2014-09-30, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrlandsguldare
Ylvas syster är lite snyggare... minst sagt

http://instagram.com/emeliafogel?modal=true

Herregud vad snygg hon är! Hade kunnat tänka mig dejta ylva bara för att komma nära den där tjejen.
Citera
2014-09-30, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yamabamaobama
Är inte Jasse lite nonchalant? Väljer att sova på solo utan tvekan och verkar ta risken att åka ut med en klackspark. Hon verkar inte alls gå igång på att spela spelet. Däremot går hon igång på att gruppdynamik och grupperingar.

Hon tror förmodligen att hon kommer få nån sorts makt
Citera
2014-09-30, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sinomi
Hamnade på efterkälken lite och såg Ylva prata om Kian precis Fyfan vad vidrig hon var när hon stod där med käften full och pratade om hur äcklig Sirenen var. Hoppas hon skäms ögonen ur sig nu.

Så kan man väl uttrycka saken. Stå och tugga med öppen mun och chips som sprutar ut ur munnen och emellan att man trycker käften fullare spy ut sig tirader om hur äcklig någon är.
Senast redigerad av Hin håle 2014-09-30 kl. 10:10.
Citera
2014-09-30, 10:10
Medlem
Den nya bruden verkar ju lätt störd nör man läser intervjun med henne.
Citat:
– Jag är så jävla trött på Svensson-livet. Alla killar där jag bor jobbar typ med snickeri, går upp klockan fem, bor i en etta och får någon mediumlön. Så jävla tråkigt, säger hon.

Nej, Michelle vill ha en man med två saker: Stor plånbok – och en bra bil.
– Han får inte bo hemma, han ska tjäna bra och ha bil. Det är liksom självskrivet. Och det ska inte vara någon skruttbil, det är bara pinsamt och inte sexigt, säger hon.
Själv jobbar hon som undersköterska. Undrar hur fett med pengar och icke-Svensson det livet är.
Har lite svårt att se någon investmentbanker eller liknande som tjänar bra pengar och har en fet bil skulle attraheras av henne.
Citera
2014-09-30, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wabbit

Själv jobbar hon som undersköterska. Undrar hur fett med pengar och icke-Svensson det livet är.
Har lite svårt att se någon investmentbanker eller liknande som tjänar bra pengar och har en fet bil skulle attraheras av henne.

Klart en ung snygg tjej kan få en äldre rik man även om hon inte själv har så mycket pengar eller karriär. Eller nej förresten, det har nog aldrig hänt i världshistorien.
Citera
2014-09-30, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrlandsguldare
Ylvas syster är lite snyggare... minst sagt

http://instagram.com/emeliafogel?modal=true

Jag håller faktiskt inte med, tycker Ylva har ett väldigt sött ansikte (men kass personlighet) bortsett från den dåliga hyn. Dock är hon ju bara 18 år så akne och svartsjuka på andra tjejer hör liksom till.
Citera
2014-09-30, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hin håle
Klart en ung snygg tjej kan få en äldre rik man även om hon inte själv har så mycket pengar eller karriär. Eller nej förresten, det har nog aldrig hänt i världshistorien.
Så snygg och smart är hon ju inte.
Citera
2014-09-30, 15:44
Medlem
Kan ni se de senaste avsnittet på Viaplay? Funkar inte för mig..
Citera
2014-09-30, 16:12
Medlem
Hur många avsnitt kommer visas totalt?
Citera
2014-09-30, 16:37
Medlem
Malacodas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cramor
Ylva är så jäkla vidrig. Hon hänger över chipsskålen med dipp runt hela käften och beklagar sig över hur äcklig Jasmine är (Som redan har åkt ut) att hon är full som en kastrull gör inte saken bättre.
Och hur lång är "Yasse" egentligen? Ser otroligt komiskt ut när hon struttar omkring och når knappt upp till bardisken. Hon måste vara 140-145cm lång..

Tjejen som är både snyggast och trevligast måste utan tvekan vara Evelina. Calle är min favorit på killsidan just nu. Härlig grabb.

Sen tror jag det är något skumt med Bartendern med skägg... dom brukar filma honom rätt ofta och man får höra när deltagarna snackar om honom

Hon ser helt hjärndöd ut

Hon heter Bajsankan
Citera
2014-09-30, 16:45
Medlem
Krille.the.Pettersons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wabbit

Det hon menar men som inte expressen skriver är att han ska minst ha en knegarlön och helst en stylad V70, top notch om det är en V70R. Inte FAS3-ersättning och en sliten 240/740 som grabbarna hon hänger med till vardags har.

Hon suktar inte efter en kostymsnubbe med en Vanquish i garaget.
Citera
2014-09-30, 18:07
Medlem
Ganska skön twist
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här