2-AIMP with an IUPAC name of 1-(7-Methoxy-benzo[1,3]dioxol-5-yl)-2-methylamino-propan-1-one is an novelty compound which has a BK-MDMA with a methoxide that is attached to the phyenyl ring.
Ringsubstitutionen påminner faktiskt lite om den på meskalin.
(Undrar hur metkatinonen av den fenetylaminen skulle fungera ...alltså 3,4,5-trimetoxy-metkatinon?)
jag som aldrig prövat methylone. hur skulle ni beskriva den?
Som MDMA fast med lite mer fart och mindre kärleks- och flummtankar utifrån mina erfarenheter. Likvärdig eufori. Metylon är bättre än MDMA enligt mig, mycket bättre.
Som MDMA fast med lite mer fart och mindre kärleks- och flummtankar utifrån mina erfarenheter. Likvärdig eufori. Metylon är bättre än MDMA enligt mig, mycket bättre.
Håller också med om detta. Den drog va perfekt i små doser om man skulle ut på krogen så jävla len i käften, pigg och maxad på samma gång.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!