Jag har lagt upp ett färdigt mejl som ni kan kopiera direkt på denna sida:
http://asylbomben.123minsida.se
Nu blev det så lätt att alla kan göra en insats. Det behövs bara 1 minut för att komma igång. Skriv exempelvis Asylbomben: skenande kostnader på ämnesraden, och kopiera sedan in mejlet som ni hämtar från länken ovan.
Jag upprepar att den som är rädd för att bli stämplad som "rasist" kan mejla från ett anonymt Hotmail eller liknande. Det tar bara några minuter att skapa ett sådant, helt gratis.
Jag behöver väl inte upprepa vad som väntar ifall invandringspolitiken bara får fortsätta? Ni som brukar hålla till här på I & I Flashback vet ju redan det mesta!
Det kommer alltså över 300.000 asylsökande fram till 2018. De flesta får stanna (just nu två tredjedelar PUT och en tredjedel avslag). Sen väntar anhöriginvandring, exempelvis kom det 2x flera anhöriga från Somalia förra året jämfört med asylsökande. Om vi appliceras detta på de förväntade 344.800 asylsökande, så får vi
2/3 x 344.500 x 3 = 789.000 nya svenskar, mestadels från Afrika och Mellanöstern.
Kostnaden för 789.000 nya arbetslösa blir ofattbart stor. Så gott som alla är arbetslösa den första tiden, det tar mer än 7 år innan hälften blir sysselsatta, den andra hälften tar ännu längre, och så mycket som 20 - 40 % kommer aldrig att få något jobb.
Om vi gör en gissning på hur mycket en arbetslös person kostar för samhället hamnar vi på kanske 10.000 kronor i månaden. Siffran kan vara lägre och den kan vara högre. Bedöm själv ifall 10.000 kronor räcker till för att ge all samhällelig service till 1 person för 1 månad!
Om vi multiplicerar 10.000 kr/person och mån x 7 år x 789.000 personer hamnar vi på otroliga 662 miljarder kronor. Kostnaden blir ännu mycket större när vi sträcker ut tiden till att omfatta hela livstiden för de nya svenskarna. Alla blir ju äldre, och skall ha pension och mycket vård i slutet av livet!
Jag kan även rapportera att jag nu har skickat över 500 mejl till privatpersoner.