2005-08-29, 01:41
Medlem
Har tagit några omnadren 1ml 250mg från Jelfa polen fått feber och typ en böld vid injektions stället och helt matt i kroppen är det någon som har varit med om detta?Har ej hänt förut när jag kurat
Citera
2005-08-29, 10:40
Medlem
jths avatar
Gå till sjukan, läkare har tystnadsplikt (kommer nog gnälla lite på dig).
Citera
2005-08-29, 10:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jth
Gå till sjukan, läkare har tystnadsplikt (kommer nog gnälla lite på dig).
fick han det pga doping så har dom plikt att skriva det

med tanke på att du är febrig så är det inget ofarligt. Vore jag dej skulle jag till sjukan direkt så de kan dränera
Citera
2005-08-29, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chewdog
fick han det pga doping så har dom plikt att skriva det

med tanke på att du är febrig så är det inget ofarligt. Vore jag dej skulle jag till sjukan direkt så de kan dränera
Är det vanligt att man får feber på testo har hört flera fall förut gärna svar från dig chewdog du verkar ha bra erfarenhet av testo?
Citera
2005-08-29, 17:26
Medlem
Grips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rillerolle603
Är det vanligt att man får feber på testo har hört flera fall förut gärna svar från dig chewdog du verkar ha bra erfarenhet av testo?

Ja man kan få feder av testo..vanligt..men det är bara att villa och åter hämta sej..

MvH
Citera
2005-08-29, 17:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rillerolle603
om det hamnar någon organism där som du inte är immun mot så är det vanligt med "testo-feber" eller "testflu" som jänkarna kallar det. Fast det kan du få av alla prepp men det är vanligast på testosteron enantat där man sällan går över nån enstaka procent i bensylalkoholkoncentrationen. Håll dej till grejjer gjorda av ickeamatörer så kommer du aldrig att bli förkyld.

Omnadren250 är i regel gjort av jelfa i warzawa och de har höga krav på sin produktion så det är nog inte preppet som gett dej infektion om du inte handlat fakes, det måste ha varit någonting runt omkring
Citera
2005-08-30, 22:27
Medlem
böld å feber samtidigt e inte så lyckat, bäst att kolla d
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här