2014-10-20, 23:05
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emoll
Klart som fan det är fejk, vad annars?

Är inte all magi fejk?
Citera
2014-10-20, 23:09
Medlem
SvaMp_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Är inte all magi fejk?

Alltså det brukar va fejk men just det där tror jag va äkta...Calle visste ju inte heller liksom

Citera
2014-10-20, 23:09
Medlem
simonvps avatar
Hysteriskt jävla kul när deltagarna trodde det var äkta magi Ervin presterade. Verkade inte vara någon som helst ironi över huvud taget från de andra. Men att de tror att han kan läsa tankar....det var ju bara korttrick han gjorde liksom. Det var ju inga Henrik Fexeus-trick han gjorde direkt.
Citera
2014-10-20, 23:33
Medlem
Cpt.Obviouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simonvp
Hysteriskt jävla kul när deltagarna trodde det var äkta magi Ervin presterade. Verkade inte vara någon som helst ironi över huvud taget från de andra. Men att de tror att han kan läsa tankar....det var ju bara korttrick han gjorde liksom. Det var ju inga Henrik Fexeus-trick han gjorde direkt.

Att vara en (bra) magiker sen han var 7 om det nu är sant kräver dock lite av en som person. Tycker Ervin verkar vara helt ok ändå, ryker nog snabbt dock. Förmodligen inom de 2 närmsta ceremonierna.
Citera
2014-10-20, 23:37
Medlem
MrsObviouss avatar
Varför är Ylva ens kvar? Den absolut minst sedda personen i huset, det händer aldrig någonting kring henne, och skulle de riktas några rampljus mot henne så är det hennes engelska som åker fram. Hon sa i förra avsnittet att hon "knappt kan någon svenska". Hon har bott utomlands i ett år sades det i början av programmet?

Edit: Hon är inte fin heller.
Citera
2014-10-20, 23:49
Medlem
Cpt.Obviouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsObvious
Hon sa i förra avsnittet att hon "knappt kan någon svenska". Hon har bott utomlands i ett år sades det i början av programmet?

Edit: Hon är inte fin heller.

Nja, hela grundskolan fram tills 8an bodde hon där enligt henne själv. Har för mig att det stod på hennes TV3-blogg.

Oft: Äntligen har jag funnit min kvinnliga motpart.
Citera
2014-10-21, 00:31
Medlem
SlumvilleSunrises avatar
ÄNTLIGEN nåt fint att titta på i killväg!
Citera
2014-10-21, 01:10
Medlem
Årets replik:

*Smail efter han vunnit talangtävlingen som han riggat till sin favör*

"Ja, jag försökte verka tacksam och överraskad efteråt. Men egentligen ville jag bara säga "FUCK U" till alla"
Citera
2014-10-21, 01:20
Medlem
TruckUrbans avatar
Sa Evelina att hon och Calle
Citera
2014-10-21, 02:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yamabamaobama
Årets replik:

*Smail efter han vunnit talangtävlingen som han riggat till sin favör*

"Ja, jag försökte verka tacksam och överraskad efteråt. Men egentligen ville jag bara säga "FUCK U" till alla"

runner up: "man kan bli dödad"
Citera
2014-10-21, 04:13
Medlem
Ingen som misstänker Jorge för att även gilla killar? Såg ni hur han taffsa på Calles kuk o ba, ''skön kuk'' utan o få det till ett skämt, dessutom han som kom med idén om att killarna skulle böga sig när de va i poolen.
Citera
2014-10-21, 04:31
Medlem
elliezs avatar
Nya killen är ju riktigt snygg! Tråkigt dock att de andra tjejerna inte verkar tycka det, tror inte han blir långlivad i Paradise.
Sjukt tråkigt att Saga åkt ur. Kommer sakna henne. Hade hoppats på att se henne som vinnare. Jag har jävligt svårt för Paow, mer korkad tjej får man leta länge efter.
Blir så irriterad på bajsankan. Måste hon alltid ha någon att mobba? Kul dock att se att Evelina kommit in bättre i gruppen även om jag har ganska svårt för henne som person.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in