2021-04-21, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av simba_rock
Är inte detta bara att göra reklam för sin egen konstutställning i påskas ??

Ja men vadå? Trodde du att det var ett riktigt böneutrop?
Citera
2021-04-21, 08:46
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av humdi
Känns mer som en konstinstallation än komiker. Att svinga vilt och endast vilja provocera utan egentligt mål blir fort rätt tröttsamt.
Fast för honom är det väl seriöst och vettigt - han ser väl sig nästan som en "guru" som undervisar pöbeln..
Citera
2021-04-21, 09:25
Medlem
humdis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
Fast för honom är det väl seriöst och vettigt - han ser väl sig nästan som en "guru" som undervisar pöbeln..
Möjligt men han har inte varit relevant på 20 år.
Citera
2021-04-21, 09:30
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av humdi
Möjligt men han har inte varit relevant på 20 år.
Jo, det håller jag med om..
Citera
2021-04-21, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer

Nästan? Han är helt tydlig om att han anser sig vara en av de få "upplysta". Han säger så rakt ut. Ofta. Kolla hans privata FB-sida t.ex.
Citera
2021-04-21, 14:52
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StukaPlan
Han väcker starka känslor PeterW. Tror att han som varande provokatör tycker att han uppnått ett mål härmed. Gillar honom starkt...Han ringer RingP1 med jämna mellanrum och jag ger mig fan på att jag hört honom som inringare på ren blattesvenska.

Haha, kul att han trollar gammelmedia. Är han alltid i karaktät när han ringer in, eller ringer han in som sig själv också?
Citera
2021-04-21, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Haha, kul att han trollar gammelmedia. Är han alltid i karaktär när han ringer in, eller ringer han in som sig själv också?

Ibland gör han ingen hemlighet av att det är han som ringer men det finns tillfällen när jag är hundra procent säker på att han härmar en blatte - men det vill han kanske inte skylta med. Han har dessutom sagt att han skulle vilja vara programledare för just RingP1 - en värdig ersättare till Täppas...
Citera
2021-04-21, 15:24
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StukaPlan
Ibland gör han ingen hemlighet av att det är han som ringer men det finns tillfällen när jag är hundra procent säker på att han härmar en blatte - men det vill han kanske inte skylta med. Han har dessutom sagt att han skulle vilja vara programledare för just RingP1 - en värdig ersättare till Täppas...

Okej, så han ringer in och är seriös ibland också? Ja, en betydligt bättre programledare än Täppas.
Citera
2021-04-21, 21:07
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herbert.Spencer
Nästan? Han är helt tydlig om att han anser sig vara en av de få "upplysta". Han säger så rakt ut. Ofta. Kolla hans privata FB-sida t.ex.
Synd att ingen kan upplysa honom om att han lider av narcissistisk personlighetsstörning eller liknande.. Han verkar vara en psykiskt störd narcissist iallafall..

Har ni som känner honom uppmuntrat honom att söka psykiatrisk hjälp nån gång..? På ett seriöst och uppriktigt sätt då alltså..
Citera
2021-04-21, 23:11
Medlem
Har haft en del kontakt med honom i olika sammanhang, på hans initiativ. Han är helt uppenbart en mycket sjuk människa. Tippar själv på bipolär i kombination med ett par personlighetsstörningar.

Skulle vilja lägga upp meddelanden han skickat till mig per e-post och div andra forum här men kan verkligen inte med. Känner ändå med honom på något märkligt vis i hans närmast psykotiska beteende.
Citera
2021-04-22, 13:30
Medlem
Sonnenwendes avatar
https://m.youtube.com/watch?v=9dKEYLyoLWQ
Citera
2021-04-22, 15:03
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
https://m.youtube.com/watch?v=9dKEYLyoLWQ