2014-07-15, 23:12
Medlem
Om man t.ex kommit hem efter en lång dag på jobbet och vill bara ta en dusch och lägga sig i soffan och glömma all hets och stress i vardagen och slå på en bra rulle, må riktigt skönt tills man somnar..

Ska funka i vardagen vid behov och inte va överdrivet dyr. Tramadol? Kodein? Nån benso? Röka?
Citera
2014-07-15, 23:16
Medlem
weed
Citera
2014-07-15, 23:19
Medlem
plucaps avatar
Mecka sig en efter-jobbet-holk blir aldrig gammalt.
Citera
2014-07-15, 23:24
Medlem
Weed.
Citera
2014-07-16, 00:20
Medlem
UncleBerts avatar
Måste stämma in i kören. Just att knäppa en ny rullad jan efter att man kommit hem från jobbet är guld.
Citera
2014-07-16, 00:23
Medlem
Funkar i princip med vad som helst som är "nedåt". Röka, ikto, valium, tramadol eller kodein skulle jag rekommendera. Annars är en klase öl alltid en höjdare (om du ger fan i att dricka så mycket att du blir bakis)
Citera
2014-07-16, 01:10
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wooxan
Funkar i princip med vad som helst som är "nedåt". Röka, ikto, valium, tramadol eller kodein skulle jag rekommendera. Annars är en klase öl alltid en höjdare (om du ger fan i att dricka så mycket att du blir bakis)

Folköl är svaret!
Citera
2014-07-16, 01:15
Medlem
Jikininkis avatar
Citat:

Ikto har lite väl lång halveringstid, risk för visst efterflödder, egentligen är väl weed att föredra (inget fan av alkohol som berusningsmedel, men väl som smak), men en eller två riktigt goda öl eller ett par glas gott vin, dusch, sex, och närhet (underskatta inte endorfin och oxytocin) är nog idealet, dessutom ingen risk för efterverkningar, utan snarare finns det undersökningar som visar att du presterar bättre dagen efter oxytocinkick. Har du svårt att somna toppar du med lite melantonin, främst nu på vintern.

Annars gör du som mig och kör 6-10mg ikto och tar bort eftrerflöddret med modafinil, och självklart toppat med sex. Första förslaget är antagligen bättre för din hälsa, så jag skullenog rekommendera det.
Citera
2014-07-16, 02:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jikininki
Ikto har lite väl lång halveringstid, risk för visst efterflödder, egentligen är väl weed att föredra (inget fan av alkohol som berusningsmedel, men väl som smak), men en eller två riktigt goda öl eller ett par glas gott vin, dusch, sex, och närhet (underskatta inte endorfin och oxytocin) är nog idealet, dessutom ingen risk för efterverkningar, utan snarare finns det undersökningar som visar att du presterar bättre dagen efter oxytocinkick. Har du svårt att somna toppar du med lite melantonin, främst nu på vintern.

Annars gör du som mig och kör 6-10mg ikto och tar bort eftrerflöddret med modafinil, och självklart toppat med sex. Första förslaget är antagligen bättre för din hälsa, så jag skullenog rekommendera det.

Om du tar 6-10mg ikto för att koppla av efter jobbet så förstår jag att du är efterflöddrad.. Nu menade jag snarare en 2-3mg, det räcker gott och väl för att sitta och må bra i soffan.
Citera
2014-07-16, 03:29
Medlem
Jikininkis avatar
Citat:
Om du tar 6-10mg ikto för att koppla av efter jobbet så förstår jag att du är efterflöddrad.. Nu menade jag snarare en 2-3mg, det räcker gott och väl för att sitta och må bra i soffan.

Har gått på skiten i snart 3 år, har ordinerat 6 om dagen, kanske lite tolerant... Men ikto har fortfarande lång halveringstid, och idealet är ju att rekreationella droger skall vara ute ur systemet när det är dags att förtjäna brödfödan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in