2014-08-08, 18:37
Medlem
HejsanHoppsan007s avatar
Min tjej och jag träffas sådär var annan helg och man är då självklart superkåt varje gång vi träffas. När vi väl gör det, så har hon världens vattenfall där nere, innan vi knappt har fått av oss kläderna. Kuken glider in hur lätt som helst och sen så knullar vi. hon vill oftast ha sex 1-2 timmar efter det..

problemet är att 3e gången, så får hon lite ont i slidan. det är lite som att lihha med någon som precis förlorat oskulden. Jag får köra ut och in extremt sakta och lite av penis i taget. någon centimeter varje gång. Sen efter ett tag, så från ingenstans har hon inte ont längre och allt är superskönt. Ja, hon är exakt lika våt 3e gången...

Vad är det som orsakar detta? Hon är våt, kåt och redo. kan man få detta när man har sex för ofta? knullar jag henne får djupt och hårt? fast än hon gillar det..?

när man googlar, så kommer vi endast fram till att det är så när man är spänd och känner sig osöker os men det är inte fallet för henne.

vad tror ni?
Citera
2014-08-08, 19:15
Medlem
Hej.

Ny kuk nytt slem och allt de där. Nya bakterier osv. Kan även att hon har fått ett sår. Du kanske bör avstå att ha sex och låta hon läka. Jag är ingen expert men det är vad jag tror. Du kanske kan få svar via SFRU.

MVH
Citera
2014-08-08, 19:34
Medlem
HejsanHoppsan007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miche87
Hej.

Ny kuk nytt slem och allt de där. Nya bakterier osv. Kan även att hon har fått ett sår. Du kanske bör avstå att ha sex och låta hon läka. Jag är ingen expert men det är vad jag tror. Du kanske kan få svar via SFRU.

MVH

nejdå vi har träffats i 4 månader. jo vi tänkte på sår men hur kan det funka bra 2 gånger men inte 3e och uppåt?
Citera
2014-08-08, 21:27
Medlem
Det händer också min flickvän, som sagt det går över efter ett tag då man försökt sakta in och ut igen, men jag eller vi brukar göra så att vi hjälper till att göra det våtare - antigen slickar jag henne eller så tar vi lite glidmedel, då gör det inte ont för min flickvän. Har ni testat?
Citera
2014-08-08, 22:19
Medlem
HejsanHoppsan007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LatinDaddy86
Det händer också min flickvän, som sagt det går över efter ett tag då man försökt sakta in och ut igen, men jag eller vi brukar göra så att vi hjälper till att göra det våtare - antigen slickar jag henne eller så tar vi lite glidmedel, då gör det inte ont för min flickvän. Har ni testat?

nepp det har vi faktiskt inte testat än eftersom hon säger att hon hade ont i slidan. Vet din tjej varför det är så?
Citera
2014-08-08, 22:26
Medlem
Låter som att ni knullar lite väl mycket på kort tid. Låt fittan vila lite. För långa sessioner och för tätt inpå kan givetvis orsaka irritation.
Citera
2014-08-09, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejsanHoppsan007
nepp det har vi faktiskt inte testat än eftersom hon säger att hon hade ont i slidan. Vet din tjej varför det är så?

Det blir irritation.. Testa glidmedel och berätta sen hur det gick? Om det hjälpte..
Citera
2014-08-12, 21:11
Medlem
tror hennes slemhinnor blir lite irriterade bara använder ni kondom?
Citera
2014-08-27, 00:25
Medlem
SpaceOnions avatar
Låter som vestibulit. Hittade ingen bra enkel beskrivning på symptom, men googla det! Vanligt är att det gör ont ibland, särskilt i början av samlaget, för att sedan gå över. Beror på nerver som blivit överkänsliga eller att små svårläkta sprickor uppkommit. Smärtan är ofta typ lite som att bränna sig ordentligt, det ilar i varenda nerv i kroppen och man kan bli kallsvettig och illamående av smärtan.

Det enda som hjälper är att låta det läka ordentligt, d.v.s ta det jävligt försiktigt i början med penetration samt att försöka knulla mindre. Om det nu är detta, och inte något annat, så kan det bli värre och bli fruktansvärt smärtsamt för tjejen om ni inte tar det lugnt ett tag. Det är lätt att man skiter i försiktighet då smärtan går över så snabbt och man är sugen, men tro mig - jag talar utifrån egna erfarenheter, det kan bli en riktigt hemsk och jobbig upplevelse om det blir värre! Det kan, förutom smärtan, också leda till psykologiska spärrar hos tjejen då kroppen och hjärnan börjar koppla sexet till smärtupplevelsen.

Edit: Svaret på varför det går bra två gånger men inte den tredje är antagligen för att då har de lättretliga nerverna hunnit bli irriterade. Fortsätt helst INTE efter det har börjat göra ont, om du fortfarande vill kunna stoppa in något i tjejen i framtiden.
Senast redigerad av SpaceOnion 2014-08-27 kl. 00:31.
Citera
2014-08-30, 00:05
Medlem
tisdagsbarn23s avatar
Jag är själv tjej och har haft exakt samma problem. 3:e gången så gick det nästan aldrig för det gjorde så ont och jag blev trång som om jag aldrig haft sex förut... . I början bet jag bar ihop för att jag inte vågade säga något men tror bara det förvärrade saken. Problemet kan i huvudsak uppstå om killen är rätt stor, något du kanske är? Baserat på egna och andra tjejers upplevelser så är det ofta så att fysiken och hjärnan inte riktigt verkar vilja sammarbeta i alla sexuella situationer och när det gäller tjejer är det inte ovanligt att underlivet liksom är lite "efter". Hon kanske hinner bli våt men slidan kanske inte hinner vidgas och förlängas så som den bör innan man omslutande sex.
sen är det viktigt att komma ihåg att slemhinnorna inuti slidan är väldigt känsliga och de är inget man ska äventyra. Efter sex blir de torra och därmed extra känsliga och är då extra påtagliga för sprickor och sår. Torra slemhinnor är knappast sköna att ha när man har sex, kanske därav smärtan?

sen beror det väldigt mycket på vart nån stans i underlivet hon får ont för att kunna gå till botten med problemet. Är det precis i slidöppningen/en liten bit in hon får ont? Eller längst inne (särskilt när du kommer in djupt i henne) hon har ont? Vestibulit har jag tillexempel för mig har med livmoderhalstappen att göra som sitter allra längst in.

Att hennes huvud säger en sak men hennes kropp en annan är inte så konstigt, sexuell lust sitter ju mycket i hjärnan!

Troligtvis kan det vara så att ni kör för ofta och för hårt.... det var det som hände mig när jag hade ett nytt förhållande efter att vi varit tillsammans i ca: 1-2 mån (och då träffades vi ofta). Vi fick rådet att ta det lungt och läka ut eventuella sår i någon månad och efter det var allt bra igen!
Det är inte ovanligt att sånt här händer med nya partners då man utbyter mycket nya bakterier och kanske har sex på att annorlunda vis än man gjort innan.

Ett TIPS är också att köra ett riktigt lååååångt förspel.... det hjälper mig.
Citera
2014-08-30, 19:05
Medlem
imperatrixs avatar
Förmodligen friktion som "går över" i och med att kroppen ibland kan bedövas när man blir (tillräckligt) upphetsad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in