2015-01-25, 15:14
Medlem
Jag har förstås samma uppfattning som de flesta här om sidan, men blev nyfiken på att göra ett account för att se om jag accepterades och vad de frågade efter och så.

Jag är mycket besviken på sidans kvalitét; jag som ung white trash och student med endast gymnasial utbildning avklarad och noll kronor i inkomst blev accepterad Mina partnerförslag innehöll bland annat en emo och en 19-åring, som jag misstänker inte alls är speciellt sofistikerade eller rika.
Citera
2015-01-25, 15:28
Medlem
brutefishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av babyhime
Jag har förstås samma uppfattning som de flesta här om sidan, men blev nyfiken på att göra ett account för att se om jag accepterades och vad de frågade efter och så.

Jag är mycket besviken på sidans kvalitét; jag som ung white trash och student med endast gymnasial utbildning avklarad och noll kronor i inkomst blev accepterad Mina partnerförslag innehöll bland annat en emo och en 19-åring, som jag misstänker inte alls är speciellt sofistikerade eller rika.
nä för sidan innehåller ingen jävla elit.

tydligen är detta skitsvårt för folk att fatta.
det är ett jävla bete för att folk tror att här hänger det kvalitet och det vill jag också vara (del av).
när de sedan vill ha 500 pix av dig för att bli medlem så slantar du glatt upp.
de vill bara åt dina pengar och du blir blåst.
Citera
2015-01-25, 16:09
Medlem
TheAlmightyFarfars avatar
Blev inte förvånad när förslagen som kommer upp är tjocka unga mödrar som jag redan avfärdat på badoo, är förövrigt ingen elit utan en efterbliven fattig typ med simpelt arbete .
Citera
2015-01-25, 22:29
Medlem
Bara att konstatera - reklamen är slemmig.

Sedan sätter jag mina två cent på att den tjejen i reklamen INTE är singel (såklart - hon är ju skådespelare) men OM en sån brud är singel så finns det en anledning till det. Hon har förmodligen en vidrig personlighet.

OM vi bara säger OM man själv varit singel och fått en sådan tjej som henne på dejt så hade i alla fall mina varningslampor snurrat för fullt.

Undrar hur den genomsnittliga "elitsingeln" ser ut och hur "sofistikerad" hon/han är
Citera
2015-01-26, 01:03
Medlem
issojärvens avatar
Typiskt. Efter att läst tråden inser jag vilken ripp off det verkar vara. Ska det vara en sida för eliten eller inte? Jag som trodde att jag äntligen hittat en sida för mig....

Men sen insåg jag att jag inte var singel, hehe. Så jag skiter I sidan i vilket fall.
Citera
2015-01-26, 01:17
Medlem
ollapadubaras avatar
Citat:

Eller så är det för att du matchades med folk som kan tänka sig att träffa en White trash student utan inkomst; det är knappast den sofistikerade skaran av sidan.
Citera
2015-01-26, 01:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svettigafettsvinet
Varför är de singel om de är så jävla bra?

Är man dålig om man är singel? Är man bra om man är i ett förhållande?

Det får mig att tänka på när jag satt hos ett par som silade tjack i venerna och var allmänt risiga. På tjejens Facebook stoad det.

- Hej vad gör du nuförtiden? Är du fortfarande ihop med X?

Tjejen svarade

- Ja vi håller fortfarande ihop : )

den andra tjejen

- åhh vad kul att det går bra för dig : ))

Helt efterblivet att dra sånna slutsattser för att man har en relation!?
Citera
2015-01-26, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ollapadubara
Eller så är det för att du matchades med folk som kan tänka sig att träffa en White trash student utan inkomst; det är knappast den sofistikerade skaran av sidan.
Ja det är inte så att jag förväntar mig en 45-årig rik advokat med strandhus på kroken direkt efter registreringen, det jag menar är att varken jag eller mina matchs borde få vara med där öht.
Citera
2015-01-26, 16:49
Bannlyst
Inte bara skitnödig utan så enormt töntig reklam dessutom. Så det har blivit en ny regel hos mig när det kommer till raggning, kallar hon sig "elit" går hon bort direkt!
Citera
2015-01-26, 18:01
Medlem
ollapadubaras avatar
http://www.elitsniglar.se/ Hahaha
Citera
2015-01-26, 22:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ollapadubara
http://www.elitsniglar.se/ Hahaha

Sniglarna snackar!
Citera
2015-02-01, 14:28
Medlem
Frassefrass avatar
Citat:

Men du är ju eliiiiit nu, måste kännas jävligt bra

Kan bara föreställa mig vilka dryga jävlar det är som använder sidan seriöst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in