• 1
  • 2
2005-08-31, 16:15
Medlem
Hej. Min flickvän frågade mig för någon dag sen om jag ville prova att ta henne i hål nr 2. Detta har för mig varit lite av en fantasi för mig så jag blev lite chockad när hon frågade. Blev galet sugen å prova. Någon som har lite tipps för första gången? Hon var oskuld när jag träffade henne så hon har ingen erfarenhet av analsex och inte jag heller. har haft ett finger i henne och slickat henne där bara. tycker heller inte om kondomer så blir förmodligen utan. hur funkar de?
Inga oseriösa svar tack.. ber om lite tipps från erfarna.. gärna många svar från er tjejer här (om ni haft analsex).. berätta gärna hur killen ska göra för att de inte ska göra för ont å så..

Tack för era svar=)
Citera
2005-08-31, 16:17
Bannlyst
Glidmedel till tusen. Och då menar jag massor.
Citera
2005-08-31, 16:24
Medlem
Evaristos avatar
Mjuka upp med en och sedan ett par fingrar. Tryck in den sakta och försiktigt till att börja med, vänta på att du känner att hon slappnar av i brumman.
Citera
2005-08-31, 16:27
Medlem
joperzas avatar
Klick!
Sen har majoriteten av dom tjejer jag stött på haft lättare att släppa på muskeln i skedställningen.
Citera
2005-08-31, 16:27
Medlem
PiLLerILLers avatar
Råd nummer 1 är att inte stressa. Det tar tid att mjuka upp därbak.

Använd tunga och eller fingrar för att stimulera, efter ett tag kan du börja att försiktigt forsera med tungan, gör om det med jämna mellanrum tills du får in tungan utan motstånd. Forstätt då med ett finger och mycket glidmedel. Gör på samma sätt, stimulera hela tiden och forsera till ditt finger lätt glider in. Sedan finns ju bara ett verktyg till . Jobba på samma sätt, med mycket glidmedel och försiktighet. Stimulera gärna hennes klitoris samtidigt så att hon inte spänner sig för mycket när du försöker tränga in.

/Pilleriller, nu även sexolog!
Citera
2005-08-31, 16:35
Medlem
Använd glidmedel som sagt.. Sen när du väl är inne och kör, passa på att köra upp en vibrator i fittan också.
Det är lite smålustigt när du känner i kuken hur liten "väggen" mellan fittan och analen egentligen är..
Citera
2005-08-31, 17:10
Medlem
Tevildos avatar
Alla säger alltid att man ska använda glidmedel, så uppenbarligen är det vanligt. Jag har använt vaselin nån enstaka gång, annars brukar kroppens egna vätskor räcka till alldeles tillräckligt.

Det absolut viktigaste är att ta det lungt, minsta smärta så dra ut, ibland tar det lite tid, ibland går det inte alls. Dessutom hör det till god ton att inte säga något om man får med sig lite avskrädesprodukter ut

Så, börja ha sex som vanligt, ta det lungt och acceptera om det inte funkar de första gångerna.
Citera
2005-08-31, 17:13
Moderator
tobess avatar
Och tänk på att det inte är så nyttigt att första leka på i 1:an för att sedan hoppa över till 2:an utan rengöring (eller vice versa)

Nu vet jag dock inte hur vanligt det är att någon skulle få problem av det, men det finns en del bakterier som inte är så bra om de kommer in där de inte hör hemma så att säga..
Citera
2005-08-31, 18:06
Medlem
supahs avatar
från ettan till 2an är inge problem men tvärtom är inte att rekomendera
Citera
2005-08-31, 18:16
Medlem
chekiuss avatar
Kondom, ha sex vanligt först, ta det lungt och sedan ha det sköönt!
Citera
2005-08-31, 18:19
Medlem
bigMajks avatar
Undvik glidmedlet Klick (som finns på apoteket) det torkar fort och ger då motsatt effekt då det blir "klistrigt"
Citera
2005-08-31, 18:21
Medlem
Mitt tips är förspel så in i helvete...
Sen bara ta det lugnt... tänk på att ni har hela natten på er.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in