• 9
  • 10
2025-07-24, 17:09
Medlem
Konsult TTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Får du fortfarande avsugningar eller fräser kärring mest åt dig som en ilsken katta nuförtiden om du gör närmanden? För min absoluta övertygelse är att många kvinnor är aldrig så underbara och ställer upp på det mesta i bingen som när de är ute efter att snärja en karl.
Nu var detta drygt 25 år sedan så då kan du ju tänka själv att det inte är samma aktivitet idag som då.

Men - nä, det var långt ifrån någon engångsföreteelse utan även efter att vi till slut gift oss 10 år senare tyckte hon fortfarande det var lika upphetsande att få börja suga av mig från "noll" och känna med munnen hur den växte och blev större och hårdare ju längre hon höll på för att till slut när hon kände att jag var nära orgasm ta den djupt ner i halsen och omsluta roten med sina läppar och hålla kvar till det gick för mig.
Och inga som helst kväljningar ska jag kanske tillägga också - samt att hon kunde ha den helt inne i upp mot 5-6 sekunder innan tog ett nytt tag för att få luft.
Senast redigerad av Konsult TT 2025-07-24 kl. 18:02.
Citera
2025-07-28, 18:02
Medlem
CuriousMind69s avatar
Vanilj-avsugning med hand runt skaftet känns väl som rätt standard, eller?

Jag har bara börjat deepthroata senaste åren. Har haft en kräkreflex från helvetet så har behövt träna upp/bort den så gott det går. Nu kan jag deepthroata tills jag inte får luft helt okej och även liggandes över sängkanten och bli munknullad. Är dock endast med erfarna inom BDSM, skulle aldrig låta en vaniljsnubbe som inte skolad i mer avancerat samtycke styra eftersom jag inte kan garantera att han fattar tap-out.

Om man ska deepthroata kan det vara en idé att fasta några timmar innan så om man får kväljningar så kommer inget kräks upp. Jag gjorde ”misstaget” att dricka massa vatten i en mellanakt och kände hur vattnet var uppe och vände några gånger. Inte så hett. Så numera försöker jag undvika vatten medans vi fortfarande håller på.
(En go BDSM session har fler akter )
Citera
2025-07-28, 19:51
Medlem
Även om mina kräkreflexer verkligen var i topptrim en kort tid i ungdomen med the condition known as bulimia nervosa har klökningar och kräkningar varit något jag skytt som pesten större delen av mitt liv. Ja det är så illa att jag brukar försöka springa åt andra hållet när jag jag känner föraningen att spy. Som ni förstår är detta inte fysiskt möjligt så jag har istället - så gott det går - valt att försöka undvika att orsaka kräkreflexer i min mage/tarm/hals (jag vet, hela systemet kallas något specifikt men jag har minne som ett såll när det gäller begrepp och vetenskapliga termer).
Därför har jag ärligt talat aldrig helhjärtat gått in för deep throat. Jag gjorde några tappra försök i yngre dagar men med samma resultat ; jag försökte springa åt andra hållet.

Avsugningar däremot, där har jag gått in med intresse och vetgirighet men fr a ett livligt individfokus. Det är verkligen ett enormt mer komplext fält än man tror innan man börjar fördjupa sig. Det som den ene älskar hatar den andre. Mao ett intressant forskningsområde. Har tom stött på en (1) enda man som sa att det var porrskadat med avsugningar och att spruta i närliggande område. Jag kan ärligt säga att jag tappade helt fotfästet. Avsugning med eventuellt munsprut porrskadat?!?
Har faktiskt haft svårt att tänka på det efteråt men tänker att nu har jag iaf biktat skiten och kan gå vidare i mitt stillsamma liv.
Senast redigerad av XY3000 2025-07-28 kl. 19:57.
Citera
2025-07-28, 20:02
Medlem
CuriousMind69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XY3000
Även om mina kräkreflexer verkligen var i topptrim en kort tid i ungdomen med the condition known as bulimia nervosa har klökningar och kräkningar varit något jag skytt som pesten större delen av mitt liv. Ja det är så illa att jag brukar försöka springa åt andra hållet när jag jag känner föraningen att spy. Som ni förstår är detta inte fysiskt möjligt så jag har istället - så gott det går - valt att försöka undvika att orsaka kräkreflexer i min mage/tarm/hals (jag vet, hela systemet kallas något specifikt men jag har minne som ett såll när det gäller begrepp och vetenskapliga termer).
Därför har jag ärligt talat aldrig helhjärtat gått in för deep throat. Jag gjorde några tappra försök i yngre dagar men med samma resultat ; jag försökte springa åt andra hållet.

Avsugningar däremot, där har jag gått in med intresse och vetgirighet men fr a ett livligt och fokuserat individfokus. Det är verkligen ett enormt mer komplext fält än man tror innan man börjar fördjupa sig. Det som den ene älskar hatar den andre. Mao ett intressant forskningsområde. Har tom stött på en (1) enda man som sa att det var porrskadat med avsugningar och att spruta i närliggande område. Jag kan ärligt säga att jag tappade helt fotfästet. Avsugning med eventuellt munsprut porrskadat?!?
Har faktiskt haft svårt att tänka på det efteråt men tänker att nu har jag iaf biktat skiten och kan gå vidare i mitt stillsamma liv.

