Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-08-06, 22:25
  #13
Medlem
Tecknarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sotis59
Det känns som att jag är hennes andrahandsval, finns det något jag kan göra för att bli hennes förstahandsval?
Det bästa du kan göra är nog att bestämma en träff med henne. På så sätt kan ni lära er känna varandra bättre. Va bara dig själv så kommer det gå bra
Citera
2014-08-06, 22:34
  #14
Medlem
Det känns som att hon hela tiden letar efter nån bättre men att hon samtidigt inte vill förlora kontakten med mig
Citera
2014-08-06, 22:53
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sotis59
Det känns som att hon hela tiden letar efter nån bättre men att hon samtidigt inte vill förlora kontakten med mig

Du tillhör den stora skaran män som värdesätter själva orden alldeles för mycket. Inse att män och kvinnor inte kommunicerar på samma sätt. En tjej vars intresse skiftar kraftigt från tillfälle till tillfälle? DÄR ligger meddelandet. Meddelandet är inte "jag kan bla inte shit oops" utan ÄR hennes tveksamhet och hur hennes beteende uttrycks genom detta.
Citera
2014-08-07, 00:05
  #16
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sotis59
Det vR på happypankake

Ok, då är det säkert en ung brud som flörtar med alla som visar intresse, förutsatt att hon gillar dem också. Var alltså glad att hon gillar dig!

Att hon hör av sig efter fyra dar, betyder säkerligen i att hon är seriöst intresserad. Och att hon var tyst några dar före detta kan ha en uppsjö av orsaker, omöjliga att svara på.

Kanske hade hon ett tillfälligt hetare ragg på gång? Ett ragg som visade sig bli en besvikelse...
Men, att hon hör av sig igen ska enbart ses som positivt!
Citera
2014-08-07, 05:47
  #17
Medlem
Okej nu har jag frågat ut henne på en dejt, så här svarade hon (fast innan kanske det är bäst med lite bakgrundsfakta) hon ska börja plugga nu på högskola en bit ifrån och hon svarade mig med att det hade varit jättekul att träffas men först till höstlovet. Hon vill helt klart träffas men varför vänta så länge som till höstlovet är hon intresserad så hade väll hon velat träffas nästan med engång eller?
Citera
2014-08-07, 11:51
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sotis59
Okej nu har jag frågat ut henne på en dejt, så här svarade hon (fast innan kanske det är bäst med lite bakgrundsfakta) hon ska börja plugga nu på högskola en bit ifrån och hon svarade mig med att det hade varit jättekul att träffas men först till höstlovet. Hon vill helt klart träffas men varför vänta så länge som till höstlovet är hon intresserad så hade väll hon velat träffas nästan med engång eller?

Det är väl klart hon inte är intresserad om hon väntar 10 veckor....läs våra poster
Citera
2014-08-07, 12:20
  #19
Medlem
Klappasäftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sotis59
Okej nu har jag frågat ut henne på en dejt, så här svarade hon (fast innan kanske det är bäst med lite bakgrundsfakta) hon ska börja plugga nu på högskola en bit ifrån och hon svarade mig med att det hade varit jättekul att träffas men först till höstlovet. Hon vill helt klart träffas men varför vänta så länge som till höstlovet är hon intresserad så hade väll hon velat träffas nästan med engång eller?

Är ganska insatt i dejtingvärlden och kan säga att skit i denna tjej och gå vidare. Visst hade hon sagt "denna vecka går inte men nästa vecka?" skulle jag accepterat men inte om flera veckor.
Citera
2014-08-07, 17:10
  #20
Medlem
Det är nog inte det att hon inte är intresserad det är det att hon ska börja plugga snart i en annan stad och har tid just nu
Citera
2014-08-07, 19:12
  #21
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sotis59
Det är nog inte det att hon inte är intresserad det är det att hon ska börja plugga snart i en annan stad och har tid just nu

H a r hon tid just nu, eller vad säger du?
Skolan börjar väl inte än på ett tag, så om hon inte kan ses före höstlovet är det kört. Dumpa.
Citera
2014-08-07, 22:05
  #22
Medlem
Hon har mycket nu innan skolan hon håller på att flytta och sånt. Jag gjorde precis som hon hade gjort svarade inte på ett bra tag och när jag väl gjorde det så var hon snabbt framme och svarade hur ska jag tolka det?
Citera
2014-08-08, 01:16
  #23
Medlem
Slints avatar
Alltså, vill man träffas då träffas man och kommer inte med utsäkter som hennes. Skit i henne, du vill inte ha en sån brud ändå.
Citera
2014-08-08, 01:27
  #24
Medlem
Talamuss avatar
1. Du är needy, "hur vet man om tjejen vill ha en"?? Det enda du ska bry dig om är om du gillar henne.

2. Sluta värdera tjejen över dig själv.

3. Sluta dejta pixlar.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback