2014-08-26, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B´stard
Han var väl "sexmissbrukare" (reggad på bodycontact o alla andra liknande sidor vill jag minnas) så han såg väl programmet som en möjlighet till mer knull helt enkelt.

3 tjejer från Helsingborgstrakten f.ö - ph är grejen som gäller där antar jag...

Vem? Niklas? Hur vet du detta?
Citera
2014-08-26, 00:41
Medlem
B´stards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av s_jimmie
Vem är den 3:e? Saga?

Jepp, från Klippan

Citat:
Ursprungligen postat av Hin håle
Vem? Niklas? Hur vet du detta?

Det snackades om det på FB när den säsongen gick.
Citera
2014-08-26, 00:47
Medlem
alltså, jag laddade ner det där ghostey eller vad det heter för att blocka reklamen på tv3, men det funkade inte hur jag än justerade inställningarna. en gång fick jag bort reklamen men då även bilden (dock inte ljudet). alternativ? har adblock plus men lyckas inte få rätt på det heller.
Citera
2014-08-26, 00:55
Medlem
twc.s avatar
Mycket besviken hittills, men det ska bli bättre ska ni se!

Kommer från goda källor, men man kan aldrig lita på någon. Observera spoiler knappen!

Citera
2014-08-26, 00:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FJLG
Bara jag som tycker hotellet ser likadant ut som det förra? Det enda som ser annorlunda ut är poolen.
Det är väl samma hotell?
Citera
2014-08-26, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giggsy
http://www.aftonbladet.se/debatt/debattamnen/kulturochnoje/article19406192.ab
Apropå feministhäxan. Tänk om en av PH-tjejerna drabbats av manliga tittare som bara går in i hennes hem för de tycker hon är snygg i PH. Verklighet för en av manliga deltagarna.
Citat:
Jag uppskattar jätte mycket att träffa och ta bilder med er härliga människor MEN! Ni får absolut inte gå upp i min trappuppgång och öppna min dörr och hålla på! Jag behöver mitt privata! Men skriv jätte gärna på min instagram så ses vi när jag har tid! Älskar er alla!
http://instagram.com/abergcalle

Tjejer är ju fan ofta värre.
Citera
2014-08-26, 01:23
Medlem
Den nye, Jasmine, är ju helt cp. Hatar henne med passion. Hon äcklar mig.

Hatade Kian men nu gillar jag han för att han är mer och mer logisk. Hans Jasmine är så jävla vidrig. Allvarligt talat, prata inte om bajs hela tiden.
Citera
2014-08-26, 01:29
Medlem
Lothbroks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cramor
Det är väl samma hotell?
Haha nej såg du inte förra säsongen? Dock är det samma hotell som norska paradise har varit i innan.
Citera
2014-08-26, 02:25
Medlem
belieberns avatar
Killarna har lika mycket karaktär och personlighet som dockan Ken.
In med Jeppe Johansson och Sebastian Dawkins på en gång; då jävlar ska ni se att det händer grejer.
Citera
2014-08-26, 03:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av narcissist_
Apropå feministhäxan. Tänk om en av PH-tjejerna drabbats av manliga tittare som bara går in i hennes hem för de tycker hon är snygg i PH. Verklighet för en av manliga deltagarna.

http://instagram.com/abergcalle

Tjejer är ju fan ofta värre.
Hahahaha garvade högt när jag såg bilden på hon som skrivit artikeln!! Vem kommer ens på idén att ha en sån gräslig frisyr och samtidigt färga håret rosa?! Sen att hon använt rollern att fixa ögonbrynen är pricken över i:t
Citera
2014-08-26, 03:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av twc.
Mycket besviken hittills, men det ska bli bättre ska ni se!

Kommer från goda källor, men man kan aldrig lita på någon. Observera spoiler knappen!

även fast det låter helt ologiskt så såg jag faktiskt paow hänga flitigt med kian och eric i magaluf, så att hon kommer in kanske inte är helt osant.
Citera
2014-08-26, 08:58
Medlem
Kian är ju asskön, självupptagen till max. "Jag gillar inte att hålla på och prata om bajs och spyor" - säger han helt allvarlig. Hahaha.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in