2005-09-01, 00:21
Medlem
Dr.Jekylls avatar
Tänkte köra en mix nu på fredag där jag blandar kodein med 4-aco-dipt.
Tanken är såhär:
300 mg kodein intas, ungefär samtidigt som 30 mg 4-aco-dipt. Vill undersöka hur trippen kommer bli, har mycket svårt att se att det kan slå fel! Med det otroliga välbefinnandet som man har på kodein, och dessutom en psykadel i kroppen, lär man träffa andra planeter.

Tänkte först leka med tramadol, men det bombar ut seriotin i hjärnan och serotin-syndrom vill jag gärna slippa, så kodein är nog mycket bättre .

Har bara lite frågor:
Vad tycker folk här om doserna?
Finns det någon fara med att köra kodein + 4-aco-dipt?
Är det någon här som testat psykadelia + opiater samtidigt? Hur var det?!
Citera
2005-09-01, 02:02
Medlem
aliasalis avatar
Lite tramadol och foxy-dipt plus alkohol och lite braj innan och jag träffade Buddha! Har aldrig haft nån dragning till någon religion eller liknande innan, men nu såg jag ljuset och förstog vad livet behöver Nästan 1 år sen nu och jag är fortfarande positivt påverkad av den resan! Har inte varit sugen att trippa efteråt heller.
Citera
2005-09-01, 15:56
Medlem
Dr.Jekylls avatar
Får bara tag på Tramadol, så det blir nog så´
Hittar inget som visar att det är fara för Serotin-syndrom
Hittar någon som tagit E på 4-aco-dipt utan problem däremot.
http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=17541

Fråga, är det farligt eller inte? Någon som vet någon bra källa?!
Citera
2005-09-01, 16:36
Medlem
Tramadolet "bombar" nog inte ut serotoninet i huvet, men små mängder frigörs la...
Citera
2005-09-01, 16:48
Medlem
Dr.Jekylls avatar
Dessutom verkar inte 4-aco-dipt vara något alarmenade farligt för att skapa serotinsyndrom!
Citera
2005-09-01, 16:50
Medlem
aliasalis avatar
vad är serotonin-syndrom? slutkört eller vad?
Citera
2005-09-02, 13:13
Medlem
RoboSnuts avatar
Hur blev det? Tänker du ta mixen?

Berätta gärna om trippen!
Citera
2005-09-02, 19:52
Medlem
monkfishs avatar
har kört på bm3 och tradolan, jag vet inte varför man ska blanda allt för blev bara mer väck och hallisar och sånt som man tar just psykadila för försvann. Dagen efter var dock inte rolig, istället för att jag var så där dagenefter skön från tradolanen så spyde jag säkert 20ggr och mådde dåligt tills jag somnade den natten. Vet inte om det var mixen som gjorde illamåndet, men har aldrig fått det förut.

Men frågan är varför du överhuvudtaget ska blanda kodein eller några andra piller med bm3 som ju är en psykadelia i stor grad?? Vill du bli helt väck så visst, men annars spara allt tills bm3 lagt sig, för dom försvinner fort när dom dalar, det kan kännas svårt och sova osv då gör dom mer nytta.. Ajja du gör ju givetvis som du vill, ha en god kväll ialf
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in