2014-08-25, 10:36
Medlem
Holisistics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kratatch
Vem har sagt att jag älskar min hand? Jag har bara andra preferenser än dig och blir inte helt till mig så fort det vankas fitta.
Jag får till det när jag vill få till det, jag har dock lite för kräsna preferenser för att vilja få till det med vem som helst. Att få till det i Sverige är ungefär lika svårt som att hitta en pantburk och panta den.

Du verkar dock vara typen som sällan får till det då du inte verkar ha några som helst krav på vad du stoppar in den i eller vad som stoppas in i dig. Det eller så är du en sexmissbrukare som inte heller bryr dig ett skit om vad för typ av sex du får.

Jag tänder inte på och blir inte nöjd av vaniljsex.
Vad du säger är ju att under förutsättningen att man kan fixa bra sex när man känner för det så är en runk bättre än "vaniljsex". Det undgår lite frågeställningen.
Citera
2014-08-25, 17:27
Medlem
Landsknechts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NanaSangre
Ja där ser man.

För min del är utseendet en extra dimension, en mycket berikande del av sexet, då jag inte kan uttråkas av en kvinnas könsorgan hur mycket jag än skulle försöka

Är lika gammal som du, och än så länge behöver jag inga buttplugs eller avancerat tantra-sex för att njuta av det betydligt mer än högerhanden, och då vill jag ändå mena att jag haft mycket sex i varierande kvalitét

Däremot märker jag hur jag blivit kräsen just med runkandet. De gånger det sker browsar jag porr i timmar utan att hitta något som eggar mig.

Haha, min smak är inte så avancerad . Jag tycker om vanligt sex, och kan njuta av att endast köra missionären under ett kortare samlag. Det är inte hur många ställningar man hinner köra igenom och hur länge man håller på som avgör om sex är bra eller ej för mig, utan det viktigaste är att jag klickar med kvinnan.

Det beror också otroligt mycket på om jag använder kondom eller ej. Jag avskyr denna djävulska uppfinning, och det är ofta nästintill omöjligt för mig att komma med kondom om jag inte har avstått från att ejakulera under flera dagar.
Senast redigerad av Landsknecht 2014-08-25 kl. 17:29.
Citera
2014-08-25, 18:11
Medlem
puckots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ATG2015
Känns som man hela tiden läser på här på fb hur alla killar hellre drar en runk framför en p-rulle än har sex med en riktig tjej, hur alla trådar startas av tjejer som berättar om hur deras pojkvänner hellre runkar till porr än o har sex med dem.

Det kan ju faktiskt vara så för vissa att det handlar om att man har problem i relationen och eller med sexlivet på något sätt, och därför istället väljer att tillbringa mer tid för sig själv och kanske för stunden dra en runk istället när suget sätter in.

Det behöver ju inte i sig betyda att man faktiskt föredrar att sitta framför en p-rulle och runka istället för att ha sex på riktigt. Det kan ju vara så att vissa av dessa män faktiskt hellre hade velat ha mer sex med flickvännen istället för att bara sitta och runka hela tiden, men pågrund av problemen man har i relationen får då ta till det näst bästa i brist på den riktiga varan.

Då kan man ju kanske tycka då att dessa män borde kommunicera med sina flickvänner för att försöka lösa problemet, istället för att sitta och runka. Och det kan jag väl hålla med om, men det är ju faktiskt inget som säger att det kan vara vissa av dessa män som redan har försökt att prata med flickvännen, men att det kanske inte har gett något resultat och att man inte har lyckats lösa problemet och därför inte har något annat val.

Men ibland kan det också ju bara vara så enkelt att man känner för lite egen tid och inte har lust med sex just då eller att umgås överhuvudtaget. Och det behöver ju fortfarande inte i sig betyda att man föredrar runkandet framför flickvännen, alla kan ju behöva tid för sig själva ibland så att säga och göra saker på egen hand. Jag skulle bli galen om jag var tvungen att tillbringa tid med en flickvän 24/7 om dygnet, ibland behöver alla ett break emellanåt helt enkelt.

Plus att jag kan tycka att runka och att titta på porr kan vara jävligt nice ibland, men det behöver ju som sagt inte betyda att jag faktiskt föredrar runkandet framför flickvännen eller att jag tycker att runka är bättre än att ha sex. Runkandet kan självklart aldrig ersätta känslan att ha sex med någon på riktigt. Jag ser det mest som ett trevligt tidsfördriv att ägna sig åt då och då när man är för sig själv och är lite småsugen.

Sen är det väl en helt annan sak om det går till överdrift och att det hör till vanligheterna att man faktiskt på allvar börjar tillbringa allt mer och mer tid framför datorn och porrsufar, istället för att ägna kvalitetstid åt flickvännen. Då bör man kanske oroa sig.
Senast redigerad av puckot 2014-08-25 kl. 18:23.
Citera
2014-08-25, 18:14
Medlem
Jag röker gärna en fet joint, sätter mig ner med hörlurarna på, drar på en schysst p-rulle/scen och runkar. Jag gör det även gärna tillsammans med min flickvän (och hon gillar också att köra solo och duo med porr), men det finns inget bättre än att ha sex med min flickvän, den flickan vet vad hon gör
Citera
2014-08-25, 20:44
Medlem
NanaSangres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kratatch
Vem har sagt att jag älskar min hand? Jag har bara andra preferenser än dig och blir inte helt till mig så fort det vankas fitta.
Jag får till det när jag vill få till det, jag har dock lite för kräsna preferenser för att vilja få till det med vem som helst. Att få till det i Sverige är ungefär lika svårt som att hitta en pantburk och panta den.

Du verkar dock vara typen som sällan får till det då du inte verkar ha några som helst krav på vad du stoppar in den i eller vad som stoppas in i dig. Det eller så är du en sexmissbrukare som inte heller bryr dig ett skit om vad för typ av sex du får.

Jag tänder inte på och blir inte nöjd av vaniljsex.

lol jaja. Sex är såklart bra i olika grader men även lägstanivån är för mig (och de flesta, vi är liksom evolutionärt programmerade att söka samlag snarare än hand) otroligt mycket bättre än vad masturbering någonsin kan bli.
Citera
2014-08-25, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NanaSangre
lol jaja. Sex är såklart bra i olika grader men även lägstanivån är för mig (och de flesta, vi är liksom evolutionärt programmerade att söka samlag snarare än hand) otroligt mycket bättre än vad masturbering någonsin kan bli.

Vi får enas om att vi är olika helt enkelt.
Citera
2015-05-10, 11:30
Medlem
Få kvinnor vet hur män fungerar !
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här