2014-07-20, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dekadenten
Känner mig lite dum här, men är bara 21 år gammal och har inte järnkoll på Gudruns tidigare bravader Någon som har lust att berätta lite, eller länka till något som handlar om det?

Tja var skall man börja..

Som partiledare för Vänsterpartiet kommunisterna så pissade Gudrun ner sig inne i en biografsalong och slängde sedan sina nerpissade trosor i ansiktet på Kjell Olof Feldt. - Folk som känner henne sedan VP tiden säger unisont att hon är psykiskt sjuk. Att Gudrun får makt och stöd idag från den mediepolitiska eliten säger mer om denna elit än om Gudrun. Det är alltså inte Gudrun som är problemet, det är Södermalm.
Senast redigerad av Kulturmarxist 2014-07-20 kl. 00:59.
Citera
2014-07-20, 01:18
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturmarxist

Som partiledare för Vänsterpartiet kommunisterna så pissade Gudrun ner sig inne i en biografsalong och slängde sedan sina nerpissade trosor i ansiktet på Kjell Olof Feldt. - Folk som känner henne sedan VP tiden säger unisont att hon är psykiskt sjuk. Att Gudrun får makt och stöd idag från den mediepolitiska eliten säger mer om denna elit än om Gudrun. Det är alltså inte Gudrun som är problemet, det är Södermalm.

Som alla vänsterpolitiker fuskar hon ekonomiskt också förstås, hennes redan höga lön räcker inte utan hon behöver fuska till sig mer. T.o.m. skattefusk trots att hon är för höga skatter. Hon är alkoholist och kan inte sköta sig själv men hon vill ändå sköta landet. Hon har sagt att svenska män är som talibaner plus en rad andra idiotiska uttalanden. Allmännyttan ville sparka ut henne från lägenheten i Gamla Stan och förstås en massa andra saker.

Till slut blev det för mycket för Vänsterpartiet när hon var partiledare där så de sparkade henne.
Citera
2014-07-20, 13:28
Medlem
Hypokondrias avatar
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article10417750.ab
Gudrun mer än terjade sina reportage, hon stal dem rakt av..
Citera
2014-07-20, 13:42
Medlem
Ankdammsmans avatar
Man baxnar över den kvinnans fräckhet.

Intressant att den yngre generationen inte verkar känna till hennes snedsteg. Bra jobbat, svenska journalister!
Citera
2014-07-20, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valkyrie
Jag har sett den spridas, och ja, jag spred den vidare. Fick dock bara 2 likes. Jävla PK-vänner.

SÅ är det, antingen är man Pk eller inte Pk, något annat existerar inte. Fullt logiskt enligt min mening.
Citera
2014-07-20, 14:58
Medlem
Gudrun resonerar som en psykopat. I en psykopats värld är alla begångna fel någon annans. I Gudruns ögon är hela incidenten den drabbade chefsredaktörens fel eftersom han inte kollat upp hennes text. I Psykopatens värld är det alltid offret som får "skylla sig själv". Hon är oförmogen att se fel i hennes egna handlingar.

"Gudrun Schyman säger till Kristianstadsbladet att det är synd att tidningens ledarredaktion inte kontrollerade hennes text mot nätet före publiceringen.

- Då hade vi sluppit det här, säger hon.

Men hon håller inte med om att hon vilselett någon genom att få berättelsen i krönikan att framstå som sin egen.

- Jag kunde inte i min vildaste fantasi tro att det skulle uppfattas så. Min mening var att återberätta en historia, säger Gudrun Schyman. Det ska inte uppfattas som att den är självupplevd"
Citera
2014-07-20, 16:01
Medlem
konstitutionens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankdammsman

Intressant att den yngre generationen inte verkar känna till hennes snedsteg. Bra jobbat, svenska journalister!
Hon är ett IRL-troll. På riktigt! Är det så svårt att inse?
Citera
2014-07-20, 17:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturmarxist

Var de Feldt som fick kisstrosorna jag trodde det var en skådespelerska som fick piss-Gudruns kisstrosor i ansiktet? Men det kanske var en annan biopremiär? KISS-Gudrun kallas hon tydligen i Täby, lite oklart varför dock.

Tydligen gillar Gudrun lite hårdare tag i sängen gärna med lack och läder
Citera
2014-07-20, 18:31
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dannyK
Var de Feldt som fick kisstrosorna jag trodde det var en skådespelerska som fick piss-Gudruns kisstrosor i ansiktet? Men det kanske var en annan biopremiär? KISS-Gudrun kallas hon tydligen i Täby, lite oklart varför dock.

Tydligen gillar Gudrun lite hårdare tag i sängen gärna med lack och läder

Det finns en film där hon är naken också ifall någon vågar titta.
Citera
2014-07-20, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av konstitutionen
Hon är ett IRL-troll. På riktigt! Är det så svårt att inse?

Troll är man om man genom beteende eller inlägg i debatten ger uttyck för åsikter som man egentligen inte står för i syfte att skapa reaktioner.

Gudrun är inget troll utan dum i huvudet på riktigt, vilket hon har gemensamt med en del andra figurer på vänsterkanten. Se hur ofta de t.ex lyckas att fuska med skatten, eller misslyckas att göra rätt för sig ekonomiskt trots att hela deras ideologi går ut på att göra tvärtom. Sorgliga mentalt handikappade personer helt enkelt, som i ett sunt samhälle skulle få vård istället för att placeras i rampljuset och skrattas ut.

Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Det finns en film där hon är naken också ifall någon vågar titta.

Länk?
Citera
2014-07-20, 19:28
Medlem
marcus90_kungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankdammsman

Skulle någon kunna redogöra dessa snedsteg så att man får en bättre bild av dem, utan att behöva finansiera ljugmedia på kuppen?
Citera
2014-07-20, 20:31
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkepticsLTD
Troll är man om man genom beteende eller inlägg i debatten ger uttyck för åsikter som man egentligen inte står för i syfte att skapa reaktioner.

Gudrun är inget troll utan dum i huvudet på riktigt, vilket hon har gemensamt med en del andra figurer på vänsterkanten. Se hur ofta de t.ex lyckas att fuska med skatten, eller misslyckas att göra rätt för sig ekonomiskt trots att hela deras ideologi går ut på att göra tvärtom. Sorgliga mentalt handikappade personer helt enkelt, som i ett sunt samhälle skulle få vård istället för att placeras i rampljuset och skrattas ut.

Länk?

Nej någon länk har jag inte men det ska finnas en förlossningsvideo där ute där Schyman spelar huvudrollen.

Om du söker kanske du hittat den på TPB.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in