Flashback bygger pepparkakshus!
2014-07-13, 01:34
Medlem
vilka sort bilder är bäst att lägga upp på badoo för att få tjejer intresserade?
är de bilder när man typ badar och man kan visar sin muskliga kropp? vanliga bilder när man ser snäll ut?
eller vad är bäst för att få tjejer intresserade. känns ändå som profilbilden är helt avgörande ifall tjejen svarar eller inte. tips någon?
Citera
2014-07-13, 01:37
Medlem
En bild på kuken
Citera
2014-07-13, 01:48
Medlem
Tips: bilden bör vara tydlig och skarp för att snabbt fånga damernas uppmärksamhet. Inga halvskymda ansikten eller liknande. Det är steg nummer ett. Hur de ska vara utformade överlämnar jag till de feminina att avgöra.
Citera
2014-07-13, 02:05
Medlem
Beror på 1. Vad du är ute efter 2. Vem du är ute efter

1. Är du ute efter one night stand så rekommenderar jag muskelbilder och där man tydligt ser hela du, kan säkert vara festbilder och andra coola bilder också. Allt för att framstå som så maskulin, självsäker och cool som möjligt. Om du är ute efter förhållande så rekommenderar jag en bakgrund som säger något om dig, men som Blytungt skrev är det viktigt att bilden är skarp och visar mycket av dig (fast inte lika naket som för det första syftet). T.ex. gillar du att festa, visa det, är du äventyrare så visa när du hoppar fallskärm, är du intellektuell visa en kul bild från något museum lr motsvarande... etc etc.
2. Ute efter snygga och ytliga tjejer, visa dig snyggare än vad du är. Ute efter vanliga tjejer: Visa dig som du är. Ute efter vem som helst: Langa åtminstone en bild där du ser bra/cool/intressant ut.
Citera
2014-07-13, 02:34
Medlem
HanMedHornens avatar
Bästa du kan göra är väl att lägga upp bilder på nån halvt okänd modell. Sen bestämmer du möte och lurar bakom en buske med knölpåken i högsta hugg och halar på så sätt in dina favoriter.

Lycka till!!!
Citera
2014-07-13, 02:36
Bannlyst
Spelar ingen större roll, är du inte snygg så kommer du inte få fler svar på badoo
Citera
2014-07-13, 10:41
Medlem
Majja81s avatar
Beror ju på. Alla tjejer har ju olika smak. Jag brukar dissa killar som har en massa bilder på sin kropp. Men det finns ju tjejer som föredrar det. Så ta de bilder du gillar
Citera
2014-07-13, 10:55
Bannlyst
När du är med andra brudar.
Citera
2014-07-13, 12:40
Bannlyst
Så snyggt ansikte som möjligt. Vad jag förstår får man ju inte ha bilder där man kan se överkroppen helt naken.
Citera
2014-07-13, 15:06
Medlem
Hellre få bilder än många. Ta tydliga bilder där man får ett helhetsintryck av hur du ser ut. Undvik bilder där du ligger däckad på toagolvet.
Citera
2025-09-24, 08:46
Medlem
Jag läste nånstans att män inte ska ha bilder där han ler. Tror det var nåt med att det påminner om försäljartypen, nån man inte litar på. Jag tror också att kvinnor vill ha en man som är seriös. Och om han ser allvarlig ut så är det ju seriöst.
Kvinnor däremot får gärna se glada ut, känna livsglädje. Girls Just Want To Have Fun, som Kylie Minogue sjöng.

Kvinnor har ofta bilder snett uppifrån så man ser ner i hennes urringning, bilder från gymmet så man ser hennes rumpa, bilder på hennes hund/hundar, naturbilder.
Så nåt motsvarande kanske?

Här är från en artikel om nätdejting och könsroller.
De flesta av dem som befinner sig på sidorna verkar nämligen inte bara sakna reflektion kring dessa inkörda mönster om hur killar och tjejer bör se ut och agera, de vidmakthåller även normerna och förstärker dem. Och detta sker på fler än ett plan. Det är inga problem att hitta killar som på foton poserar med bar överkropp för att rakt upp och ner visa musklerna.

Motsvarigheten för tjejer är så klart en urringning av valfritt djup, kanske ett par plutande läppar också. Killarna är ofta aktiva på fotona, spelar fotboll eller festar med polarna. Tjejerna klappar ett gulligt djur på senaste Asienresan, sitter och fikar eller tittar ut över solnedgången. Killarna är aktiva, tjejerna är passiva.
Senast redigerad av scaryfoot 2025-09-24 kl. 09:01.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in