2007-03-28, 19:05
Medlem
Alla glömmer...

Alla verkar glömma PW:s insats i Robinson VIP. Jag skrattade läppen av mig av varje program. Han bråkade konstant med Tilde Fröling och en annan donna (Denise Lopez?). Frank Andersson försökte som lagledare medla mellan parterna men det gick inte så bra då han också inte kunde sluta skratta åt PW:s upptåg.
Citera
2007-08-10, 17:37
Medlem
chillionaires avatar
Peter Wahlbeck ar med i studio ett i P1 i dag! hahaha

Sa otroligt irriterande, en otroligt politisk korrekt SSU medlem klagar pa hans upptradande pa SSU mote, Hon vart krankt..

http://www.expressen.se/noje/1.792644/wahlbeck-i-brak-med-ssu-kvinna
Citera
2007-08-10, 17:51
Medlem
Ko Fångares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barbakatt
Alla verkar glömma PW:s insats i Robinson VIP. Jag skrattade läppen av mig av varje program. Han bråkade konstant med Tilde Fröling och en annan donna (Denise Lopez?). Frank Andersson försökte som lagledare medla mellan parterna men det gick inte så bra då han också inte kunde sluta skratta åt PW:s upptåg.

finns dessa avsnitt på internet? har glömt bort hur de var men kan tänka mig att det är stor humor.
Citera
2007-08-10, 18:43
Medlem
Adonirams avatar
Det finns ett antal rapporter på politikerbloggen med ett otal kommentarer:
http://www.politikerbloggen.se/

Inte minst de skilda uppfattningarna hos SSU-are som var där är festliga.

Det är nästan så jag kunde få för mig att gilla Wahlbeck...
Citera
2007-08-10, 19:03
Medlem
johnjohns avatar
SSUfitta lackar ur. HAHAHA!!! bara det är humor.
Citera
2007-08-10, 19:44
Medlem
Jag hade en gammal medalj från sovjet, en gediken fin röd stjärna med hackan och skäran, i vilket fall gav jag bort den till en polare, som är ett stort fan av Wahlbeck. När han var och såg han show på mosebacke som smög han fram och gav den till Wahlbeck och sa något i stil med:

"Ja, lycka till nu ikväll och här är en present jag vill att du skall ha",

Sen vände han sig om och gick. Hans brud som satt och såg på såg hur Wahlbäck kollade in gåvan, sedan när han såg att det var en fin gammal kommunistmedalj så sken han upp som en sol och började ropa att polaren skulle komma tillbaka. Han blev eld och lågor av glädje.

Det känns bra att min gamla medalj som bara samlade damm i byrålådan nu hamnat i rätta händer
Citera
2007-08-10, 20:00
Medlem
JussyJussens avatar
Ja, Peter Wahlbeck var mycket rolig då han var med i Robinsson. Fan vad gnällig han var..
Citera
2007-08-10, 23:10
Medlem
BiB alkolist men ananrs helt OK!"
Citera
2007-08-10, 23:48
Medlem
chillionaires avatar
lite fina youtube klipp med Wahlbeck:

Debatterar islam/religion med Täppas:
http://www.youtube.com/watch?v=ISkqkHjNfao

Från släng dig i brunnen:
http://www.youtube.com/watch?v=1qLHW7_lGtI

Citera
2007-08-11, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chopper Read
Jag hade en gammal medalj från sovjet, en gediken fin röd stjärna med hackan och skäran, i vilket fall gav jag bort den till en polare, som är ett stort fan av Wahlbeck. När han var och såg han show på mosebacke som smög han fram och gav den till Wahlbeck och sa något i stil med:

"Ja, lycka till nu ikväll och här är en present jag vill att du skall ha",

Sen vände han sig om och gick. Hans brud som satt och såg på såg hur Wahlbäck kollade in gåvan, sedan när han såg att det var en fin gammal kommunistmedalj så sken han upp som en sol och började ropa att polaren skulle komma tillbaka. Han blev eld och lågor av glädje.

Det känns bra att min gamla medalj som bara samlade damm i byrålådan nu hamnat i rätta händer

Folk verkar också glömma rätt kvickt att han var påtänkt som ungdomsordförande i Ny Demokrati. Han var ju medlem där.
Citera
2007-08-11, 03:45
Medlem
erikgottfrids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fbåt
Va!? Hahaha.

Peter har två vuxna barn och dom gör precis vad dom vill, och är även dom veganer. Hans två andra barn har inte ens börjat skolan en, betvivlar att dom skulle smyga sig in till centrum på sina trehjulingar och käka på mcdonalds. Skärpning för fan.
Jag har själv inte sett det, det var nämligen i Jourhavande Reporter spalten i Hallands Posten dagen efter en artikel om honom där han sa att ingen i sin familj åt kött och inte ens hans barn. Dagen efter så står det om två eller tre personer som ringt in till Jourhavande och sagt att dom visst varit på McDonalds men han förnekade tvärt att dom inte får det. Bor du i Halmstad så kan du ju gå in till Biblioteket och leta, finns Tidningsarkiv från 1901 fram till idag men det bör ha varit efter 1987 eftersom McDonalds öppnade i Halmstad då. Kan ha varit kring 1995, lycka till.
Citera
2007-08-11, 19:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av erikgottfrid
Jag har själv inte sett det, det var nämligen i Jourhavande Reporter spalten i Hallands Posten dagen efter en artikel om honom där han sa att ingen i sin familj åt kött och inte ens hans barn. Dagen efter så står det om två eller tre personer som ringt in till Jourhavande och sagt att dom visst varit på McDonalds men han förnekade tvärt att dom inte får det. Bor du i Halmstad så kan du ju gå in till Biblioteket och leta, finns Tidningsarkiv från 1901 fram till idag men det bör ha varit efter 1987 eftersom McDonalds öppnade i Halmstad då. Kan ha varit kring 1995, lycka till.

Weggieburgare?

jag är vegitarian och äter på mcdonalds imellanåt Vegg nuggets (finns ej längre) Mcbean (hetter för Mc green) Mc sallad, pommes med dipp, mjukglass, milkshake, läsk, kaffe, donuts, äppelpaj...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in