2005-08-29, 00:38
Medlem
Gammeldöds avatar
Jag läste denna artikel på www.ananova.com för något år sedan, bland "Quirkies". Dessvärre är denna artikel borttagen från den sajten i dagsläget. Jag satt och garvade bra länge efter att jag hade läst den. Jag kom och tänka på den i dag och vill dela med mig av denna story till er. Det här är humor i min anda...

PS: Det är även en varning för er småkisar som pysslar med butangas. Kids, don't try this at home.

Man eats own toes

An Austrian man cut off his toes, fried them up and ate them between two slices of bread after getting high sniffing butane gas.

When ambulance men arrived he offered to share his meal with them, passing over a toe and saying: “It tastes like chicken, do you want some, there’s a few still left over.”

Police said the 35-year-old suddenly became very hungry after sniffing the gas and had searched all his kitchen cupboards, but found nothing to eat.

Grabbing a kitchen knife he cut off his toes on his left foot and dropped them in the frying pan.

The man’s sister called the police when she walked into the kitchen and saw him making the toe sandwich.

By the time ambulance men arrived there was little of the hacked-off toes left and a spokesman said: “What there was, was too badly burned to re-attach.”

A police spokesman added: “He told the ambulance men that he had more toes than he needed and didn’t think he would notice if he got rid of a few.”

He was taken to a hospital in Steyr where he is recovering from his injuries.
Citera
2005-08-29, 00:45
Medlem
Agent Coopers avatar
Hahaha. Fan va sorgligt. Stackars sate
Citera
2005-08-29, 00:51
Bannlyst
Illa

undrar om han klippte naglarna innan eller om han ville ha det knaprigt?
Citera
2005-08-29, 16:36
Medlem
On fires avatar
Är väl mest ben i tårna så han blev nog inte så mätt. Skönaste komentaren "jag har så många så det spelar ingen roll om jag blir av med några"
Citera
2005-08-29, 17:59
Medlem
Fan vad korkad han är, han filmade inte händelsen.
Citera
2005-08-29, 18:38
Medlem
ztorms avatar
Nästan som killen som skärde av sig tungan och kuken efter att han blivit hög på något..
Citera
2005-08-29, 19:29
Medlem
tweek_s avatar
Det är otroligt stor humor i denna berättelse, även om killen själv kanske itne garvade lika mkt dagen efter
Citera
2005-08-29, 23:26
Medlem
Bara jag som inte tror att historian är sann?
Citera
2005-08-30, 09:06
Medlem
linuxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chemicalien
Bara jag som inte tror att historian är sann?

Det känns ju lite udda, men i denna konstiga värld vi lever i, så blir man aldrig så förvånad
Citera
2005-08-30, 19:22
Bannlyst
Rolig - NEJ.

Bedrövligt sorlig - JA

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in