• 1
  • 2
2014-07-16, 21:49
Medlem
ShaneMacGowans avatar
Hej, befinner mig just nu i Berlin och gick runt staden och hamnade i en park.. Där hittade jag en liten påse (kanske 2 gram) med något grönt i. Nyfiken som jag är så tog jag upp den och luktade.. Det luktade som marijuana blandat med oregano.. Jag blir självklart sugen att testa detta nu, men har några funderingar då jag aldrig testat marijuana förut...

Kan det vara något farligt i påsen tror ni?

Vad är bästa sättet att "förtära" det på? Jag röker inte, så kanske bara lägga in det i en kopp te eller något sådant?

Mod får gärna flytta tråden om den är felplacerad, valde mellan att lägga den här eller i cannabis-forumet, men då jag inte är 100% säker på vad det är så valde jag denna.
Citera
2014-07-16, 21:51
Medlem
TraeHitlers avatar
Så du hittade en påse som luktade majja och oregano, och nu vet du att det är en påse med majja blandat med oregano?
Citera
2014-07-16, 21:53
Medlem
ShaneMacGowans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TraeHitler
Så du hittade en påse som luktade majja och oregano, och nu vet du att det är en påse med majja blandat med oregano?

Jag vet inte, men jag har varit på många fester där folk rökt på och det luktar väldigt mycket marijuana med. Men även en liten del oregano. Som sagt, jag har aldrig testat tidigare men blev sugen nu när man kan ha hittat en liten påse..
Citera
2014-07-16, 22:08
Bannlyst
Jag har inte testat förut men nu hittade jag en påse med knark i en park som jag inte vet innehållet på den ska jag testa.

Du är smart du!
Citera
2014-07-16, 22:16
Medlem
TheZoigs avatar
Shane, det är klart som fan att du ska testa det. Köp OCB, rulla dig själv en spliff, och njut. Se vad som händer.

Dock så är det nog rätt så tråkigt om det visar sig vara spice eller nåt sånt i den, då det kan knäcka en van rökare.
Citera
2014-07-16, 22:18
Medlem
koediffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShaneMacGowan
Jag blir självklart sugen att testa detta nu, men har några funderingar då jag aldrig testat marijuana förut...
Du vill att det första du testar ska vara något du hittat under en parkbänk?
Citera
2014-07-16, 22:21
Medlem
Du befinner dig i Berlin? Släng skiten i närmaste papperskorg och hitta någon som säljer istället. Det är nog någon äcklig spicemix.
Citera
2014-07-16, 22:21
Medlem
ShaneMacGowans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av koediff
Du vill att det första du testar ska vara något du hittat under en parkbänk?

Som tidigare nämnt, jag har varit omkring nog med marijuana för att veta hur det luktar så är rätt övertygad om att det är marijuana. Det enda som gör mig aningen osäker är att det luktar lite som oregano, så jag är relativt säker på att det kan vara utblandat. Känns som det värsta som kan hända är att jag testar det och inte känner av något eftersom det endast innehåller en liten del marijuana?
Citera
2014-07-16, 22:22
Medlem
ShaneMacGowans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av W4ZUP
Jag har inte testat förut men nu hittade jag en påse med knark i en park som jag inte vet innehållet på den ska jag testa.

Du är smart du!

Finns ingen anledning att behöva vara oartig, du kan ju bara besvara min fråga och avråda mig att testa det istället.
Citera
2014-07-16, 22:24
Medlem
Ha ha ha!!
Citera
2014-07-16, 22:26
Medlem
ShaneMacGowans avatar
Okej.. Eftersom majoriteten här säger att det är en dålig idé så lyssnar jag och slänger bort det. Tack för era svar. Mod kan låsa tråden.
Citera
2014-07-16, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShaneMacGowan
Känns som det värsta som kan hända är att jag testar det och inte känner av något eftersom det endast innehåller en liten del marijuana?
Det kan innehålla all möjlig skit. DMT, PCP, Spice, you name it. Släng!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in