2014-07-28, 00:14
Medlem
Hur går jag (kille) tillväga om jag vill vara med om gangbang eller bukkake i göteborg? Finns det nån klubb eller så?
Citera
2014-07-28, 00:20
Medlem
nej, men envillig tjej o ett stort gäng killar
Citera
2014-07-28, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stayhard00
Hur går jag (kille) tillväga om jag vill vara med om gangbang eller bukkake i göteborg? Finns det nån klubb eller så?
Wandas Swing på andra långgatan anordnar gangbangs.
Problemet är väl bara att bli medlem som singelkille. De tar inte in fler singelkillar för tillfället. Du får helt enkelt gå med ett par som deras gäst. Men då skall du hitta ett par via någon kontaktsida etc.

Annars får du söka upp en tjej som gillar det så att ni kan anordna ett eget på klubb eller privat.
Citera
2014-07-28, 00:34
Medlem
tack för svaret :P Finns det inget me än wandas i hela stan?
Citera
2014-07-28, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stayhard00
tack för svaret :P Finns det inget me än wandas i hela stan?
Amante i Mölndal kan nog också köra sådana tema-kvällar. Vet ej.
Citera
2014-07-28, 22:38
Medlem
scarlots avatar
Beror lite på vad dina preferenser är, men det finns många olika sidor på nätet där du kan få kontakt med olika grupper/par osv som anordnar det här fenomenet!

Edit: Av vad jag har hört, så ska man tydligen hålla sig undan wandas. Florerar mycket sjukdomar osv där.
Citera
2014-07-29, 01:07
Medlem
starksmurfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scarlot
Beror lite på vad dina preferenser är, men det finns många olika sidor på nätet där du kan få kontakt med olika grupper/par osv som anordnar det här fenomenet!

Edit: Av vad jag har hört, så ska man tydligen hålla sig undan wandas. Florerar mycket sjukdomar osv där.

Ok, märkligt då skydd används alltid...
Har klarat oss.
Citera
2014-07-29, 01:30
Medlem
Citat:

Jag är inne på samma som starksmurfen. Hur kan det förekomma någon "epidemi" om kondom används? Varför skulle det vara fler smittade personer där än på någon grupp på BC eller Darkside?
Du får gärna förtydliga.
Citera
2014-07-29, 01:52
Medlem
Citat:

Ok, det naturligtvis så att ju mer aktiv man är i att träffa flera partners för sex desto större är risken att man åker på något. Men jag tror det är samma typ av personer som söker sig till dessa grupper på nätet som besöket swingers-klubbar.

Om man vill minimera risken och kanske köra utan skydd bör man nog vara i en privat grupp där personerna känner till varandras vanor. Varken på swingers-klubb eller nätgrupp.

Men som sagt; så länge man använder skydd är sannolikheten ganska liten att den ska spricka vid kontakt med smittad person vilket skulle resultera i några motbjudande sår eller i värsta fall ett nytt bäst före-datum på livet.
Citera
2014-07-29, 20:16
Medlem
scarlots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av starksmurfen
Ok, märkligt då skydd används alltid...
Har klarat oss.

Citat:
Ursprungligen postat av FBc3po
Jag är inne på samma som starksmurfen. Hur kan det förekomma någon "epidemi" om kondom används? Varför skulle det vara fler smittade personer där än på någon grupp på BC eller Darkside?
Du får gärna förtydliga.

Citat:
Ursprungligen postat av FBc3po
Ok, det naturligtvis så att ju mer aktiv man är i att träffa flera partners för sex desto större är risken att man åker på något. Men jag tror det är samma typ av personer som söker sig till dessa grupper på nätet som besöket swingers-klubbar.

Om man vill minimera risken och kanske köra utan skydd bör man nog vara i en privat grupp där personerna känner till varandras vanor. Varken på swingers-klubb eller nätgrupp.

Men som sagt; så länge man använder skydd är sannolikheten ganska liten att den ska spricka vid kontakt med smittad person vilket skulle resultera i några motbjudande sår eller i värsta fall ett nytt bäst före-datum på livet.

Som jag nämnde så är det bara något jag har hört. Man ska såklart alltid köra med gummi vid sådana tillfällen
Citera
2014-07-30, 01:03
Medlem
starksmurfens avatar
Citat:
Som jag nämnde så är det bara något jag har hört. Man ska såklart alltid köra med gummi vid sådana tillfällen

Hörsägen kanske man ska vara försiktig med, men iof detta är FB....
Tror risken att smittas på swingklubb är mindre än på krogen.
Swingklubbar är mer måna om att skydda sig och folk är betydligt nycktrare.
Är mkt på Wandas och stortrivs, tror det är samma på dom andra klubbarna runt landet
Citera
2014-07-30, 08:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av starksmurfen
Hörsägen kanske man ska vara försiktig med, men iof detta är FB....
Tror risken att smittas på swingklubb är mindre än på krogen.
Swingklubbar är mer måna om att skydda sig och folk är betydligt nycktrare.
Är mkt på Wandas och stortrivs, tror det är samma på dom andra klubbarna runt landet
Tror iofs inte det har att göra var man vistas utan mer på berusningsgraden som påverkar omdömet. Är övertygad om att inte någon av respektive klubbmiljö (krog/swing) som har fler smittade utan det är mer att vissa människor är mer riskmedvetna än andra.

Men jag tror att det var så du menade också även fast att det blev lite vinklat att swing-miljön skulle vara renare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in