Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-07-31, 02:39
  #1
Avstängd
WhippedCums avatar
Hej! Jag träffade en tjej på ett onlinespel för några år sedan. Vi hade inte jättebra kontakt men vi var i alla fall "bekanta" i spelet om man säger så. För cirka en och en halv månad sen loggade hon in igen samtidigt som jag och vi började prata gamla minnen bland annat från spelet. Sedan visade det sig att vi bor i samma stad och att hon är ungefär jämngammal med mig (notera att allt detta skedde i textform). Vi snackade på typ en 20 minuter kanske, sen var klockan typ 3 på natten och hon skulle upp tidigt dagen efter, men jag frågade efter hennes Kik och om hon kunde skicka en bild. Hon skickade en bild och hon var verkligen jäkligt söt. En av de snyggare tjejer jag sett faktiskt och jag brukar inte vara en sån som kommer nära tjejer, så detta var ganska stort för mig. Jag skrev dock bara "nice" efter hon skickat sin bild och ingenting annat, så jag sumpade det lite men jag ville inte verka för på när jag frågat om bilden och sen massa smöriga komplimanger? så jag valde att spela lite "svår"

Sedan var hon inloggad typ två veckor efter det varje dag och vi snackade några gånger efter det (i textform som jag skrev innan). Hon gjorde några inviter (om man kan kalla det så) genom att, hon frågade vad jag gillade att göra på fritiden, så sa jag att jag bland annat gymmar, och så frågade hon hur många armhävningar jag orkade typ, och då sa jag ett nummer och så sa hon "wow, nice, inte många som klarar det" (fast antalet jag sa var inte så högt, så hon sa det nog mest för att göra en stöt?).

Sedan loggade jag in på en annan gubbe och började "lära känna henne" (hon visste inte att det var jag) och jag lyckades på nåt få henne att börja prata om sex och vi började snacka om sex och så sa jag "vill du saka kuk?" på skoj, så sa hon "hade gärna velat, men du bor för långt bort" (hade ljugit om att jag bodde i en annan stad). Nu i efterhand tänker jag att om jag hade gjort det på gubben hon känner mig på så hade jag kanske fått fitta nu, eftersom hon verkade vilja

Sen några dagar senare så snackade jag med henne och även andra var med och snackade (skrev) och frågade efter bilder på henne, dock ville hon inte skicka. Jag frågade även efter en till bild men hon ville inte skicka till mig heller.


Vi hördes inte på någon social media utan bara i spelet när vi träffades. Jag har lyckats hitta henne på instagram också (stalker) för att se fler bilder och hon ser lika bra ut på alla bilder. Har blivit lite kär i henne måste jag erkänna. Dock så svarar hon inte när jag skickade snaps (skickade 2 st men hon svarade inte på någon)

Nu har hon även slutat spela så det finns inget att vi "råkar stöta ihop" i spelet

Hur går jag tillväga nu? är det kört för mig att få henne?
__________________
Senast redigerad av WhippedCum 2014-07-31 kl. 03:27.
Citera
2014-07-31, 02:43
  #2
Avstängd
Vad i helvete läste jag precis? Är du besatt av tjejen i fråga? Varför ens skapa en anonym gubbe och fråga ut henne om sex när du lika gärna kunde göra det med main kontot vad är skillnaden? Du som är intresserad fråga ut henne på dejt eller är du en sån person som tror att bara för att en tjej ler åt dig så tror du att hon vill köra analsex med dig.

Försök att prata med henne utanför spelet på det sättet känns det mer legit.
Citera
2014-07-31, 02:45
  #3
Medlem
Samsuns avatar
Tjena.

Om jag va du hade jag gått rakt på sak, skriv till henne att du vill träffa henne på en promenad eller fika, säger hon ja visar ju hon att hon är intresserad, skulle hon säga nej så finns det väl inte så mycket du kan göra åt saken.

Lycka till!
Citera
2014-07-31, 02:47
  #4
Avstängd
WhippedCums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nevlec
Vad i helvete läste jag precis? Är du besatt av tjejen i fråga? 1.Varför ens skapa en anonym gubbe och fråga ut henne om sex när du lika gärna kunde göra det med main kontot vad är skillnaden? Du som är intresserad 2.fråga ut henne på dejt eller är du en sån person som tror att bara för att en tjej ler åt dig så tror du att hon vill köra analsex med dig.

Försök att prata med henne utanför spelet på det sättet känns det mer legit.

1.Jag ville inte sumpa det, och jag är van vid att inte vara mig själv med tjejer så jag ville experimentera hur bra det funkade - vilket det gjorde
Nej, jag frågade inte henne om sex, vi kom in på det eftersom jag vågade vara mig själv.

