Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-07-13, 15:02
  #1
Medlem
Hej
Jag har blivit antagen på Mittuniversitetet i Sundsvall.
Ni som bor i Sundsvall eller går på Miun: vad tycker ni om Miun och studentlivet i Sundsvall?
Har hört att mat och transport är dyra i Sundvall är det sant ?
Citera
2014-07-13, 15:39
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darkknightx
Hej
Jag har blivit antagen på Mittuniversitetet i Sundsvall.
Ni som bor i Sundsvall eller går på Miun: vad tycker ni om Miun och studentlivet i Sundsvall?
Har hört att mat och transport är dyra i Sundvall är det sant ?

Hej.:-) och grattis till antagningen! Hoppas du kommer trivas..Mittuniversitetet är mysigt. Jag är inte student där och har inte varit men området är jättefint. Mat och transport är inte dyrare än någon annanstans. Självklart är det billigare att åka på Willys och storhandla än att gå på ica i stan. Studentlivet/utelivet har inte mycket att erbjuda men förhoppningsvis blir det bättre snart. Lycka till
Citera
2014-07-13, 16:07
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inspire
Hej.:-) och grattis till antagningen! Hoppas du kommer trivas..Mittuniversitetet är mysigt. Jag är inte student där och har inte varit men området är jättefint. Mat och transport är inte dyrare än någon annanstans. Självklart är det billigare att åka på Willys och storhandla än att gå på ica i stan. Studentlivet/utelivet har inte mycket att erbjuda men förhoppningsvis blir det bättre snart. Lycka till

Tack för svaret. Hoppas att komma vara bra med Miun ^_^
Citera
2014-07-13, 16:13
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darkknightx
Tack för svaret. Hoppas att komma vara bra med Miun ^_^

Om det finns något mer du undrar över är det bara att fråga eller skicka PM. Har själv bott i Sundsvall i fem år, det är en helt okej stad och jag trivs hyfsat bra, hoppas att du kommer göra detsamma!
Citera
2014-07-13, 18:21
  #5
Medlem
YoungTonys avatar