Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2005-08-31, 15:14
  #1
Medlem
GREKEN1980s avatar
Tjena nån som har nåt skvaller om arne weise ?
Citera
2005-08-31, 15:37
  #2
Medlem
Mark Chapmans avatar
Arne Weise

Citat:
Ursprungligen postat av GREKEN1980
Tjena nån som har nåt skvaller om arne weise ?


Arne Weise var rätt så groggy i rutan sista gången han var julvärd, verkade som han sluddrade en del...

Weise är tydligen nykter alkolist och kvinnokarl, dessutom röker han rätt mycket och har ett ovårdat språk off camera. Gubben är ju till åren kommen vid det här laget, undrar om han är sjuk eller så. Har nog haft en och annan infarkt..

Sjunger Weise också??

http://forum.flashback.info/scandina...ght=Arne+Weise
Citera
2005-08-31, 16:02
  #3
Medlem
magpies avatar
Vid det sista julvärdandet käkade han smärtstillande mot bältros eller någon annan otrevlig sjukdom, därav sluddrandet. Han var väl rätt risig då vill jag minnas.

Har genom säkra källor erfarit (dvs läst Flashback) att han, som påpekats ovan, krökat friskt och sällan tackat nej till kjoltyg. Det var väl någon snyfthistoria från någon försmådd 65-taggare för några månader sedan. Damen ifråga dumpades brutalt av Arne på 70-talet och det fick henne att börja dricka på 00-talet, eller något liknande.
Citera
2005-08-31, 16:33
  #4
Medlem
När han talade ut om sina egna alkoholvanor i samband med TV-jobb ute på naturfilmsmässor i Europa bekände Arne att:
-Jo jag drack väldigt mycket.
- Hur mycket då?
- Ja det kunde ofta bli både två och tre öl på en kväll!
Citera
2005-09-01, 10:43
  #5
Medlem
Bacchus94s avatar
> Sjunger Weise också??

Hellre än bra. Till taskigt pianoackompanjemang. Han har tydligen givit ut en CD med egna sånger. Kanske ett hett julklappstips?
Citera
2005-09-01, 11:04
  #6
Medlem
Mark Chapmans avatar
Hade stora förväntningar på den här tråden, men det verkar inte finnas nåt större intresse av att skvallra om Weise. Han är ju inte direkt "glödhet" längre. Minns själv Weise och hans "Vår fantastiska värld" ,naturprogrammen och jul-tv. Weise har en fötroendeingivande röst. Han är verkligen en av de sista giganterna inom TV, han var ju rätt poppis fram till dess att han slutade som julvärd. För fem-sex år sen var han också med i TV3:s blåsningen. Blev själv förvånad av att höra mysfabrorn röka, svära och snacka om brudar. Tyvärr är det nog rätt snart slut med Weises myndiga stämma.

"Tv-legendaren Arne Weise, 75, är svårt sjuk. Kärlkrampen har lett till att han nu tvingas genomgå en by-passoperation.  Jag är livrädd ibland, säger den populäre programledaren...."
Citera
2005-09-01, 21:44
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mark Chapman
För fem-sex år sen var han också med i TV3:s blåsningen. Blev själv förvånad av att höra mysfabrorn röka, svära och snacka om brudar.
...ja det minns jag. gubben hade ett vidrigt bordsskick vill jag minnas. talade med mat i munnen, tuggade med munnen öppen samt rökte och åt om vartannat.
Citera
2005-09-01, 21:49
  #8
Medlem
raasts avatar
Jag har Arne Weises Autograf.
Citera
2005-09-01, 22:58
  #9
Medlem
Farsans kompis jobbade på snickeriet på TV under sent åttiotal då Arne körde naturprogram och Weise var en uppskattad källa till en och annan ganska hårig fräckis och som uppslagsverk till fula ord.
Citera
2007-01-24, 19:30
  #10
Medlem
JakeTheSnakes avatar
För några månader sen berättade en väninna till mig att Herr W*ise besökte klubben hon strippar på. Inget var speciellt kinky förutom att när han hade tajjat färdigt och sprutat på glaset som skilde dom åt så slickade han upp sin säd.
Detta hände inte i stockholm, utan en mindre stad och jag har ingen anledning att tvivla på vad min väninna berättade.
Citera
2007-01-24, 19:34
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JakeTheSnake
För några månader sen berättade en väninna till mig att Herr W*ise besökte klubben hon strippar på. Inget var speciellt kinky förutom att när han hade tajjat färdigt och sprutat på glaset som skilde dom åt så slickade han upp sin säd.
Detta hände inte i stockholm, utan en mindre stad och jag har ingen anledning att tvivla på vad min väninna berättade.

Samma sak gjorde Drottning Elisabeth när hon runkat av Elton John på strippklubben där jag, fet och finnig, strippade 1976.
Citera
2007-01-25, 15:44
  #12
Medlem
Kalle på Spånges avatar
Dessutom är han halv-dvärg, säkert inte längre än 1.60!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback