Vad hette den där löpartjejjen från hässelby som var liten, svag, tanig och anorexiadrabbad (och dessutom ful) som fick väldigt mycket mediauppmärksamhet för ca 10 år sedan? Vad hände med henne? Svalt hon ihjäl?
Vad hette den där löpartjejjen från hässelby som var liten, svag, tanig och anorexiadrabbad (och dessutom ful) som fick väldigt mycket mediauppmärksamhet för ca 10 år sedan? Vad hände med henne? Svalt hon ihjäl?
Då fick man sej ett gott skratt,de va det roligaste jag läst idag
Har för mig att jag hörde nåt om henne Sara häromdagen. Det skulle då vara att hon har tagit nu sin läkarexamen som hon kämpat för så länge och ihärdigt.
Har för mig att jag hörde nåt om henne Sara häromdagen. Det skulle då vara att hon har tagit nu sin läkarexamen som hon kämpat för så länge och ihärdigt.
Ja just det ja - jhon hade väl typ 5,0 i avgångsbetyg från gymnasiet? Jag tror att hon var rätt så skärpt inom de flesta ämnesområden, möjligtvis med undantag för näringslära.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!