2014-08-03, 04:54
Medlem
RickardXXIIIs avatar
Som ni vet beräknar Migrationsverket att Sverige tack vare regeringens generösa invandringspolitik kommer att locka hit 80 000 asylsökande i år som ska ha bostäder, mat, fickpengar, sjukvård, skola och sysselsättning. Ingen lär ju sen återvända frivilligt av dessa även om de får ett avslagsbeslut. 80 000 är fler än vad som bor i Umeå m. fl. större städer i Sverige. Det är alltså en hel ny stad som kommer att komma hit bara i år. Jag föreslår därför att dessa 80 000 också placeras i en egen stad i Sverige, dvs vi bygger en stad enbart för flyktingar. Nu vill jag ha er hjälp. Vad ska staden heta å vart ska den ligga?
Citera
2014-08-03, 05:06
Medlem
So why do you hate people from an another race?

- Cuz i hate fucking black people.

So your an racist then?

- Im fucking proud because im white swedish man, you understand me?

- Its no problem, as long as they stay were they are fucking coming from, africa or zoo.

What about political refugees?

- Are you a fucking nigger lover?

Scen ur 30 november, så jävla bra!

https://www.youtube.com/watch?v=IFMpRcIhXrk

Staden bör inte heta något, för den kommer inte existera.
Citera
2014-08-03, 05:28
Avslutad
Lägg den i norrland så får de sossejävlarna vad de förtjänar
Citera
2014-08-03, 05:33
Medlem
Ravenboxs avatar
Den skall givetvis heta Treblinka. Dom kommer inte fatta något alls.
Citera
2014-08-03, 06:21
Medlem
Clodiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plusforward
Lägg den i norrland så får de sossejävlarna vad de förtjänar
?? Har du missat att vi har en borglig koalitionsregering sedan 8 år.

Staden skall hesa Assylla. Kan ligga i Bergsslagen.
Citera
2014-08-03, 06:56
Medlem
KarlDenSistaGustafs avatar
En bra förklaring av TS. Det Sovande Folket har nämligen det väldigt svårt med kvantitetstänkande och proportioner.

Tänk er att driva en hel stad som Umeå (en ny varje år) med enbart bidrag. Ja, nu får vi förklara vidare för Det Sovande Folket; det är inte enbart maten och boendet som kostar, utan även t.ex. hela den offentliga sektorn som konsumeras. Lägg därtil underhåll av övriga byggnader och infrastruktur - etc etc etc.

Personligen bryr jag mig inte om pengarna även om detta kommer att dra ner Sverige till irreversibelt högt skattetryck.
Nej, det allvarliga är den etniska rensningen av Sveriges ursprungsbefolkning. Om 30-50 år är vi en minoritet.

Lägenheterna som ockuperas av gästerna borde användas av ursprungsbefolkningen för att bilda familjer. Istället sitter pojkhögerns mambos hemma tills de är 30år och spelar World of Warcraft, runkar, och lever på fas3. Efter detta finns det ingen drift kvar att bilda familj längre, Imam Reinfeldts fotfolk blir helt utrunkade och passiva.

Imam Reinfeldts år vid makten blir fatala för Sverige.
Senast redigerad av KarlDenSistaGustaf 2014-08-03 kl. 07:09.
Citera
2014-08-03, 07:54
Medlem
Jag ser absolut inget fel med det förslaget. Jag är inte rasist eller något sådant men ska vi ta in ca. 80 tusen asylsökande så borde politikerna lösa boende först, visst de har massa ålderdomshem de gör om till flyktingförläggningar men vi ungdomar som ska ha jobb och eget boende en vacker dag ska väl ändå gå före de som inte ens bor i landet än? Eller har jag fel?

Istället för att spendera miljoner/miljarder på boenden åt de som inte ens bor i Sverige än vore det väl ändå bättre att se till att landet de kommer ifrån blir bättre? Jag tänker mest på svält, kläder och skola osv.
Fan vi ungdomar får knappt jobb idag och vi har ändå gått klart skolan och så ska asylsökanden få gå före med boenden och jobb för att arbetsgivarna inte vill framgå som rasister. ME LOVE THIS COUNTRY LONG TIME <3
Citera
2014-08-03, 08:23
Medlem
Gefundenes Fs avatar
Så långt norrut som möjligt, där finns gott om plats. En bit av Kiruna avdelas för att bli en egen kommun eller stadsdel. Myggen och klimatet verkar avkylande på islamisterna.
"Gasa" är ett bra namn den stavningen. Kommunikationer genom ett stickspår från malmbanan och en bred grusväg från E10.

Migrationsverket ska flyttas dit och bli den största arbetsgivaren. Sedan kan man dela upp försäkringskassan i två delar. En myndighet för att hantera invandrare och deras ärenden. Enheten läggas i Gasa.

Varje år anläggs en ny stadsdel/stad för 80 000 invånare någonstans i Kiruna kommuns gigantiska område. Ett av väldigt många berg omgivet av stora myrar, det finns så det räcker i 100 år.
Citera
2014-08-03, 14:39
Medlem
brianmolkos avatar
Kanske kalla det Andersborg
Citera
2014-08-03, 17:17
Medlem
Den bör placeras i utkanten av landet nära någon gräns, och alla politiker och journalister bör givetvis få förmånen att bo där. Vill de inte ha den förmånen, så bör de få den ändå, för vi är inte blyga med att truga vårt älskade &%¤&%/& etablissemang.
Citera
2014-08-06, 00:21
Medlem
RickardXXIIIs avatar
Vänner, vad sägs om Ullenhaga, efter vår käre Erik.
Citera
2014-08-06, 00:27
Medlem
Vad sägs om Assylien? Passar väl bra i Norrland :-)
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in