2014-07-28, 00:00
Medlem
Shurikans avatar
Goddagens FB, har på sistone kännt att min grov lös rinner ner mellan tänderna ganska rejält och det ser rent ut sagt förjäkligt ut. Har kört på göteborgs prima innan och upplevde inte något speciellt rinn när jag snusade at'. Har ni några tips på ett lössnus med go smak och som INTE rinner. Tack på förhand -PS. Inte röda lacket tack
Citera
2014-07-28, 00:09
Medlem
Amarths avatar
Sover med Kapten/LD/"Det billigaste" varje natt. Gör större prillor och ha dom inne längre, om du inte kör in dom "levande".
Citera
2014-07-28, 00:14
Medlem
Vad gillade du inte med prima? Det är ju perfekt om man inte vill ha rinnande, ett äkta "gummisnus". Om du inte gillar smaken kan jag tipsa om probe whiskey. Det smakar inte whiskey imo, det smakar väldigt syrligt och gott, och har samma konsistens som prima.
Citera
2014-07-28, 00:36
Medlem
nattekniks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shurikan
Goddagens FB, har på sistone kännt att min grov lös rinner ner mellan tänderna ganska rejält och det ser rent ut sagt förjäkligt ut. Har kört på göteborgs prima innan och upplevde inte något speciellt rinn när jag snusade at'. Har ni några tips på ett lössnus med go smak och som INTE rinner. Tack på förhand -PS. Inte röda lacket tack
Knox lös. Lite klös i den.
Citera
2014-07-28, 00:40
Medlem
Rallarsnus eller röda lacket.
Citera
2014-07-28, 12:34
Medlem
Shurikans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arneclaus
Vad gillade du inte med prima? Det är ju perfekt om man inte vill ha rinnande, ett äkta "gummisnus". Om du inte gillar smaken kan jag tipsa om probe whiskey. Det smakar inte whiskey imo, det smakar väldigt syrligt och gott, och har samma konsistens som prima.
Ska defenetivt ge probe en chans de låter ju bara för gott tack för tipset!
Citera
2014-07-28, 13:36
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackar
Rallarsnus eller röda lacket.

Rallarsnus finns väl inte kvar i sortimentet längre väl?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in