• 1
  • 2
2014-07-27, 19:02
Medlem
Tycker att nattklubben F12 Terrassen i Stockholm kan få en egen tråd.

Jag besökte stället igår och tycker det var schysst att kunna stå ute och dricka bärs i sommarnatten, dessutom på ett ställe som ligger bra beläget. Överlag snygga tjejer och trevligt folk att snacka med.

Jag och min polare kom dit strax efter 23:00 och då kostade inträdet 180 kr. Blir det billigare om man kommer dit före en viss tid? Den saftiga inträdesavgiften och avsaknaden av garderob var egentligen de enda minusen i mina ögon.
Citera
2014-07-27, 23:08
Medlem
biljons avatar
Får man fråga vad du hade tänkt hänga in i garderoben igår när det var 25 grader vid 23 tiden?
Annars är F12 terrassen lite svårraggat men trevligt ställe.
Citera
2014-07-28, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av biljon
Får man fråga vad du hade tänkt hänga in i garderoben igår när det var 25 grader vid 23 tiden?
Annars är F12 terrassen lite svårraggat men trevligt ställe.
Jag ville hänga in en väska med ombyte och lite andra saker. Skönt att slippa bära på krogen, framförallt om man har en vän som vill röja på dansgolvet.

Ja, det är ett trevligt ställe. Mestadels pratglada och sköna människor. Inte så stekigt som jag hade fått höra innan. Angående ragg så fick min polare napp åtminstone.
Citera
2014-07-28, 00:58
Medlem
Helt klart ett trevligt häng, har bara vart där tre gånger iofs, förra sommaren var det rätt mycket stekare som var där, var där senast för två veckor sen, då verkade det som att dom var utbytta mot hipsters.

Vill man ha tokröj ska man inte gå dit, utan det är mer ett avslappnat festande, iaf när jag vart där.
Citera
2014-08-03, 00:49
Medlem
.ANDERSs avatar
Kommer man in om man är 20 och ser riktigt städad ut på helger?
Citera
2014-08-03, 00:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av .ANDERS
Kommer man in om man är 20 och ser riktigt städad ut på helger?

Varför ser du inte städad ut på vardagarna? Något med jobbet eller?
Citera
2014-08-03, 00:58
Medlem
Bokmasks avatar
Jag vill minnas att det gick en minidokumentär om personer som hängde där.

Minns fan inte vad det hette. Var ju nyöppnat då tror jag.. Fan hette det ska försöka grubbla fram det hehe

Har man varit i Berlin och kommit in på klubbar där så blir Sverige väldigt mediokert och tråkigt utbud.

Stockholm verkar vara extremt kategoriserat att bara vissa typer ska hänga på vissa ställen.

Var har de för typ av musik där och öppettider?
Citera
2014-08-03, 15:08
Medlem
magicalmats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bokmask

Minns fan inte vad det hette. Var ju nyöppnat då tror jag.. Fan hette det ska försöka grubbla fram det hehe

Har man varit i Berlin och kommit in på klubbar där så blir Sverige väldigt mediokert och tråkigt utbud.

Stockholm verkar vara extremt kategoriserat att bara vissa typer ska hänga på vissa ställen.

Var det inte typ Rebecka och Fiona?
Stället var inte nyöppnat då!
F.ö har det haft sjukt goda burgare där i sommar!
Citera
2014-08-03, 16:08
Medlem
Citat:
Det är likadan musik som på många nattklubbar, mycket modern autotune:ad housemusik blandad med äldre poplåtar som alla känner igen.

På helger har de öppet till 05:00, men då stänger själva utedelen 03:00.
Citera
2014-08-03, 21:45
Medlem
Citat:

Tror det hette "Klubben" En rätt tragisk samling människor.
Citera
2014-08-03, 23:39
Medlem
Bokmasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wezt
Tror det hette "Klubben" En rätt tragisk samling människor.

Japp så hette den mini serie 15 mins eps. Hehe snubben som skulle starta band och sminka sig och hade en fjäder i örat.

Bodde givetvis andra hand för han skulle satsa på sin musikkarriär, jaja vissa försöker förmycket och tror så innihelvete på sig själv. Kan blir lite äckligt ibland jupp.

Har inget emot egna människor eller så kallade original men de är ju bara sig själva och spelar inget spel.

Så detta ställe är det ett såkallat inne ställe och man måste känna lite folk för att komma in?
Sorterar de ut folk i kön så att säga?
Citera
2014-08-04, 00:22
Medlem
Bokmasks avatar
Hitta serien på tuben.

kolla om nån vill. 6 avsnitt ala 14min styck.

avsnitt 1
http://www.youtube.com/watch?v=KlloQz7hL9k
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här