Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-07-26, 13:01
  #385
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fnysington
Så enkelt att hitta platser där är det inte längre. Västra Kungsholmen håller på att bli ett skithål, största delen av Rålambshovsparken har ju varit ockuperad mark sedan länge. Träffade en kvinna igår som tackade sin lyckliga stjärna att hon inte köpte den där lägenheten med sjöutsikt vid Hornsberg som hon var spekulant på. Så illa har det blivit. Skönt att veta att jag är en av de som röstade SD, mer kan man inte göra. Och ja, enda sättet för SD att öka och ta röster från m är att boende här måste få utökade möjligheter att uppleva mångkulturen på detta obehagligt nära håll. Faktum är att när börjar kännas i plånboken genom att det blir svårare att sälja sin lägenhet i Hornsberg kommer det att börja hända saker. Ska bli spännande att se vad det blir. Stängsel?
Jag har röstat Sd dom senaste två valen och kommer naturligtvis göra det i höst, nuvarande utveckling kommer garanterat förvandla Sverige till ett mycket otrivsamt ställe att bo i.

Precis all utveckling i Sverige pekar på att det är så, område efter område som blir berikat blir sunkigt och dräggigt och svenskar vill varken vistas eller bo där, det slår aldrig fel.
2014-07-26, 13:12
  #386
Medlem
S.O.Stolps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kroppskultur
Jag har röstat Sd dom senaste två valen och kommer naturligtvis göra det i höst, nuvarande utveckling kommer garanterat förvandla Sverige till ett mycket otrivsamt ställe att bo i.

Precis all utveckling i Sverige pekar på att det är så, område efter område som blir berikat blir sunkigt och dräggigt och svenskar vill varken vistas eller bo där, det slår aldrig fel.
Du har helt rätt.

Jag tycker uppriktigt synd om TS, även om det är ett tillfälligt och övergående problem. Så fort det blir lite kallare så försvinner blatten hem till förorten igen.

Men jag tycker synd om hela Sverige som sakteligen går detta öde till mötes. I framtiden kommer det se ut så här på många fler platser.

Nu är detta en särskild situation, med extremt fint väder, där fattiga blattar som inte har råd att åka "hem" eller på semester har hittat en bra plats att frottera sig bland artfränder, på de rikas innerstadsbornas bekostnad.

Sen är det här ju blattens signatur och typiska kännetecken. Blatten är en individ som har noll respekt för våra lagar, regler och värderingar. Ett lägre stående väsen som inte har någon uppfattning av kultur eller skönhet eftersom han kommer från en skitig sandhög eller motsvarande, men som ändå gärna vill synas och höras.

Blatten har inget omdöme, kan inte se konsekvensen av sitt handlande och har ofta svårt för auktoriteter. Blatten kallar detta felaktigt respekt när det i själva verket handlar om brist på empati och långsiktigt tänkande.

Blatten förstår inte att han genom sitt beteende förstör för sig själv, men det skiter han i.

Mångkultur fungerar inte. Har aldrig gjort och kommer aldrig att göra.
2014-07-26, 13:25
  #387
Medlem
Vireks avatar
Trevligt, ett nytt och spännande Sverige där många möten uppstår.
2014-07-26, 13:25
  #388
Medlem
NanaSangres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S.O.Stolp
Du har helt rätt.

Jag tycker uppriktigt synd om TS, även om det är ett tillfälligt och övergående problem. Så fort det blir lite kallare så försvinner blatten hem till förorten igen.

Men jag tycker synd om hela Sverige som sakteligen går detta öde till mötes. I framtiden kommer det se ut så här på många fler platser.

Nu är detta en särskild situation, med extremt fint väder, där fattiga blattar som inte har råd att åka "hem" eller på semester har hittat en bra plats att frottera sig bland artfränder, på de rikas innerstadsbornas bekostnad.

Sen är det här ju blattens signatur och typiska kännetecken. Blatten är en individ som har noll respekt för våra lagar, regler och värderingar. Ett lägre stående väsen som inte har någon uppfattning av kultur eller skönhet eftersom han kommer från en skitig sandhög eller motsvarande, men som ändå gärna vill synas och höras.

Blatten har inget omdöme, kan inte se konsekvensen av sitt handlande och har ofta svårt för auktoriteter. Blatten kallar detta felaktigt respekt när det i själva verket handlar om brist på empati och långsiktigt tänkande.

