Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-07-27, 05:25
  #1
Avstängd
Luxaxarias avatar
Tittade nyss på sextrailers och såg hur kvinnorna suger nästan så att de kväljs, gör verkligen vanligt folk sådant hemma eller är det endast i porrvärlden sådant förekommer?

Har mycket svårt att tro att en 40 årig svensk hemmafru går ner på sin man på detta viset. Ifall det skulle ske skulle nog männen se lyckligare ut och inte så bittra.
Citera
2014-07-27, 05:46
  #2
Medlem
SpeedingBullets avatar
Inte speciellt vanligt tror jag.
Bor utomlands och var på en fest med många vänner från en 'internet grupp'.
Fick frågan från en vän, en redig jävla bodybuilder från Usa, om jag skulle kunna åka med till deras hotell och sätta på hans fru. Jag trodde han skämtade men han var allvarlig, hon hade spanat in mig hela kvällen och de hade tydligen öppet förhållande. En 22 årig Fillipinsk brud med hans namn tatuerat i svanken att hon var hans tillhörighet och fuck-toy. Stora sillisar, blont hår. Jag tvekade länge men han bad mig verkligen och bjöd mig drinkar så jag sa ja om det var det han ville.

Hon var så exalterad att hon stod och hoppade i sängen när jag kom ur duschen. Hon ville bli trycktr i 2an samt gav en så jävla deepthroat att hon nästan kräktes. Good old times

Första och ända gången jag råkat ut för det!
Citera
2014-07-27, 06:07
  #3
Medlem
Kuittsas avatar
Jag har haft sex med ungefär 30 kvinnor, endast en av dem har deepthroatat annars har det varit vanliga avsugningar. Så avsugningar är ganska vanliga och deepthroat ovanligt i min värld.
Citera
2014-07-27, 06:49
  #4
Avstängd
Luxaxarias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpeedingBullet
Inte speciellt vanligt tror jag.
Bor utomlands och var på en fest med många vänner från en 'internet grupp'.
Fick frågan från en vän, en redig jävla bodybuilder från Usa, om jag skulle kunna åka med till deras hotell och sätta på hans fru. Jag trodde han skämtade men han var allvarlig, hon hade spanat in mig hela kvällen och de hade tydligen öppet förhållande. En 22 årig Fillipinsk brud med hans namn tatuerat i svanken att hon var hans tillhörighet och fuck-toy. Stora sillisar, blont hår. Jag tvekade länge men han bad mig verkligen och bjöd mig drinkar så jag sa ja om det var det han ville.

Hon var så exalterad att hon stod och hoppade i sängen när jag kom ur duschen. Hon ville bli trycktr i 2an samt gav en så jävla deepthroat att hon nästan kräktes. Good old times

Första och ända gången jag råkat ut för det!
Låter som rena paradiset med en så villig kvinna som skuttar av kåthet.
Fillipinska brudar ska tittas närmre på i google.
Citera
2014-07-27, 06:55
  #5
Avstängd
Luxaxarias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kuittsa
Jag har haft sex med ungefär 30 kvinnor, endast en av dem har deepthroatat annars har det varit vanliga avsugningar. Så avsugningar är ganska vanliga och deepthroat ovanligt i min värld.
Vilket var bäst, vanlig eller deepthroat?
Citera
2014-07-27, 07:27
  #6
Medlem
Kuittsas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luxaxaria
Vilket var bäst, vanlig eller deepthroat?
Deepthroat, hela kuken blir stimulerad istället för bara ollonet.
Citera
2014-07-27, 07:34
  #7
Medlem
empoisonnes avatar
Avsugningar tillhör standardrepertoaren och har förekommit i alla mina fasta relationer i vuxen ålder.

Ibland gillar jag att deepa. Har man rough sex så passar det med en kladdig deepthroat. Min nuvarande kille är dock alldeles för grov för att jag kunna deepa honom. Jag försöker ibland. Får de typiska kväljningarna. Han tänder dock inte riktigt på det men låter mig hållas en stund för min skull.

Så. Avsugningar - vanligt. DT - inte så vanligt. Gäller nog de allra flesta.
Citera
2014-07-27, 08:01
  #8
Avstängd
Luxaxarias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av empoisonne
Avsugningar tillhör standardrepertoaren och har förekommit i alla mina fasta relationer i vuxen ålder.

Ibland gillar jag att deepa. Har man rough sex så passar det med en kladdig deepthroat. Min nuvarande kille är dock alldeles för grov för att jag kunna deepa honom. Jag försöker ibland. Får de typiska kväljningarna. Han tänder dock inte riktigt på det men låter mig hållas en stund för min skull.

Så. Avsugningar - vanligt. DT - inte så vanligt. Gäller nog de allra flesta.
Skulle du kunna suga även om ni endast träffats över en natt och att du inte kände han sedan tidigare, som efter en träff?

För grov, är den bra i murran?
Citera
2014-07-27, 08:10
  #9
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luxaxaria
Skulle du kunna suga även om ni endast träffats över en natt och att du inte kände han sedan tidigare, som efter en träff?

För grov, är den bra i murran?

Brukar inte suga engångsligg.

I fittan är den skön, ja. Men ibland lite svår att få in.
Citera
2014-07-27, 08:28
  #10
Medlem
EvilGuys avatar
Så gott som alla (~15) jag haft nöjet eller missnöjet med att stifta bekantskap med har sugit. Knappt hälften har försökt deepthroat men bara två har varit bra på det. Dessa två har dessutom varit utan kväljningar och gudomliga på det dem gjorde. Dock lönnfeta och lite WT -- men bästa partnerna jag haft i sängen hittills.
Citera
2014-07-27, 17:32
  #11
Medlem
Inte särskilt vanligt. Av ca 25 st tjejer som jag har varit med så har endast en velat göra sådant, och det var varken sexigt eller särskilt skönt.

Att ens vilja göra något sådant är helt klart en effekt av att ha tittat på för mycket porrfilm. Säger inte att det är dåligt dock. Men definitivt inspirerat av film, och inte något som känns särskilt "riktigt" eller "naturligt".
Citera
2014-07-27, 18:18
  #12
Medlem
pelle_snusks avatar
Jag har varit sexuellt aktiv i många år nu. Ingen deepthroat ännu så långt ögat når men en hel del avsugningar har det blivit.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback