribban så högt kanske. Han vet att ingen kommer låna ut en så stor summa pengar till honom och kan skylla misslyckandet på någon annan.

Hans konst (med några enstaka undantag) var ju inte så jättespännande direkt. Ser ut som sådan där "konst på glas" som var och varannan butik sålde för några år sedan.
Citera
2023-01-20, 01:02
Medlem
Jag ser att han ber folk att swisha pengar på Facebook för att kunna gå till tandläkaren eftersom hans vänner är för egoistiska för att betala hans räkningar. Det går bra nu.
Senast redigerad av Herbert.Spencer 2023-01-20 kl. 01:32.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in