• 1
  • 2
2014-07-23, 23:19
Medlem
thunders62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aremak
Nida massage finns p flera stllen i Chaweng, ett av stllena r en kombinerad massage och bar. Det stllet har jag beskt flera gnger, och ven ngot av stllena som bara r massage vid enstaka tillfllen.
Som alltid var inte blgd, korkad etc s r det bra stllen. Visst en del tjejer r v envisa med att slja en massage, men s r det p alla sdana massagestllen i Thailand.
Har bara bra saker att sga om framfrallt stllet med bar & massage. Hoppas p fler kul besk dr - bde att festa med tjejerna goa massager.
En bra regel r vl att bara ta med s mycket pengar du rknar med att gra av med inkl dina drinkar & LD.

Just. Skulle du ha 4000 SEK cash i byxfickan p ett thaimassagestlle i Sverige? Nej, knappast. Varfr d ha det drnere?
Citera
2014-07-24, 08:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thunders62
Just. Skulle du ha 4000 SEK cash i byxfickan p ett thaimassagestlle i Sverige? Nej, knappast. Varfr d ha det drnere?

Tror du och mnga flera fastnat p just pengar frgan. r vl inte pengarna det handlar om? Utan tjuveriet som i frgan gt rum av en eskorttjej som jobbar p ett "anrikt" massage institut nere p en av de mest populra arna i Thailand vi Svenskar besker? Sedan om det stjls 500 baht eller 20.000 baht r vl inte det vsentliga? Utan att det grs!

Detta stlle r inte Nida Massage & Bar utan som jag redan klargjort stllet intill Chaweng Thaiboxing Stadium.

k grna dit och ta en massage eller tv Jag r frdig med det stllet iaf d det ringt flera varningsklockor.

Som sagt, detta r endast en varning till Nybrjare som vljer Nida Massage
Citera
2014-07-24, 18:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Knotknet
Alla thaihoror sjl om de fr chansen. Det r tjuvaktiga apor vi talar om. Lter spm att ts r orutinerad. Anvnd safetyboxen, lt horan visa legitimation och skriva in sig p hotellet. Lita ALDRIG p horan. Och ge henne enbart pengar fr tiden ni umgs plus knullet och maten. Inte ett re mer.

S om TS "Jag mtte Lassie"-historia mjligtvis kan vara sant s r enligt din mening alla vriga ca 35 miljoner thailndska kvinnor tjuvaktiga skator eftersom du s fort du fr tillflle kallar alla thailndskor fr horor. En rejl propp skulle du ha.
Citera
2014-07-24, 18:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Horknullarn
Tror du och mnga flera fastnat p just pengar frgan. r vl inte pengarna det handlar om? Utan tjuveriet som i frgan gt rum av en eskorttjej som jobbar p ett "anrikt" massage institut nere p en av de mest populra arna i Thailand vi Svenskar besker? Sedan om det stjls 500 baht eller 20.000 baht r vl inte det vsentliga? Utan att det grs!

Detta stlle r inte Nida Massage & Bar utan som jag redan klargjort stllet intill Chaweng Thaiboxing Stadium.

k grna dit och ta en massage eller tv Jag r frdig med det stllet iaf d det ringt flera varningsklockor.

Som sagt, detta r endast en varning till Nybrjare som vljer Nida Massage

Och? Hur tillfrlitlig r din "kompis"? Du har ju tydligen inte rkat ut fr ngot sjlv. Dyra resor????? Hur fan stjl en brud dyra resor? Jag tror att din s k "kompis" har serverat en skrna till dej. Han kanske inte ville lna ut pengar....
Senast redigerad av Dongfeng 2014-07-24 kl. 18:18.
Citera
2014-07-24, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dongfeng
Och? Hur tillfrlitlig r din "kompis"? Du har ju tydligen inte rkat ut fr ngot sjlv. Dyra resor????? Hur fan stjl en brud dyra resor? Jag tror att din s k "kompis" har serverat en skrna till dej. Han kanske inte ville lna ut pengar....

Om vi ska diskutera hur tillfrlitlig han r? Vi har kastat sand p varandra sen 2 rs lder. Rcker det som tillfrlitlighet? Han nyttjar inte heller starkare droger n Alkohol. Detta gller INTE alla stllen i Thailand, det vet jag ocks. Dyra resor r vl iofs ngot man vljer sjlv, s rtt s rtt. Och jo jag har ju tyvrr gtt p den niten, INTE p Nida Massage men vi behver vl inte frska frskna att Tjejerna som arbetar med detta p diverse stllen inte tar tillfllet i akt och kanske roffar t sig en liten bonus d och d av vlbestllda herrar/mn/pojkar som kanske tagit sig ett glas fr mycket?

Har du ngot positivt att sga om Nida Massage ? Du kanske kan dela med dig av det isf? Detta r en varningstrd fr specifikt EN tjej som jobbar dr. Jag har flera vnner som sagt samma sak om haket i frga. Jag frsker INTE pverka ngon att inte g dit. Alla gr ju trotts allt ett eget val.
Senast redigerad av Horknullarn 2014-07-24 kl. 20:32.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in