Försöker igen med detta i högsta grad on topic inlägg...
Citat:
Ursprungligen postat av
MrOaiki
Antingen har jag kuvats av politiskt korrekt propaganda, som du beskriver det. Eller så har jag ett så pass framgångsrikt liv, att jag inte känner mig hotad av andra människors etniska bakgrund. Jag antar att det i ditt huvud tycks te sig så, att om det inte vore för alla invandrare i din förort, så hade du varit framgångsrik i livet? Att de på något sätt håller dig tillbaka, och är ett hot mot både din karriär, din existens och dina möjligheter att få kvinnor att tycka om dig? Hysteriskt.

Eller så är du så självisk att du inte bryr dig om någon annan än dig själv och säljer ut och förråder ditt eget folk. Det är också ett alternativ.
Det jag skrev om är folkgruppen svenskarnas situation, inte min personliga situation. Så som jag beskrev det är så det fungerar i naturen och vi är en del av den. Det handlar inte om mitt eller ditt tyckande utan om vad som sker när människogrupper konkurrerar. Du kan välja att ignorera det nu men du kan inte fly från de långsiktiga konsekvenserna. Dina barnbarn kommer inte tacka dig för att du lät dem bli en minoritet i sitt eget land.