2014-10-16, 05:17
Medlem
B´stards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BabyFF
För jag kollade förra säsongen med?

EDIT:
Enda bild jag hittar i bra kvalité.
Du kan skymta korset, men det är där.

http://www.google.se/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fphotos.posh24.com%2Fp%2 F2593719%2Fz%2Fparadise_hotel%2Fjeppe_paradise_hot el_paow_otro.jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Fwww.posh24 .se%2Fparadise_hotel%2Fromansen_over_for_paradise_ hotelparet_om_jag _var_otrogen_ja&h=605&w=968&tbnid=C2LR4gwcF2rA9M%3 A&zoom=1&docid=7QvRakeZxey_FM&ei=t_w-VNz2N-GgyAOR14HAAw&tbm=isch&ved=0CFAQMygmMCY&iact=rc&uac t=3&dur=524&page=3&start=38&ndsp=23

De tatuerade sig i PH, möjligen kom korset/korsen till då. (det behöver ju inte vara "inför" säsongen bilder, kan lika gärna tagits under säsongens gång) Eller är kors på magen vanligt bland folk som har mycket tatueringar?
Citera
2014-10-16, 06:56
Medlem
BabyFFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B´stard
De tatuerade sig i PH, möjligen kom korset/korsen till då. (det behöver ju inte vara "inför" säsongen bilder, kan lika gärna tagits under säsongens gång) Eller är kors på magen vanligt bland folk som har mycket tatueringar?

Vad de gjorde när kameran inte rullade förra året vet ju inte jag. Men hon har haft korset hela tiden under förra säsongen iaf. Vore super konstigt att "kopiera" en tatuering efter någon man känt i några dagar. Men vad vet jag, hon är väl lite konstig.
Citera
2014-10-16, 08:20
Medlem
erpers avatar
Citat:
Hoppas detta är spekulationer, med tanke på att det inte finns någon spoilerlänk.
Nej jag kollade på programmet före. Skiter väl i en spoilerlänk
Citera
2014-10-16, 10:09
Medlem
BabyFFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erper
Nej jag kollade på programmet före. Skiter väl i en spoilerlänk

Och varför fan då ditt tard?
Citera
2014-10-16, 11:01
Medlem
Rifter666s avatar
Citat:
Och varför fan då ditt tard?

Onsdagens program kommer inte ut på viaplay förrän 22 när programmet startar i tv3. Bara måndag och tisdag kommer ut på dagen. Han driver bara såvida han inte har nån annan källa där han sett programmen.
Citera
2014-10-16, 11:44
Medlem
irkens avatar
Ja, alltså enligt mig så är det ju rätt självklart att Produktionen styr och ställer i vad som händer i programmet. Titta bara på hur dem gör med Immuniter, förra veckan gick Jorge först och nu gick Paow sist.. Jag hade tyckt det vore lite roligare om det faktiskt spelades mera, just nu är det ju egentligen bara tre personer som spelar hela tiden (Paow, Smail & Jorge) kan ju dock bli lite ändring över det nästa vecka, men jag tvekar, haha.

Är iaf glad att Saga åkte hem, även om det va sjukt roligt hur hon styrde & ställde över Kristian så är det nog bara roligare.
Citera
2014-10-16, 12:04
Medlem
NiggerNiggersons avatar
Serien har alltså bara kommit halvvägs nu. Fatta vad många gamla deltagare fortfarande kommer återvända
Citera
2014-10-16, 12:39
Medlem
Ajberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiggerNiggerson
Serien har alltså bara kommit halvvägs nu. Fatta vad många gamla deltagare fortfarande kommer återvända
Mest oväntade vore väl om Abdi fick komma tillbaka.
Citera
2014-10-16, 13:28
Medlem
NiggerNiggersons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajbert
Mest oväntade vore väl om Abdi fick komma tillbaka.

Väldigt få negrer med faktiskt. De måste ju slänga in en ny neger snart, manlig eller kvinnlig.
Annars är de rasister.
Citera
2014-10-16, 13:29
Medlem
Timpsiiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiggerNiggerson
Väldigt få negrer med faktiskt. De måste ju slänga in en ny neger snart, manlig eller kvinnlig.
Annars är de rasister.
Det kommer nog in en Asiat snart ska du se!
Citera
2014-10-16, 14:15
Medlem
Ferry31s avatar
Okej, alla ni som vet vad som kommer hända:

Kommer Saga få komma tillbaka senare? Svara genom spoiler är ni snälla.
Citera
2014-10-16, 14:28
Medlem
NiggerNiggersons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timpsiii
Det kommer nog in en Asiat snart ska du se!

Vi har ju redan haft ett tvådagarsbesök av den sojasprutande kinesvårrullen Yu Chin, eller "Chris", som hans mer tilltalande, västerländska namn är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in