I en pappertidningsartikel antyds det att det är en ortsbo eller någon sommarbo och inte någon turist som dött i och med att man skriver att det inte märks något särskilt bland turisterna men att öborna är förstämda.
Jag har någon slags känsla av att det här inte var ett mord men det är ju en gissning.
På gotlandsradion var det en reporter (Annerud) som utgick från att det var mord men det säger nog inte så mycket mer än att han hoppas det.
I en pappertidningsartikel antyds det att det är en ortsbo eller någon sommarbo och inte någon turist som dött i och med att man skriver att det inte märks något särskilt bland turisterna men att öborna är förstämda.
Jag har någon slags känsla av att det här inte var ett mord men det är ju en gissning.
På gotlandsradion var det en reporter (Annerud) som utgick från att det var mord men det säger nog inte så mycket mer än att han hoppas det.
Det hela bygger på att polisen måste hantera misstänkta dödsfall som mord innan de kan avfärdas som en olycka eller naturlig död. Som du skriver vill reportern ha en mer spännande vinkel på det hela.
Undrar vad det tjänar till? Kan ju knappast förändra situationen för klienten utan i stället ge honom något personligen eller karriärmässigt skulle jag gissa.
Foto, film, video och scenografi. Produktions- och konsulttjänster inom dessa områden.
, att det är på Fårö gör sammantaget att det kan röra sig inom den sfären.
Kändis - kvartskändis?
Detta för mig osökt till en hyfsad känd M*t*i*s B*e skriven på Fårö. Rätt ålder men det verkar inte finnas någon fru. Kanske ny flickvän.
Jag säger inte att det är så, bara att det kan vara så med tanke på Villes yrkessfär
Detta för mig osökt till en hyfsad känd M*t*i*s B*e skriven på Fårö. Rätt ålder men det verkar inte finnas någon fru. Kanske ny flickvän.
Jag säger inte att det är så, bara att det kan vara så med tanke på Villes yrkessfär
Jag kan bekräfta att du är på rätt spår i alla fall. Men gräv inte mer i detta nu.
Verkar konstigt om man dödar någon sedan åker 10-12 mil för att käka middag med polarna och sedan hem igen lika långt för att ringa 112? Något skumt är det eller också är det lejt mord. Eller också åt hon något hon inte tålde ...
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!