Nu tänker jag på vilka saker vi tjejer kan göra med vårat yttre och sånt som vi kan påverka för att ni killar ska tycka att vi är snygg. Vad ska man som tjej tänka på för att lättare platsa inom kategorin "snygg" ?
*Bra hygien (duscha regelbundet)
* Raka benen, nedre regioner plus under armarna
* Fixa håret då och då
* Lukta bra
* Sminka sig
Vad mer? (Och ja, jag vet att det är individuellt vad varje kille tycker är snyggt)
För oss som har koll på kroppens optimala rörelsemönster smärtar det att se. Hänger en tjej med mig får hon ge sig fan på att stretcha ordentligt så att jag inte går runt med en säck potatis. Helst ska hon hänga med på yoga också, men det är frivilligt. De flesta brukar behöva en rejäl stretchning av bröst- och lårmuskulaturen.
Insidan räknas också, och med det menar jag att utsidan är rätt genomskinlig. Gömmer det sig ett dåligt självförtroende bakom det yttre så kan det absolut påverka hur andra uppfattar individen. Finns det ingenting innanför pannbenet så kanske individen ser bortkommen/förvirrad ut.
M.a.o. kan gott självförtroende i varje steg man tar göra mycket för hur attraktiv andra uppfattar en.
Gå till någon sminkbutik i stan (seriöst ställe) och be dem sminka dig så kan de nog lära dig att sminka dig snyggt! Själv tycker jag att hur tjejen sminkar sig avgör om hon är snygg eller inte, självklart är en vältränad kropp ett plus
Du skulle kunna se ut som Fiona i shrek och bli snygg med smink så smink är mitt svar.
Lära sig sminka fram olika ansiktsdrag och sånt där, fixa fransar och ögonbryn är väldigt viktigt. Finns inget mer avtändande än en tjej med buskiga bryn. Blek tänderna också om dom är missfärgade
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!