2014-07-26, 17:33
Medlem
Drapåtrissors avatar
Något kräk har stulit min fina gamla Kroon så är nu ute efter något nytt. Kollar ofta på Blocket och där finns ofta cyklar som vunnits genom postkodlotteriet till salu och ibland till ett rätt ok pris. Men någon som vet vem som tillverkar dom och kanske har egen erfarenhet av modellen? Är lite skeptisk men kanske dom ändå har en någorlunda kvalitet?
Citera
2014-07-26, 18:05
Medlem
tjenaremannen123s avatar
Dom är helt ok! Min gick dock sönder efter ca 3 månader, växeln har problem och lampan har blivit misshandlad! Köpte den för 2 lax! :)
Citera
2014-07-26, 18:20
Medlem
Drapåtrissors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjenaremannen123
Dom är helt ok! Min gick dock sönder efter ca 3 månader, växeln har problem och lampan har blivit misshandlad! Köpte den för 2 lax!
Hur kan du tycka att det är ok att den börjar krångla redan efter tre månader? Men visst kanske du fick ett sk måndagsexemplar?
Citera
2014-07-29, 22:15
Medlem
tjenaremannen123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drapåtrissor
Hur kan du tycka att det är ok att den börjar krångla redan efter tre månader? Men visst kanske du fick ett sk måndagsexemplar?

Nja skulle mer skylla på grannskapet samt mig själv då jag nästan bara använder den vid berusat tillstånd!
Citera
2014-07-30, 11:13
Medlem
Avva66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjenaremannen123
Nja skulle mer skylla på grannskapet samt mig själv då jag nästan bara använder den vid berusat tillstånd!
Pucko!

Det finns en tråd om deras cyklar förresten:

(FB) Pris på Postkodscykel
Citera
2014-08-05, 20:41
Medlem
tjenaremannen123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avva66
Pucko!

Det finns en tråd om deras cyklar förresten:

(FB) Pris på Postkodscykel

På vilka grunder påstår du att jag är ett pucko? Fyllekörning? Det är väl ändå det vi använder cyklar till? Eller att grannskapet är klåfingriga?

Nej nu får du lugna dig lite!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in