• 1
  • 2
2005-08-29, 19:24
Medlem
Maeglins avatar
Jag har kollat faq:n lite grann och letat lite efter dylika trådar. Finns det så hoppas jag att jag kan få hjälp iallafall med min fråga?

Efter att ha skummat igenom denna tråd

http://forum.flashback.info/scandina...6&page=1&pp=15

så har jag en fråga till ledningen som möjligtvis låter självklar för moderatorer och admin men det är inte så självklart för mig och många andra.

Varför får man absolut INTE (som moderator) diskutera vad som försiggår i outlaw med vanliga användare? Motivera och gärna det med exempel när det kan gå galet. Jag kan förstå att varningspollen bör skötas internt men på sätt och vis får vi ju resultaten i subforat varningar & bannlysningar.
Exakt vad diskuteras i outlaw förutom varningspoll och ev. nya moderatorer?
Är det så egendomligt att användare tycker att locket som ligger över outlaw-forat är onödigt? Vad är det som vi absolut inte får ta del av?
Den sista frågan var inte av retorisk karaktär..

Tacksammast
Maeglin
Citera
2005-08-29, 19:33
Medlem
Svitjods avatar
det här jag också undrat ett bra tag...var bara för feg för att fråga!
Citera
2005-08-29, 19:44
Medlem
enverhoxha99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maeglin
Är det så egendomligt att användare tycker att locket som ligger över outlaw-forat är onödigt? Vad är det som vi absolut inte får ta del av?
Den sista frågan var inte av retorisk karaktär..

Tacksammast
Maeglin

Ni får inte ta del av frågor som admin avgjort är internt arbetsmaterial för moderatorerna. Jag föreslår att du riktar din fråga direkt till admin i ett PM så kan han säkert ge dig en mycket bättre förklaring än denna halvmesyr.
Citera
2005-08-29, 19:46
Medlem
Maeglins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enverhoxha99
Ni får inte ta del av frågor som admin avgjort är internt arbetsmaterial för moderatorerna. Jag föreslår att du riktar din fråga direkt till admin i ett PM så kan han säkert ge dig en mycket bättre förklaring än denna halvmesyr.

Om jag vill att andra ska kunna läsa dialogen mellan mig och admin där jag får utrymme att ställa följdfrågor, går det bra att hålla tråden uppe då? Som du ser i inlägget ovan ditt så är intresset om detta spritt.
Citera
2005-08-29, 19:47
Bannlyst
Citat:

Om du gör det så publicera gärna PM:t här, ja vill nämligen också veta.
Citera
2005-08-29, 19:49
Medlem
Maeglins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iamabbe
Om du gör det så publicera gärna PM:t här, ja vill nämligen också veta.

Man får inte göra det. Publicera pm vill säga..
Jag är inte ute efter att sätta krokben för ledningen. Jag tycker bara att min fråga är berättigad och jag vet att det numer är fler som undrar.
Citera
Medlem
enverhoxha99s avatar
Citat:
Om jag vill att andra ska kunna läsa dialogen mellan mig och admin där jag får utrymme att ställa följdfrågor, går det bra att hålla tråden uppe då? Som du ser i inlägget ovan ditt så är intresset om detta spritt.

Om admin vill att det skall redovisas här så gör han nog det, men som sagt, bäst är att fråga honom direkt i PM.
Citera
Medlem
icys avatar
Jag är också nyfiken att höra vad admin har att säga. Vem vet det är kanske där FB planerar att ta över världen, eller något!?
Citera
2005-08-29, 19:54
Medlem
Maeglins avatar
Citat:
Om admin vill att det skall redovisas här så gör han nog det, men som sagt, bäst är att fråga honom direkt i PM.

Ok. Då väntar vi och ser efter..
Citera
2005-08-29, 19:59
Medlem
inte alltid man får svar av admin heller. De ggr jag pm:at honom har jag inte fått något.
Citera
2005-08-29, 20:02
Medlem
Maeglins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalliban
inte alltid man får svar av admin heller. De ggr jag pm:at honom har jag inte fått något.

Jag vill som sagt bara ha svar. Om nån VET PRECIS hur det ligger till så nöjer jag mig givetvis med deras svar. Sen får gärna tråden hållas öppen ett tag så man får utrymme att ställa följdfrågor eller, som användare, komma med konstruktiva och ödmjuka förslag på förbättringar..
Citera
2005-08-29, 20:07
Medlem
enverhoxha99s avatar
Citat:
Sen får gärna tråden hållas öppen ett tag så man får utrymme att ställa följdfrågor eller, som användare, komma med konstruktiva och ödmjuka förslag på förbättringar..

Ja, och vi vet ju alla vad dessa "konstruktiva och ödmjuka förslag" kommer att innehålla

LÅT OSS LÄSA ALLT I OUTLAW NU, BUMS, INNAN VI DÖR AV NYFIKENHET!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in