Han var väl "sexmissbrukare" (reggad på bodycontact o alla andra liknande sidor vill jag minnas) så han såg väl programmet som en möjlighet till mer knull helt enkelt.
3 tjejer från Helsingborgstrakten f.ö - ph är grejen som gäller där antar jag...
alltså, jag laddade ner det där ghostey eller vad det heter för att blocka reklamen på tv3, men det funkade inte hur jag än justerade inställningarna. en gång fick jag bort reklamen men då även bilden (dock inte ljudet). alternativ? har adblock plus men lyckas inte få rätt på det heller.
Apropå feministhäxan. Tänk om en av PH-tjejerna drabbats av manliga tittare som bara går in i hennes hem för de tycker hon är snygg i PH. Verklighet för en av manliga deltagarna.
Citat:
Jag uppskattar jätte mycket att träffa och ta bilder med er härliga människor MEN! Ni får absolut inte gå upp i min trappuppgång och öppna min dörr och hålla på! Jag behöver mitt privata! Men skriv jätte gärna på min instagram så ses vi när jag har tid! Älskar er alla!
Killarna har lika mycket karaktär och personlighet som dockan Ken.
In med Jeppe Johansson och Sebastian Dawkins på en gång; då jävlar ska ni se att det händer grejer.
Apropå feministhäxan. Tänk om en av PH-tjejerna drabbats av manliga tittare som bara går in i hennes hem för de tycker hon är snygg i PH. Verklighet för en av manliga deltagarna.
Hahahaha garvade högt när jag såg bilden på hon som skrivit artikeln!! Vem kommer ens på idén att ha en sån gräslig frisyr och samtidigt färga håret rosa?! Sen att hon använt rollern att fixa ögonbrynen är pricken över i:t