2014-09-18, 01:30
Medlem
Dest88s avatar
Även om Jocke betedde sig ganska efterblivet mot Erik i början så tycker jag ändå han och Krille är de mest sympatiska där inne.
Citera
2014-09-18, 02:09
Medlem
norrlandsguldares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dest88
Även om Jocke betedde sig ganska efterblivet mot Erik i början så tycker jag ändå han och Krille är de mest sympatiska där inne.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Sympati
Citera
2014-09-18, 02:32
Medlem
B´stards avatar
Calle är från Vaggeryd ser jag på hans blogg, sen flyttat in till Råslätt för att gå gymnasiet i Jönköping - det och hans wiggerdrömmar förklarar väl hans dialekt.
Citera
2014-09-18, 03:49
Medlem
Bra att Amandus äntligen åkte ur. Visserligen en av de mer klipska och jordnära på hotellet. Uppenbarligen betydligt mer lämpad att föra normala samtal med, men samtidigt ack så tråkig och ändå helt värdelös på taktik. När det väl började brännas för honom, försökte han bjuda till men till ingen nytta. Jag tänker framförallt på parceremonin där han verkligen försökte prata och spexa så mycket som möjligt. Också kärleksbrevet kändes som ett försök att vara relevant.

Att han överhuvudtaget var fäst vid Saga var ju helt befängt. Det var 0.00 kemi mellan dem två. Ärligt talat verkade han assexuell. Nej, verkligen inte PH-material.

Är det bara jag som önska dom tog in mer instabila och galna människor? Såsom det är nu verkar ju det som att dom tar in normala människor och sen har dom tur ibland när dessa visar sig vara halv-psykfall som ställer till med scener. En annan sak är att ibland är dom alltför hetsiga med att bryta upp kärlekspar innan dom ens haft sin smekmånad. Det är betydligt bättre att elda på ett par så dom blir riktigt nära och sedan bryta upp dem med svartsjuka osv. Istället nu hinner det gå en halvvecka innan produktionen i sin iver försöker röra om i grytan. (Och nu tänker jag inte paren som bara av ren taktik hänger ihop. Sirenen-smail-par.)

ärligt talat vart skulle årets PH vara utan saga och ylva, dom enda som faktiskt blivit "kära". Det måste ju ändå vara en av grundkomponenterna. Seriöst, har Jasse gillat en enda kille hittills? Varje gång hon får en kille, sitter hon i syncet och beklagar sig hur dålig killen är. Och Smail ändå? Jeppe var ju ändå på något vänster fäst vid sin tjej även om han innerst inne visste att hans motto var att spela istället för kära ner sig.
Senast redigerad av yamabamaobama 2014-09-18 kl. 03:56.
Citera
2014-09-18, 04:31
Medlem
NiggerNiggersons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B´stard
Calle är från Vaggeryd ser jag på hans blogg, sen flyttat in till Råslätt för att gå gymnasiet i Jönköping - det och hans wiggerdrömmar förklarar väl hans dialekt.

Så han HADE en koppling till Råslättsghettot?
Där ser man. Flyttade för att gå i gymnasiet... han har bott där typ 2-3 år och snackar svenska som han för ett halvår sen färdats över Medelhavet i en rostig, överbefolkad fiskebåt.
Så fort går det utför.
Citera
2014-09-18, 04:32
Medlem
NiggerNiggersons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yamabamaobama
Bra att Amandus äntligen åkte ur. Visserligen en av de mer klipska och jordnära på hotellet.

Det värsta är ju att du har rätt, även om grabben i Big Brother inte visste vad ordet "synonym" betydde (i samband med ett uppdrag)
Citera
2014-09-18, 04:38
Medlem
belieberns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrChrisBlack
Vem tror ni blir den nya deltagaren?
Senast redigerad av beliebern 2014-09-18 kl. 04:47.
Citera
2014-09-18, 17:30
Medlem
Att det ska vara så jävla svårt att få dit folk som på riktigt är beredda att rövknulla allt och alla. Jävligt tråkigt när de hela tiden pratar om gruppens bästa och "de som tillför mest till gruppen".
Citera
2014-09-18, 17:47
Medlem
Vad är det för fel på Amandus egentligen. Han är världens tråkigaste, samtidigt som han tror han är så jäkla märkvärdig och speciell. Roligt när han och Erik sitter i soffan.

Amandus: Asså jag känner på mig att om jag ryker så kommer det bli jääävligt... det kommer kännas att jag försvinner.
*pinsam tystnad*
Erik: ao...

Ingen bryr sig grabben. Förutom Saga då, fast hon verkar ju bara va allmänt överemotionell och ha en del "daddy issues".
Citera
2014-09-18, 17:52
Medlem
Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wooblu
Vad är det för fel på Amandus egentligen. Han är världens tråkigaste, samtidigt som han tror han är så jäkla märkvärdig och speciell. Roligt när han och Erik sitter i soffan.

Amandus: Asså jag känner på mig att om jag ryker så kommer det bli jääävligt... det kommer kännas att jag försvinner.
*pinsam tystnad*

Ingen bryr sig grabben. Förutom Saga då, fast hon verkar ju bara va allmänt överemotionell och ha en del "daddy issues".

Och senare i programmet, alla vi killar som är kvar är så jävla sköna
Citera
2014-09-18, 17:54
Medlem
Och förresten, hur fan tänkte Jocke och Kalle när de satt nålen i Kristian egentligen? Nu blir ju Kristian åter igen en potentiell konkurrent om Saga. Eller tänkte han helt enkelt att han var säker med Saga och att han kunde åka de i någon av de kommande veckorna p.g.a. att blivit av med Evelina?
Senast redigerad av Wooblu 2014-09-18 kl. 18:08.
Citera
2014-09-18, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wooblu

*pinsam tystnad*

Ja, det var riktigt smärtsamt. Han verkade ju sakna noll insikt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in