• 1
  • 2
2014-07-23, 12:24
Medlem
Vill g ut och varna fr speciellt en tjej som jobbar dr, (kanske finns flera). Hon heter Phatcharin Saenlinfa. Kallar sig fr Aowe. Hon lurar sina "offer" p dyra resor samt stjl deras pengar. Detta hnde en vn till mig som upptckte det frsent, han hann flyga ivg frn n. Kanske lter som att man r bitter. Ja jag testade det stllet men dock inte henne. Vill g ut och varna alla som tnkt ta en massage dr, pengar frsvinner ifrn klderna inne p massagen. Pengar frsvinner under tiden man sover med tjejen. Min vn har mailat till stllets gare utan resultat. S detta stlle r inget att rekommendera. Detta r inte Nida Massage & Bar vilket skerligen r ett nnu smre stlle. Detta r ett stlle som ligger p samma gata som Thai Boxing Stadium i Chaweng.
Senast redigerad av Horknullarn 2014-07-23 kl. 12:26. Anledning: tillgg
Citera
2014-07-23, 13:09
Medlem
men resor bestmmer man vl sjlv eller...
och vem sover med ett sliddjur utan att anvnda safteyboxen ??
Citera
2014-07-23, 14:36
Medlem
Knotknets avatar
Alla thaihoror sjl om de fr chansen. Det r tjuvaktiga apor vi talar om. Lter spm att ts r orutinerad. Anvnd safetyboxen, lt horan visa legitimation och skriva in sig p hotellet. Lita ALDRIG p horan. Och ge henne enbart pengar fr tiden ni umgs plus knullet och maten. Inte ett re mer.
Citera
2014-07-23, 14:49
Medlem
s tnker vi proffs..........
Citera
2014-07-23, 15:52
Medlem
Absolut anvndes saftey boxen. Men p Nida Massage finns dock ingen saftey box vad jag kan minnas. Och det r vl bra att g ut och varna om ett stlle ven om det ligger p andra sidan jorden? Att Thai horor r lmska apor r vl ingen direkt nyhet. Och namnet dokumenterades vl, nd vill garen av Nida Massage inte knnas vid varken stlderna eller personen ifrga som stjl. Detta r vl det som skall lyftas fram, folk har tidigare psttt att man kan vara ganska trygg om man INTE tar en frilansare. Detta r det jag vill lyfta fram om detta stllet. Skiter fullstndigt i hur mycket rutin ni sitter p, min vn hade inte den rutinen. Och summan vi talar om lg i byxfickan, ca 20.000 baht. S ni som tnkt gra en vnda dit, (d det var jag som rekommenderade min vn Nida) i.om att stllen inte r verfldiga p Chaweng frutom bartjejer. S se upp fr NIDA Massage. Oavsett rutin eller ej !
Citera
2014-07-23, 15:59
Medlem
vem gr med 20k p sig ute o kanske inte r helt nykter.
man ska inte ha mer cach p sig n man kan mista utan att bli frbannad
Citera
2014-07-23, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1claes
vem gr med 20k p sig ute o kanske inte r helt nykter.
man ska inte ha mer cach p sig n man kan mista utan att bli frbannad

20.000 baht r ungefr 4000 svenska kronor fr den Erfarne matematikern

r vl inte summan i sig vi diskuterar hr, utan stllet i frga som erbjuder Oserisa eskorter?
Citera
2014-07-23, 16:09
Medlem
likvl r det 20k fr en thaitjej i deras penningvrde.
och vem lockas inte av det??

tror inte du behver varna fr ngt speciellt stlle eller tjej utan det gller generellt
Citera
2014-07-23, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1claes
likvl r det 20k fr en thaitjej i deras penningvrde.
och vem lockas inte av det??

tror inte du behver varna fr ngt speciellt stlle eller tjej utan det gller generellt

Du har s rtt i vad du sger, men jag knde att jag ville varna angende det stllet, (d det r ett av f) i chaweng. + att d jag rekommenderade stllet till en vn och jag sjlv varit dr (dock utan problem) s knde jag fr att lgga ett inlgg d mnga Orutinerade gr sin resa till Thailand och Samui.
Citera
2014-07-23, 16:43
Bannlyst
Finns vl bara en idiot som kallar kvinnor fr sliddjur. Hr som dr. Och hr i dubblerat skick.

Om man nu hatar thailndska "horor" s in i h-e, varfr d beblanda sig med dom?

Jag har under mina lnga resor till Thailand hunnit med att trffa ca 50 sk "horor". Aldrig varit utsatt fr det som psts av svinen i freg. inlgg. Tvrtom, alla har varit rliga och trevliga och mna om att man ska ha det bra.

Jag fattar inte detta fraktfulla hat frn claes med bihang. Frmodligen har han aldrig satt sin fot i Thailand och n mindre knullat med ngon thaibrud. Nn horknullare r han med strsta sannolikhet inte.

Fr att inte tala om Knotknet.....
Senast redigerad av Dongfeng 2014-07-23 kl. 16:45.
Citera
2014-07-23, 17:37
Medlem

Detta intrffade p en klassisk massage inrttning p Chaweng. Detta gr sklart inte att alla kvinnor i Thailand r same same. Och i synnerhet vet jag inte om detta gller Alla tjejer p Nida Massage p Chaweng. Men min vn vet att han hade pengar p fickan, och morgonen efter flyger han till Phuket. D saknas pengarna. Han kontaktar givetvis garen som EJ vill knnas vid historien.

Drmed varnar jag alla Svenska mns semester p Koh Samui Och i synnerhet den specifika tjejen som jobbar p Nida Massage
Citera
2014-07-23, 23:03
Medlem
Nida massage finns p flera stllen i Chaweng, ett av stllena r en kombinerad massage och bar. Det stllet har jag beskt flera gnger, och ven ngot av stllena som bara r massage vid enstaka tillfllen.
Som alltid var inte blgd, korkad etc s r det bra stllen. Visst en del tjejer r v envisa med att slja en massage, men s r det p alla sdana massagestllen i Thailand.
Har bara bra saker att sga om framfrallt stllet med bar & massage. Hoppas p fler kul besk dr - bde att festa med tjejerna goa massager.
En bra regel r vl att bara ta med s mycket pengar du rknar med att gra av med inkl dina drinkar & LD.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in