2023-12-17, 16:43
Medlem
Awkwardmans avatar
Nu ska han vara med i Riks tydligen. Herregud
Citera
2023-12-17, 21:25
Medlem
Semperexians avatar
intervjuad av Runar...herregud. Kriminellt dömda dinosaurier från Kajsa Mellgren-tiden. Har känt honom sen tonåren. Vill minnas att han satt en månad för vapenvägran men han kanske fick villkorligt el nåt, minns inte detaljerna
Senast redigerad av Semperexian 2023-12-17 kl. 21:38.
Citera
2023-12-17, 21:54
Medlem
Ograsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Semperexian
intervjuad av Runar...herregud. Kriminellt dömda dinosaurier från Kajsa Mellgren-tiden. Har känt honom sen tonåren. Vill minnas att han satt en månad för vapenvägran men han kanske fick villkorligt el nåt, minns inte detaljerna

Utvisa Runar till Norge nu! Kul ny riktning för Riks, strävar de efter att bli nya SwebbTv?
Citera
2023-12-18, 04:04
Medlem
Awkwardmans avatar
Måste säga att jag inte kunde låta bli att titta, och blev glatt överraskad. Intressant studntals. Han är inte helt dum även om han spårar ur ibland med knäppa ideer. Rolig kan han vara också.
Citera
2023-12-18, 10:09
Medlem
ErlingBrautHaalands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Awkwardman
Måste säga att jag inte kunde låta bli att titta, och blev glatt överraskad. Intressant studntals. Han är inte helt dum även om han spårar ur ibland med knäppa ideer. Rolig kan han vara också.
Mohammed kom in nu så du får lite halalmat i magen. Annars orkar du inte vara uppe hela natten o bränna bilar.

Detta är humor på högsta nivån och peter är en legend
Citera
2023-12-18, 10:32
Medlem
Citat:
Nu ska han vara med i Riks tydligen. Herregud

Vad är problemet?
Citera
2023-12-18, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ratioa
Jösses, man får hoppas att han skramlat ihop en förmögenhet för 767 000 kr i årsomsättning går inte att överleva på ens om allt hade varit vinst. Nu gjorde han dessvärre bara 58 000 kr i vinst på hela året.

Det är klart det går att överleva på. Man kan anta att han tagit de flesta av sina utgifter på bolaget.
Han verkar pendla mellan 700 och 1500 kkr i omsättning per år. Det är långt mer än de flesta kulturarbetare drar in...
Senast redigerad av Nannegijala 2023-12-18 kl. 12:12.
Citera
2023-12-18, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ErlingBrautHaaland
Mohammed kom in nu så du får lite halalmat i magen. Annars orkar du inte vara uppe hela natten o bränna bilar.

Det är ju framförallt en väldigt träffande humor som speglar Sverige år 2023.
Citera
2023-12-18, 23:34
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Tyckte det var meningslöst. PW pratade bon stop i en dryg timme. Först förklarade han att Sverige blivit för ängsligt. Det vet vi redan. Sedan sa han typ samma sak hela tiden. Rune såg mest förvirrad och glad ut. Men han klarar inte att ställa följdfrågor eller knappt några frågor alls. Han verkade mest vara glad att få ses ihop med en kändis.
Citera
2023-12-18, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Tyckte det var meningslöst. PW pratade bon stop i en dryg timme. Först förklarade han att Sverige blivit för ängsligt. Det vet vi redan. Sedan sa han typ samma sak hela tiden. Rune såg mest förvirrad och glad ut. Men han klarar inte att ställa följdfrågor eller knappt några frågor alls. Han verkade mest vara glad att få ses ihop med en kändis.
Inget om sina konspirationsteorier?

Kanske jag borde titta, men näe. Han är lika intressant som sina anhängare här i tråden. Eller intressant, såklart, om man tänder på lyteskomik.

Undrar vad han skulle kalla mig, för att bemöta det jag säger funkar inte för Wahlbeck. Istället ska jag bli kallad vid något nedsättande, som han och hans anhang tycker är skitroligt. Typ "pillerknullaren". Nu kan ni skratta. Kan nästan se Wahlbäcks barnsligt, fåniga flin framför mig.

Näpp. Mellanstadiehumor klarar jag mig undan. Däremot är det komik att vissa i tråden anser att han är ett geni.

Lite trist att inga arrangörer håller med om det. Eller, tack och lov.
Senast redigerad av Pillerarm 2023-12-18 kl. 23:43.
Citera
2023-12-19, 01:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ErlingBrautHaaland

Tyckte det var lite basic ändå. Det är bättre när han sjunger om när han fått bögstryk eller varit till Ullared.
Citera
2023-12-19, 02:59
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JonasNkpg1983
Tyckte det var lite basic ändå. Det är bättre när han sjunger om när han fått bögstryk eller varit till Ullared.
Så klart är det basic och dumt och det är också typ hans enda skämt. Hört exakt samma skämt i olika varianter sedan 90-talet av den här sopan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in