2014-11-05, 18:42
Medlem
Så kul att Ervins briljana plan, att vinna makten, misslyckades så fatalt, haha.
Ylva och Michelle slängde sina röster i sjön. Trots att planen var så "sjukt smart, jag har tänkt på det här hela dan!!!!!!!"
Citera
2014-11-05, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yamabamaobama

Hans största brott var dock härmningen av Paow. Helt usel. Han försökte ju inte ens låta som henne. Hur bra personkännare är man då? Kristians Saga var ju ändå någorlunda klockren.

Instämmer! Paow har ju allt annat än en pipig röst, som han ville få det till. Dessutom sa han flera gånger att han "hade klätt ut sig till värsta horan". Schysst...
Citera
2014-11-05, 20:19
Medlem
elliezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 68911986
Instämmer! Paow har ju allt annat än en pipig röst, som han ville få det till. Dessutom sa han flera gånger att han "hade klätt ut sig till värsta horan". Schysst...

Är inte Paow värsta horan då? Kolla på hennes beteende.
Citera
2014-11-05, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elliez
Är inte Paow värsta horan då? Kolla på hennes beteende.

Nej det tvivlar jag på att hon är. Tror inte att hon tar betalt när hon ligger med folk... Isf hade väl Calle varit pank nu.
Citera
2014-11-05, 20:24
Medlem
elliezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 68911986
Nej det tvivlar jag på att hon är. Tror inte att hon tar betalt när hon ligger med folk... Isf hade väl Calle varit pank nu.

Okej, förlåt. Slampa är ett bättre ord.
Citera
2014-11-05, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kingstown
JEppe. Han den ljusa albinotypen.

Då kanske det kan vara dags att visa någon relevant källa snart.
Citera
2014-11-05, 20:52
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elliez
Okej, förlåt. Slampa är ett bättre ord.
om du nu är så säker på vad hon är, varför måste du då söka bekräftelse angående saken på flashback? får du aldrig ligga eller vad är problemet?

såvitt jag vet har hon legat med 1 person i ph, slampigare beteende har jag aldrig vart med om i hela mitt liv.

Citat:
Ursprungligen postat av yamabamaobama
Ervin säger sig vara en personkännare men det är ju helt fel. Motivation och förmåga är skilda saker.

Sen tycker jag han är fett underhållande att se på. Eftersom han spelar så hårt men misslyckas totalt. Dels eftersom han ger ett riktigt oskönt intryck på alla.

Hans största brott var dock härmningen av Paow. Helt usel. Han försökte ju inte ens låta som henne. Hur bra personkännare är man då? Kristians Saga var ju ändå någorlunda klockren.
otroligt ja, många gånger han sagt saker som i slutändan inte stämmer. han är i grund och botten en osäker pojke som försöker hävda sig i sina uttalanden.
Citera
2014-11-05, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av filosof
Då kanske det kan vara dags att visa någon relevant källa snart.
Om nån har åkt in på psyket för psykos,är det knappast nåt man kan läsa i kvällstidningen.
Så källa?

Det här ryktet kunde man läsa i olika forum skrivna av privatpersoner. Som jag skrev,så jobbade en på avdelningen där han var. Tystnadsplikt?

Vet själv inte om man kan tro på det,men vem vet?

Är det viktigt att veta?
Citera
2014-11-05, 21:16
Medlem
Holisistics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
om du nu är så säker på vad hon är, varför måste du då söka bekräftelse angående saken på flashback? får du aldrig ligga eller vad är problemet?

såvitt jag vet har hon legat med 1 person i ph, slampigare beteende har jag aldrig vart med om i hela mitt liv.
Paow måste väl ändå vara definitionen av en lös tjej?
Citera
2014-11-05, 21:37
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Holisistic
Paow måste väl ändå vara definitionen av en lös tjej?
lättfotad är väl något hon är, men allt beror ju på hur man definierar ordet, allt jag ville få sagt är att killen som postar det är en typisk kille som aldrig får ligga själv, och därav är bitter på det andra könet och måste kalla dem slampa/hora osv.
Citera
2014-11-05, 21:45
Medlem
saprofyt.s avatar
Citat:
Om nån har åkt in på psyket för psykos,är det knappast nåt man kan läsa i kvällstidningen.
Så källa?

Det här ryktet kunde man läsa i olika forum skrivna av privatpersoner. Som jag skrev,så jobbade en på avdelningen där han var. Tystnadsplikt?

Är det viktigt att veta?

Först allmänt känt, nu har du läst det av anonyma användare på forum.
Citera
2014-11-05, 21:45
Medlem
Citat:

Är det viktigt att veta?

Ja för just nu är det ju inget annat än ett rykte som du skriver som om det vore sanning, därför är det inte konstigt att du blir ifrågasatt av samtliga här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in