2.Nej jag kan inte fråga ut henne, hon svarar ju inte på mina snaps
Citera
2014-07-31, 02:51
  #5
Avstängd
WhippedCums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samsun
Tjena.

Om jag va du hade jag gått rakt på sak, skriv till henne att du vill träffa henne på en promenad eller fika, säger hon ja visar ju hon att hon är intresserad, skulle hon säga nej så finns det väl inte så mycket du kan göra åt saken.

Lycka till!

Men under omständigheterna är det väl ingen idé eftersom hon dissade mina snaps? det borde betyda att hon inte är intresserad? Om jag dock hade kunnat vrida tillbaka tiden hade jag frågat om hon ville ses nån gång när vi väl hade en hyfsad konversation på gång, hade bara sett konstigt nu efter typ 1 månad efter att skriva random om hon vill träffas när hon inte ens svarar på mina snaps
Citera
2014-07-31, 02:58
  #6
Medlem
Får spontant lite känslan av en ganska ombytlig och smått opålitlig tjej. Mest pga att hon pratade sex med ditt "andra jag" efter att hon pratat med ditt första. Hon kan se det hela som tidsfördriv och inget annat. Många kvinnor är fina vetu.
Citera
2014-07-31, 03:02
  #7
Avstängd
WhippedCums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av staffanwestberg
Får spontant lite känslan av en ganska ombytlig och smått opålitlig tjej. Mest pga att hon pratade sex med ditt "andra jag" efter att hon pratat med ditt första. Hon kan se det hela som tidsfördriv och inget annat. Många kvinnor är fina vetu.

Men det var inget på gång mellan mig och henne, hon snackade med andra killar ofta. Jag är ganska säker på att hon inte skulle hålla på så om hon var i förhållande, men hon kanske bara vill ha många dörrar öppna?

Möjligt att hon ser det som tidsfördriv men jag fick ändå känslan av att hon var lite intresserad av mig. Hon skrev t.o.m första gången vi pratade på länge att jag hade gjort hennes kväll mycket roligare. Dessutom var hon lite "på" allmänt också och spelade lite svår tror jag, sen kanske hon tolkade min osäkerhet som att jag inte var intresserad och gick således vidare till andra killar?
__________________
Senast redigerad av WhippedCum 2014-07-31 kl. 03:21.
Citera
2014-07-31, 07:33
  #8
Medlem
plusnios avatar
[quote=WhippedCum|49765248]
Sedan loggade jag in på en annan gubbe och började "lära känna henne" (hon visste inte att det var jag) och jag lyckades på nåt få henne att börja prata om sex och vi började snacka om sex och så sa jag "vill du saka kuk?" på skoj, så sa hon "hade gärna velat, men du bor för långt bort" (hade ljugit om att jag bodde i en annan stad). Nu i efterhand tänker jag att om jag hade gjort det på gubben hon känner mig på så hade jag kanske fått fitta nu, eftersom hon verkade vilja

Tacka fan för att hon har slutat spela spelet där du och ditt alias finns!
En reko tjej som dissar dig respektfullt tackar nej pga avståndet (. Hon kunde lika väl bett dig dra åt helvete.
Antagligen toknobbar hon alla som stöter på henne via ett spel/data pga hennes erfarenhet är att det ALLTID kommer någon form utav sexprat.

Va är det för jävla fråga att ställa, om hon vill smaka kuk??
Vem fan tror du svarar ja på en sån fråga...inte en normalt funtad människa iaf, det kan jag lova dig!

Hade du inte äcklat dig o varit snuskgubbe på det fejkade kontot, så hade hon kanske varit mer positiv till dig på ditt "riktiga" alias...du brände dina egna skepp

Sluta för fan att stalka henne och skaffa dig ett riktigt liv istället...det finns mängde av tjejer därute i verkliga livet.

Och om du dessutom slutar upp med att prata kuk o snusk, duschar, borstar tänderna och är allmänt fräsch OCH trevlig, så kanske tom du har en chans på en snygg brud.
Citera
2014-07-31, 09:01
  #9
Medlem
Fantomsmaertas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhippedCum
1.Jag ville inte sumpa det, och jag är van vid att inte vara mig själv med tjejer så jag ville experimentera hur bra det funkade - vilket det gjorde
Nej, jag frågade inte henne om sex, vi kom in på det eftersom jag vågade vara mig själv.

2.Nej jag kan inte fråga ut henne, hon svarar ju inte på mina snaps



Vad var det som funkade, du har ju inte träffat henne? Seriöst du tror att du är den enda som skojar på internet eller?
Citera
2014-07-31, 12:39
  #10
Medlem
BJNs avatar
Jag förstår inte riktigt. Du skämtar med henne om sex med din andra "gubbe". Hon skämtar tillbaka och du tror att om du hade spelat med din "riktiga" gubbe så hade hon kommit hem till dig och knullat? Nej, sannolikheten är extremt låg.
Du kollar upp henne på Instagram och blir lite kär? Hur kan du bli det?