Låter som vi kan ha sprungit på samma man. Det var den vaniljigaste missionären som mest. Jag ville gärna suga av honom när jag hade mens och var ”out of order” och han lät mig några gånger men det var alltid ”du behöver inte” och sedan pratade han gärna om porrskador och att sex var tabu. Han hade massa problem med sex och hjärnspöken.
Citera
2025-07-28, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CuriousMind69
Låter som vi kan ha sprungit på samma man. Det var den vaniljigaste missionären som mest. Jag ville gärna suga av honom när jag hade mens och var ”out of order” och han lät mig några gånger men det var alltid ”du behöver inte” och sedan pratade han gärna om porrskador och att sex var tabu. Han hade massa problem med sex och hjärnspöken.
Good thinking men han var väldigt ohämmad i övrigt så det kan omöjligt vara samme man. Han var formidabel på alla andra sätt och vis. Fantastiskt fin. Det var bara den udda saken och det har jag aldrig någonsin hört innan.
Citera
2025-07-28, 20:31
Medlem
CuriousMind69s avatar
Citat:
Good thinking men han var väldigt ohämmad i övrigt så det kan omöjligt vara samme man. Han var formidabel på alla andra sätt och vis. Fantastiskt fin. Det var bara den udda saken och det har jag aldrig någonsin hört innan.
Lucky you!

När jag väl var ur det förhållandet så såg jag ta till att ta igen allt det dåliga sexet och har nu nöjet att få deep throata, suga av och bli munknullad (med mera men inte trådens syfte)
Citera
2025-07-28, 20:46
Medlem
Citat:
Lucky you!

När jag väl var ur det förhållandet så såg jag ta till att ta igen allt det dåliga sexet och har nu nöjet att få deep throata, suga av och bli munknullad (med mera men inte trådens syfte)
Jag har inte mycket att gnälla på över männen, frågan är om de skulle säga detsamma om mig

Tyckte bara det var konstigt. Om jag gillar det och går igång på det hur kan det då vara "porrskadat"?
Gud, hoppas inte han går omkring med sexpsykologiska trauman nu efter vad jag utsatte honom för
Citera
2025-07-28, 21:09
Medlem
CuriousMind69s avatar
Citat:
Jag har inte mycket att gnälla på över männen, frågan är om de skulle säga detsamma om mig

Tyckte bara det var konstigt. Om jag gillar det och går igång på det hur kan det då vara "porrskadat"?
Gud, hoppas inte han går omkring med sexpsykologiska trauman nu efter vad jag utsatte honom för
Jag gissar att min def gör det. Så som hade snackade skit om sina ex så lär han inte måla mig i bättre dager.

Jag vet inte heller hur jag blivit porrskadad, utan att titta på porr och utan att ha blivit påprackad mina preferenser från en partner.. så hemskt det är när man njuter av sex och har kul - måste vara porrskada
Citera
2025-07-28, 21:19
Medlem
Citat:
Jag gissar att min def gör det. Så som hade snackade skit om sina ex så lär han inte måla mig i bättre dager.

Jag vet inte heller hur jag blivit porrskadad, utan att titta på porr och utan att ha blivit påprackad mina preferenser från en partner.. så hemskt det är när man njuter av sex och har kul - måste vara porrskada
Ja det är ju ett varningstecken om något.

Nej det är ju jävligt svårt att få ihop att något man kom på man gillar kom man på innan man ens sett det på bild eller film.

Min lilla hemmagjorda teori är att folk har nog i alla tider testat det mesta och vissa kommer fram till att oj, det här blev jag intresserad av. Har heller aldrig blivit påprackad eller tvingad, jag bara upptäckte på vägen. Kunde lika väl blivit något helt annat.
Jag går som vanligt tillbaka till hunduppfostringspsykologi;
Det blev uppskattat redan från början och nu förknippar jag det med trevliga saker

Positiv förstärkning!
Citera
2025-07-28, 23:13
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:

Avsugningar är för horor. Så är det. Och så tänker alla män innerst inne. Men det är endast en liten minoritet män med integritet och självrespekt(såväl som respekt för kvinnan) som vägrar låta sig sugas. Snubben du nämner är vek som ändå lät dig förnedra dig själv.

Svar på trådfrågan: Vanligt. T.om väldigt vanligt. De flesta människor saknar självrespekt och medvetande - det som känns kroppsligt bra vinner därför alltid.
Senast redigerad av kulturstrateg 2025-07-28 kl. 23:17.
Citera
2025-07-29, 00:20
Medlem
Citat:
Ok, checkat av med killen. Han är ok!
Var bara ett litet kommunikativt problem i vanlig ordning.
Citera
2025-07-29, 08:32
Medlem
CuriousMind69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
Avsugningar är för horor. Så är det. Och så tänker alla män innerst inne. Men det är endast en liten minoritet män med integritet och självrespekt(såväl som respekt för kvinnan) som vägrar låta sig sugas. Snubben du nämner är vek som ändå lät dig förnedra dig själv.

Svar på trådfrågan: Vanligt. T.om väldigt vanligt. De flesta människor saknar självrespekt och medvetande - det som känns kroppsligt bra vinner därför alltid.

Herregud vad tråkigt ditt liv måste vara med en sådan inställning till sex. Vi sörjer din existens och firar vår.
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in