2014-07-29, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CherryJul
Riktigt patetiskt att du som en anonym person ska klaga på en person som skriver sina åsikter med både sitt namn och bild, jag tror inte jag behöver säga mer än så de flesta håller nog med mig.
Jag tror nog du behöver säga en hel del mer än så. Som jag redan sagt skrev hon ju inte ens artikeln själv, det är pinsamt uppenbart.
Citat:
Skaffa du en egen blogg med ditt riktiga namn och kommentera på hennes blogg om du ska klaga på henne som person.
Det behövs inte, jag klagar hellre på henne helt anonymt här på Flashback. Men tack för ditt anonyma klagande, troll*.
*Ingen kan vara så här dum på riktigt, eller hur? Hoppas jag. Eller?
Citera
2014-07-29, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mangobaer
Jag tror nog du behöver säga en hel del mer än så. Som jag redan sagt skrev hon ju inte ens artikeln själv, det är pinsamt uppenbart.

Det behövs inte, jag klagar hellre på henne helt anonymt här på Flashback. Men tack för ditt anonyma klagande, troll*.
*Ingen kan vara så här dum på riktigt, eller hur? Hoppas jag. Eller?
Hmm du förstår inte skillnaden om du och jag klagar på varandra som anonyma? Viss skillnad att kränka en privatperson.
Citera
2014-07-29, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CherryJul
Hmm du förstår inte skillnaden om du och jag klagar på varandra som anonyma? Viss skillnad att kränka en privatperson.

Ja, det finns en tråd om hur Lucas Herzman blev kränkt.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in