Jag ska ge dig ett råd. Stäng av datorn och träffa tjejer på riktigt. Om hon nu inte svarar på dina "snaps" så får du helt enkelt lägga ner.
Citera
2014-07-31, 12:45
  #11
Avstängd
Uppenbart att hon aldrig haft som avsikt att träffa dig irl.
Citera
2014-07-31, 14:05
  #12
Avstängd
WhippedCums avatar
[quote=plusnio|49765927]
Citat:
Ursprungligen postat av WhippedCum
Sedan loggade jag in på en annan gubbe och började "lära känna henne" (hon visste inte att det var jag) och jag lyckades på nåt få henne att börja prata om sex och vi började snacka om sex och så sa jag "vill du saka kuk?" på skoj, så sa hon "hade gärna velat, men du bor för långt bort" (hade ljugit om att jag bodde i en annan stad). Nu i efterhand tänker jag att om jag hade gjort det på gubben hon känner mig på så hade jag kanske fått fitta nu, eftersom hon verkade vilja

Tacka fan för att hon har slutat spela spelet där du och ditt alias finns!
En reko tjej som dissar dig respektfullt tackar nej pga avståndet (. Hon kunde lika väl bett dig dra åt helvete.
Antagligen toknobbar hon alla som stöter på henne via ett spel/data pga hennes erfarenhet är att det ALLTID kommer någon form utav sexprat.

Va är det för jävla fråga att ställa, om hon vill smaka kuk??
Vem fan tror du svarar ja på en sån fråga...inte en normalt funtad människa iaf, det kan jag lova dig!

Hade du inte äcklat dig o varit snuskgubbe på det fejkade kontot, så hade hon kanske varit mer positiv till dig på ditt "riktiga" alias...du brände dina egna skepp

Sluta för fan att stalka henne och skaffa dig ett riktigt liv istället...det finns mängde av tjejer därute i verkliga livet.

Och om du dessutom slutar upp med att prata kuk o snusk, duschar, borstar tänderna och är allmänt fräsch OCH trevlig, så kanske tom du har en chans på en snygg brud.

Hon visste ju inte att den fejkade gubben var jag, så hur skulle jag ha bränt mina chanser? jag tror dock hon var mer intresserad av fejkade gubben än den hon kände mig på, eftersom den fejkade var mer intressant, då jag vågade vara mig själv mer.

Problemet är att jag inte kommer nära tjejer ofta, så detta var verkligen ett big loss

Citat:
Ursprungligen postat av Fantomsmaerta
Vad var det som funkade, du har ju inte träffat henne? Seriöst du tror att du är den enda som skojar på internet eller?

Nej, men om jag hade fått chans att träffa henne hade jag sett om det funkade?

Citat:
Ursprungligen postat av BJN
Jag förstår inte riktigt. Du skämtar med henne om sex med din andra "gubbe". Hon skämtar tillbaka och du tror att om du hade spelat med din "riktiga" gubbe så hade hon kommit hem till dig och knullat? Nej, sannolikheten är extremt låg.
Du kollar upp henne på Instagram och blir lite kär? Hur kan du bli det?

Jag ska ge dig ett råd. Stäng av datorn och träffa tjejer på riktigt. Om hon nu inte svarar på dina "snaps" så får du helt enkelt lägga ner.

Vad kan vara anledningen till varför hon inte svarar på mina snaps? innan jag skickade snaps så svarade hon på dem och frågade var jag var nånstans när jag skickade en bild på en sjö t.ex. En gång skickade hon ett spam till mig där hon skrev tillbaka att jag skulle spamma. Hon sa även att hon blivit dissad av sina kompisar, fast för inte så länge sen la hon upp en bild på snapchat med sina kompisar, så hon kanske har börjat hänga med dem igen och finner mig (som bor längre bort) ointressant? Om jag hade tagit initiativ och träffat henne när glöden var varm så hade jag kanske fått henne, dock så var hon ganska seg på att svara faktiskt. Antar att jag får hoppas på att hon blir dissad igen och börjar spela så jag kan lägga in en stöt?

Citat:
Ursprungligen postat av HumbertHumbert
Uppenbart att hon aldrig haft som avsikt att träffa dig irl.

Hur vet du det? och om hon inte haft det så är det väl bara att visa sig som en skön typ så hon blir intresserad? Och som sagt, vänta på att hon blir dissad igen så hon börjar spela och således spinna vidare. Eller alternativt vänta någon månad innan jag skickar en snap igen? fast hade det inte varit konstigt om nån som du inte snackat med på länge skickat en snap helt plötsligt och som ni dissade innan?
__________________
Senast redigerad av WhippedCum 2014-07-31 kl. 14:12.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback