2022-07-08, 08:16
Medlem
LemPicas avatar
Jag minns hans skitprogram som gick på Ztv bl a och redan då var det uppenbart att han tappat det.
Och på senare år har han tvingat på folk sin "konst" med diverse hot blandat med övertalningar och olika "deals" som alla går ut på att tvinga folk att köpa något dom inte vill ha.
Jag tror på riktigt att han är sinnessjuk.
Jag menar inte det på ett lustigt sätt.
Han och Jonas Inde faller i samma kategori.
Båda har uppvisat oroande beteenden på flera sätt.
Nä sluta peta på honom som något slags djur i bur eller någon sorts freakshow och glöm honom för hans egen skull.

Citat:
Ursprungligen postat av noden
Jag tycker han har en hel del bra att komma med. Lyssnade på hela hans sommarprat på swebbtv. Men tyckte väl slutklämmen där blev lite för mycket alltså. Och så nu detta då. Men det verkar ju inte vara någon som är helt nykter på den där Almedalsveckan. Så han var väl full kanske.
Citera
2022-07-08, 11:23
Medlem
AfroCondomFactorys avatar
Citat:
Ja jag tycker väl ungefär som du, att han är rätt ok men ballar ur en del ibland. Att han verkar i inte tänka riktigt så mycket på sin image alltid utan dras med lite väl mycket av sina känslor i nuet. Om man vill uppfattas som seriös när man har nåt seriöst att säga gagnas ju inte detta precis av sådana här händelser.
Ja, det verkar som att han under många år trott att han på riktigt är en "upplyst undervisare" inom andlighet och politik, men har samtidigt inte fattat om man vill bli tagen på allvar som "lärare" kan man inte bete sig som ett gravt psykiskt stört rötägg 24/7, och dessutom göra det offentligt..!! Vilken tragisk, misslyckad fitta!!
Citera
2022-07-08, 11:52
Medlem
Ograsts avatar
Vad är det för parti han gått med i? De verkar i alla fall driva ett hårt motstånd mot vaccinpassen. Jag tycker han borde ringa upp Filip Sjöström så dårarnas uppställning komplett.
Citera
2022-07-08, 12:23
Medlem
TröttSvensks avatar
Självmedicinerar med båda braj och olika piller.
Då blir man sån.
Citera
2022-07-08, 14:29
Medlem
Vobblers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TröttSvensk
Självmedicinerar med båda braj och olika piller.
Då blir man sån.

Nej, han är vegan. För mycket soya i blodet. Precis som mördaren på Gotland, de blir sjuka i skallen.
Citera
2022-07-09, 19:22
Medlem
Jonas Inde har mig veterligen en diagnos, bipolär sjukdom. Om PW skulle ha en diagnos har jag inte hört. Han kanske bara är desperat?
Citat:
Ursprungligen postat av LemPica
Jag minns hans skitprogram som gick på Ztv bl a och redan då var det uppenbart att han tappat det.
Och på senare år har han tvingat på folk sin "konst" med diverse hot blandat med övertalningar och olika "deals" som alla går ut på att tvinga folk att köpa något dom inte vill ha.
Jag tror på riktigt att han är sinnessjuk.
Jag menar inte det på ett lustigt sätt.
Han och Jonas Inde faller i samma kategori.
Båda har uppvisat oroande beteenden på flera sätt.
Nä sluta peta på honom som något slags djur i bur eller någon sorts freakshow och glöm honom för hans egen skull.
Citera
2022-07-09, 19:26
Medlem
Gravt psykiskt störd är väl att ta i. Han grinade i sitt program och han har gapat tillmäle mot JÅ. I mina ögon får det vara mer förvirring än så om jag ska tippa på grav psykisk störning.
Citat:
Ursprungligen postat av AfroCondomFactory
Ja, det verkar som att han under många år trott att han på riktigt är en "upplyst undervisare" inom andlighet och politik, men har samtidigt inte fattat om man vill bli tagen på allvar som "lärare" kan man inte bete sig som ett gravt psykiskt stört rötägg 24/7, och dessutom göra det offentligt..!! Vilken tragisk, misslyckad fitta!!
Citera
2022-07-09, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Har peter ens några gig nuförtiden? Är inte han tämligen passé? Då kan ju hans skränande vara ett sista försök att klamra sig fast i rampljuset
Vet inte hur det är nu, men tidigare ville ingen anlita honom efter det ett flertal gånger skett han kommer väldigt berusad och knappt kan genomföra sitt gig
Citera
2022-07-11, 04:54
Medlem
LemPicas avatar
Någon diagnos har jag inte hört att han gått ut med, men det är ju tydligt att han är spritt språngande.
Alkoholproblem har jag hört nämnas både i olika poddar och på olika forum av folk som säger sej haft insyn.

Citat:
Jonas Inde har mig veterligen en diagnos, bipolär sjukdom. Om PW skulle ha en diagnos har jag inte hört. Han kanske bara är desperat?
Citera
2022-07-11, 08:30
Medlem
AfroCondomFactorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hemorojdbiff
Vet inte hur det är nu, men tidigare ville ingen anlita honom efter det ett flertal gånger skett han kommer väldigt berusad och knappt kan genomföra sitt gig
Sen brukar han väl mobba alla andra komiker på klubbarna, vilket har gjort honom hatad av de flesta..
Citera
2022-07-11, 09:37
Bannlyst
Han är genial på något märkligt sätt.
Citera
2022-07-11, 10:08
Medlem
Joe Blows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AfroCondomFactory
Sen brukar han väl mobba alla andra komiker på klubbarna, vilket har gjort honom hatad av de flesta..
Bara det gör Peter till en hjälte. Svenska komiker bör alltid få veta att dom är usla ur vilket perspektiv som helst. Undantagen Jonas Inde.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in