Oh crap..
Försökte avblåsa och skrev att vi inte borde prata igårkväll, men hon äggade vidare och kom tillslut förbi runt 23...
Attityden satt kvar som ett klister på ansiktet, hon gick från att fråga personliga frågetecken om varför jag gjort vissa saker under tiden vi var tsm till att hålla på fjanta med sina ironiska påståenden och kommentarer.
Klockan blev 05, och ja, vad fan, vi hamnade i sängen, hade sjukt nice sex, hon mummlade saker mellan stönen som att varför måste du vara så bra i sängen, synd att du är en idiot osv.
Vi blev färdiga, speciellt hon

Hon tog på sig men satte sig i sängen och tog min arm och bad mig lägga mig bredvid henne, vi somnade och vaknade till i all värme och klädde av oss igen och kröp ner på riktigt.
Kärleksskedandet flödade, vi höll hand hela tiden, strykte på varandra, hon vände sig om flera gånger och pussade på mig, sen mitt i allt säger hon först:
Varför var du inte såhär förut, du har varit mysigare nu än du var under hela dom två förra månaderna, varpå jag svarade något med, hehe ja, så kan det gå.
Sen börjar hon gräva, - Jag tror inte att du kommit över mig, varpå jag fnissar till lite och undrar varför hon ens frågar det mitt i allt. Svarade inte på det, hon frågade igen, jag sa bara att ja, du får ju tro vad du vill.
Vi slumrade till efter någon timme rullandes runt i sängen som två nykära miffon.....
Vaknar, hon ska börja dra, men det ena till det andra så börjar hon kåta upp mig varpå vi ligger igen, samma intense med klistrade kroppar och kyssar överallt. Sjukt wierd.
Ja, ungefär så, sen drog hon tillslut och här sitter jag med min efterlängtade frukost.
När hon ska dra btw så kommer hon fram och vi står och håller om varandra och hon trycker sin kropp hårt emot min medans vi pussas intimt hur länge som helst, jag sa före första gången vi låg inatt att det var ett frikort, liksom ett sent breakupsex, men med tanke på närheten hon gav under första ligget, under natten morgonen och under andra ronden, även sen då före hon for, så vettefan om hon verkligen bara kände så.
Jag känner iaf att det var sjukt nice, har man varit trygg i en famn en gång så är den ju ganska skön att vara nära igen. Men vill absolut inte kära ner mig ifall hon bara håller på psyka mig på något underligt sätt, har bara min knullfasad uppe, hoppas den håller övriga feelings borta.