Blatten förstår inte att han genom sitt beteende förstör för sig själv, men det skiter han i.

Mångkultur fungerar inte. Har aldrig gjort och kommer aldrig att göra.

Byt ut "blatte" mot "underklass" istället. Det är hederligare.

Hade vi haft en utbredd vit underklass hade de betett sig likadant.
2014-07-26, 13:33
  #389
Medlem
SummaSummarums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NanaSangre
Byt ut "blatte" mot "underklass" istället. Det är hederligare.

Hade vi haft en utbredd vit underklass hade de betett sig likadant.
Nej blattarna är inte som oss och vi är inte som dem. De har ett annat lynne än oss. De är av naturen mer aggressiva och impulsiva. De har andra nedärvda gruppbeteenden och en annan kultur gällande konflikthantering med mera. Inse detta så snart som möjligt du indoktrinerade PK-lämmel.

Fattiga svenskar bajsar inte i trappuppgångar.
(FB) Avföring i trappen problem i invandrarförort
2014-07-26, 13:37
  #390
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kroppskultur
Jepp, man kan även gå runt Kristineberg och hitta bra platser.

Jo den korrelationen stämmer mycket bra, mångkultur lika med sunkighet och vantrivsel.
Väldigt vitt i Vitan (muhahahah)och Tanto.
2014-07-26, 13:37
  #391
Medlem
Mugsys avatar
Jag tycker synd om de som betalade DYRT för bostadsrätterna i det nya, fina området och som nu får sälja som fort som möjligt. Det är vad jag skulle göra. Och rösta på rätt politiker nästa gång.
2014-07-26, 13:39
  #392
Medlem
Solrozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NanaSangre

Hade vi haft en utbredd vit underklass hade de betett sig likadant.

Öhh, det har vi ju? Dessa beter sig som människor ska göra trots att man är fattig. Just därför som det är bättre att säga blattar/svartskallar för dessa beter sig inte som människor ska göra.
2014-07-26, 13:43
  #393
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NanaSangre
Byt ut "blatte" mot "underklass" istället. Det är hederligare.

Hade vi haft en utbredd vit underklass hade de betett sig likadant.

Med den utgångspunkten ter det sig märkligt att alla fattiga svenska bruksorter inte ser ut som Rosengård och Rinkeby.
2014-07-26, 13:44
  #394
Medlem
NanaSangres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SummaSummarum
Nej blattarna är inte som oss och vi är inte som dem. De har ett annat lynne än oss. De är av naturen mer aggressiva och impulsiva. De har andra nedärvda gruppbeteenden och en annan kultur gällande konflikthantering med mera. Inse detta så snart som möjligt du indoktrinerade PK-lämmel.

Fattiga svenskar bajsar inte i trappuppgångar.
(FB) Avföring i trappen problem i invandrarförort

Kallade du mig just indoktrinerad PK-lämmel? classy.

Jag hatar det mesta som är klassat som politiskt korrekt idag. Det betyder inte att jag för den sakens skull är rabiat rasist.

Jag ser svenskar som kör som galningar med sina dyra bilar, jag ser svenskar som hoppar på andra svenskars huvuden efter en utekväll, jag ser svenskar som beter sig som apor.
Den gemensamma nämnaren är social utsatthet och klass. Nu är underklassen till största del bestående av invandrare, av naturliga skäl. Och det är inget problem man ska förringa. Så tramsigt att vi sunda invandringskritiker ska klumpas ihop med rasister som du, som kommer dragandes helt utan vetenskapliga belägg som ska förklara människors beteende.
2014-07-26, 13:44
  #395
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av NanaSangre
Byt ut "blatte" mot "underklass" istället. Det är hederligare.

Hade vi haft en utbredd vit underklass hade de betett sig likadant.

Vi har en stor vit underklass och av någon anledning går inte dessa runt och våldtar allt de ser eller har som sport att ta så många blattetjejers oskulder som de bara kan.
2014-07-26, 13:47
  #396
Medlem
Mugsys avatar
Å andra sidan är det säkert många som har kommit hit från andra länder och som bara vill leva i lugn och harmoni precis som Lasse Svensson och Ulla Pettersson. Men sen kommer det lågpannade, lågintelligenta idioter med fett i håret och förstör. Jag skulle bli skitförbannad oavsett om jag kom från Örkelljunga, Surahammar, Ösmo, Tierp, Höör eller någon stad i t ex Irak eller Pakistan.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback