2014-08-11, 19:10
Medlem
15minFames avatar
Jag använder kindle på min laptop men har inte lyckats klura ut hur man sorterar sina böcker.
Det går inte att skapa mappar utan alla läggs på hög. Det går inte att markera vilka man läst heller.
Vart efter jag laddar ner böcker blir detta mer och mer ohållbart.
Så, hur sorterar man sina kindle böcker? Något tillägg man kan ladda ner eller så?

Tack på förhand
Citera
2014-08-12, 15:06
Medlem
15minFames avatar
Då ingen svarade här så e-mailade jag amazon för att se om de hade någon lösning så som en uppdaterad version eller så. Tyvärr inte: "I'm sorry for the inconvenience caused in this regard. I understand you'd like to create folders or reorder the books with the title or author name. Currently this feature is not available."

Jag tänkte att kanske man kan öppna kindle böckerna via ett annat program, men jag kan inte ens hitta böckerna på datorn Går de ens att öppna i något annat än kindle?
Citera
2019-02-07, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 15minFame
Då ingen svarade här så e-mailade jag amazon för att se om de hade någon lösning så som en uppdaterad version eller så. Tyvärr inte: "I'm sorry for the inconvenience caused in this regard. I understand you'd like to create folders or reorder the books with the title or author name. Currently this feature is not available."

Jag tänkte att kanske man kan öppna kindle böckerna via ett annat program, men jag kan inte ens hitta böckerna på datorn Går de ens att öppna i något annat än kindle?

Nej.
Citera
2019-02-09, 08:25
Medlem
Calibre med deDRM-plugin kan öppna Kindleböckerna och även konvertera till standardformat (EPUB).

Dessutom går det att sortera som man vill etc.

Rekommenderas varmt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in