2014-07-13, 20:38
Medlem
Igår formaterade jag min dator, och skulle idag spela LoL med min bror o snacka skype. Men när han ringer mig eller jag ringer honom så låser sig hela datorn, och jag får starta om skiten helt. Prövade även att prata på fb men samma problem, vafan är detta för skit? Har aldrig haft sånt här problem förut. Såhär ser min dator ut: http://www.n0.se/v/f/41f42_adadadad.jpg. Nån som vet vad det kan vara för fel eller har samma problem, snälla hjälp mig, blir galen!! tack för alla svar! Har även prövat att installera om skype men fortfarande samma problem..
Citera
2014-07-13, 20:43
Medlem
Din dators prestanda är för dålig för att klara av skype
Citera
2014-07-13, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moderatkvadrat

när jag har haft de innan?
Citera
2014-07-13, 22:37
Medlem
Citat:
wow du kan inte ett smack om bilar, och nu ger du dig på datorer också? jösses hans CPU är tillräckligt bra för att köra 20 skype samtidigt..
Sorry TS har inte en susning
Citera
2014-07-13, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LIFESTORY88
wow du kan inte ett smack om bilar, och nu ger du dig på datorer också? jösses hans CPU är tillräckligt bra för att köra 20 skype samtidigt..
Sorry TS har inte en susning
Haha, pajas.
Citera
2014-07-13, 23:22
Medlem
Citat:
Haha, pajas.
du är en mytoman som bara kommenterar saker du inte kan någonting om, snacka om att du förtjänar en dansk skalle
Citera
2014-07-13, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LIFESTORY88
du är en mytoman som bara kommenterar saker du inte kan någonting om, snacka om att du förtjänar en dansk skalle
Vilken legend du är, är du lika kvicktänkt i sociala sammanhang också så måste du göra omedelbar succé.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in