2005-08-30, 23:40
Medlem
Tevildos avatar
Funderar på att piffa upp gamle Lurvas lite. Har aldrig gillat piercingar egentligen, men så slog det mig att detta kanske vore smått intressant att testa på.

Finns ju hur många varianter som helst, och folk skulle ju inte göra det om det inte fanns någon fördel med det. Dessutom syns den ju inte för kreti och pleti. Måste erkänna att jag är lite sugen...

Vad gillar ni tjejer piercade manslemmar?
Citera
2005-08-30, 23:49
Medlem
MobileFreaks avatar
Är det bara jag som aldrig någonsin skulle kunna tillåta någon att köra en nål genom kuken?
Får rysningar bara jag tänkter på det... Men en gissning är att piercade tjejer gillar killar som är piercade, även intimpiercingar
Citera
2005-08-31, 00:08
Medlem
såhär är det väll. Att en frenum (piercing genom ollonsträngen) ger dig "bara" extra njutning när du sitter och trallar själv någon kväll. En PA, Prins Albert (ring genom urinröret och ut vid sidan om ollonsträngen) gör inte så stor skillnad för någon av er.
En Apadravya å andar sidan, det ska tydligen vara grejor det för tjejen. En Apadravya går rakt igenom hela ollonet. typ såhär |
Citera
2005-08-31, 06:15
Medlem
Magikerns avatar
min fd. flickvän hävdade då att det blev mkt skönare när vi hade sex efter jag gjort min prins albert, så det är väl som allt annat, det är olika för alla?
Citera
2005-08-31, 09:54
Medlem
Tesans avatar
Jag tycker att det är ser snyggt ut, men inte känns det nå speciellt när man har sex...
Citera
2005-08-31, 09:59
Medlem
H.E.L.s avatar
Till Tatuering och piercing från S & S.

/mod
Citera
2005-08-31, 23:13
Medlem
arlaharens avatar
Som sliddjur skulle jag villja ge en för genital piercing. Favoriten är förmodligen apadravya även om jag tycker att en "scrotal ladder" (nåja, namnet är inte det sexigaste) kan se ganska trevlig ut.
Citera
2005-08-31, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Golvplankan
En PA, Prins Albert (ring genom urinröret och ut vid sidan om ollonsträngen) gör inte så stor skillnad för någon av er.
Lite väll generaliserande, det är väldigt olika. En pa stimulerar ju urinröret vilket en del män tycker om. Det finns säkert kvinnor som gillar den, men för en del kvinnor gör samma piercing ont (fast en del kvinnor gillar lite smärta).
Citera
2005-09-01, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tevildo
Funderar på att piffa upp gamle Lurvas lite. Har aldrig gillat piercingar egentligen, men så slog det mig att detta kanske vore smått intressant att testa på.

Finns ju hur många varianter som helst, och folk skulle ju inte göra det om det inte fanns någon fördel med det. Dessutom syns den ju inte för kreti och pleti. Måste erkänna att jag är lite sugen...

Ska satsa på en ampalang snart, ska bara hitta någon jag vill anförtro min lem.

Fan klarar du det så klarar du allt
Citera
2005-09-04, 10:19
Medlem
joppes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tevildo

En Prins Albert ger mest njutning för killen. Har själv haft en i 4 år och sex blir aldrig det samma igen. Frugan gillar Alberten, men säger att det är olika gång till gång hur mycket extra njutning hon får.

Apadryva och ampallang ska ge mycket njutning till tjejen och mindre till killen.
Citera
2005-09-12, 10:55
Medlem
leffos avatar
gjorde ne prins albert i våras, den är att rekomendera. Gjorde ont som fan att ta den men sen kom man ut med världen leende
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in